Isnin, 9 September 2013

10,000 PEKAKAS PR BERKUMPUL DEMO MINYAK NAIK!! GILA HARAM RAMAI!!!

PHEWWW... RAMAI GILO... (gambar hiasan)

kalau macam ni punya ramai kalu, boleh goyang orang bn tengok!! haha.. dah takde mood nak berdemo lagi ke, minyak memang naik, tapi sekurangnya kasi sabar ye, pm ada pengkhabaran baik untuk rakyat pertengahan, sebab minyak naik ni semua orang jadi panas hati, orang kaya kat makaysia ni beruntung sebab dah la mampu pakai bmw, merc, audi, yang gaji rm20k keatas.. semua merasa juga subsidi kerajaan, tu yang baiknya kerajaan malaysia ni, bayangkan kalau dap memerintah? mampuih orang susah!!

hah demo demo... ajak demo sekali untuk mempertahankan kalimah Allah tak mau, ni lah dia mecei... hijau.. huh!!


ps: biasalah pesen pembangkang, modalnya itu jelah, demo, demo.. huish..

3 ulasan:

  1. macam org bodo, buat demo tapi org tak peduli. so, moralnya...demo oleh org bodo, hasilnya bodo

    BalasPadam
  2. Ekekeke........kambing tgk pon tegelakk......

    BalasPadam
  3. Budaya yg xlaku, ni budaya tunjuk perasaan atau bahasa halus dia tunjuk kebodohan, ni le asas dlm menjahanamkan kdamaian ssebuah negara, kita ni negara parlimen berperlembagaan, ada cara nak luahkan sesuatu iaitu dgn cara mengundi, puak2 ni tau diorag xmampu nak tukar kerajaan dgn mengundi, jadi dgn cara bkumpul smbil menyuburkan bibit rusuhan adalah harapan terakhir, puak diorag x pernah blajar dri negara luar, kita tengok saja pada Mesir yg xde kesudahan.

    BalasPadam