Selasa, 27 Ogos 2013

ULAMA SYAITAN SYIAH YANG KELUARKAN FATWA BOLEH BUNUH PELARIAN SYRIA DIHUKUM MATI OLEH FSA!!

siapa ulama syiah ini? syiah tetap syiah, mereka bukan Islam, bertopengkan Islam demi menghalalkan darah orang sunni, kepercayaan orang syiah yang sesat, boleh bunuh orang sunni, walau bayi sekalipun kerana, bila dapat bunuh lagi ramai mereka mendapat janji syurga, gila babi punya ajaran syiah sesat!!

percayalah, setiap perbuatan mesti ada balasan, baik dan buruk tetap akan di balas, tak di dunia, di akhirat sana!! Allah maha mengatahuinya,

pernah terbaca satu ayat yang di mana saddam hussain kata, "syiah patut dilayan macam menembak tikus dijalanan" tak pasti kebenarannya, tetapi kalau kita tau masa pemerintahan saddam hussain, syiah macam mati segan tak mahu, di layan dengan kejam dan brutal terhadap syiah kerana saddam tahu, bahananya bagi muka terhadap agama syiah!! sekarang kita tengok apa jadi di syria?


Lelaki yang berada di dalam gambar ini adalah merupakan salah seorang ulama' Syiah yang telah menghalalkan darah Umat Sunni Syria untuk ditumpahkan.

Ulama syiah ini, 'Ayatullah' Mesbah Yazdi telah mengeluarkan 'fatwa' bahawa boleh membunuh pelarian-pelarian Syria yang masuk ke Lubnan dan juga negara-negara yang lain.

Dia menjawab soalan yang ditanyakan kepadanya berkenaan apa yang berlaku di Syria dengan mengatakan bahawa halal untuk membunuh darah Umat Sunni Syria.

Lihat sahajalah 'fatwa' yang jelas menunjukkan bahawa tidak mustahillah kenapa regim Basyar dan sekutunya begitu bersungguh-sungguh untuk membunuh dan menyembelih umat Sunni di Syria.

Semoga Allah memelihara kita daripada fitnah ini dan memberi kemenangan kepada Islam.


ps: perang terhadap syiah berterusan di seluruh dunia, kerana kebangsatan membunuh tanpa hak orang sunni, syiah adalah agama sesat, sesat yang sangat sesat!!

10 ulasan:

  1. Semoga kekal lah dikau di neraka ALLAH wahai 'Ayatullah' Mesbah Yazdi...

    BalasPadam
  2. Ulama parti ajaran setan yang mengeluarkan amanat mengkafirkan sesama Islam hingga tercetusnya peristiwa Memali macammana pulak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang tu tak bahaya beb, suruh karpal gula-gula hacks berdehem diamlah dia..

      Padam
  3. Allah telah tunjuk sedikit demi sedikit pd tok sheikh2 yang mengafirkan sesama islam...ada yang terlantar mcm bayi baru bersalin kat wad spital..tunggu masa je....

    BalasPadam
  4. mat sabu bilik 121 bila pulak

    BalasPadam
  5. Fahaman Syiah berkembang di Iran yang dibawa Abdullah bin Sabaa, seorang yahudi di zaman Saidina Ali. Oleh kerana Syiah ini khafir, kenapa tidak bertindak dari sekarang sebelum ia merebak menjadikan neraka bagi Malaysia. Saya syorkan ISA dikembalikan supaya golongan Syiah,kominis,gangster, gulongan anti-national dan musuh Islam dari kalangan khafir Harbi ini dipenjarakan sehingga mereka insaf.

    BalasPadam
  6. Sekarang baru kita tahu,Saddam adalah di pihak yg benar.Tindakan beliau memerangi Iran dan menekan puak Syiah adalah satu langkah betul demi mempertahankan akidah Islam yg sebenar.Iran telah merampas kawasan minyak Iraq,dan menjadikan ianya sumber kewangan utk memerangi Islam Sunni dan membantu Syiah di seluruh pelusuk tanah ARAB,memang patut di perangi oleh Saddam.Malangnya Iran mendapat bantuan banyak pihak termasuklah Israel barangkali.Semoga roh Saddam berada bersama-sama para mujahiddin yg memerangi kekufuran,al Fatihah.

    BalasPadam
  7. PAS adalah parti Islam yang sejati, jangan sesekali atau dua tiga dan empat kali atau berkali-kali mengutuk PAS ok? Nanti masuk neraka, kamu semua kena sokong PAS, malah fatwa dah dikeluarkan akan jadi kafir jika join UMNO, join PKR tak apa ok? Jadi marilah kita beramai-ramai mengundi PAS, PKR atau DAP pada PRU14 nanti, sudah dijanjikan syurga untuk kita, kamu boleh terus melakukan maksiat bersependar kapal layar kerana syurga terjamin untuk kamu, ada faham? (statement kepala butoh)

    BalasPadam
  8. Sambungan(statement kepala butoh)..(anon 4:36)

    Jika ada kawasan Adun atau Parlimen yang tak ada wakil Pas jadi anda dibolehkan untuk mengundi calon lain asalkan yang bertanding adalah calon dari Pakatan, anda boleh mengundi calon cina KONG KET KWAT walaupun cina tu pernah memperlekehkan Islam ok? Atau anda boleh mengundi calon PKR walaupun calonnya menyokong LGBT, yang penting anda sokong kawan-kawan PAS, ingatlah..syurga anda ada dalam pangkahan kertas undi, hati-hati..

    BalasPadam
  9. Sesat baghat.

    BalasPadam