Rabu, 25 September 2013

BAGAIKAN SYAITAN DI PANAH PETIR, PERANGAI SEGELINTIR ORANG YANG MENGAKU ISLAM INI YE.. KISAH BENAR!!


sembang kau lebih Islam dari orang lain, sembang kau saja yang betul dari makhluk yang wujud di muka bumi ini, tapi bila abang besar dap berdehem, tunduk mentikus, demi cita-cita politik kalut, jual pun jual lah, apa de hal, apa nak kisah, yang penting umno kita tumbangkan.

mentaliti ini dah terbiasa kalau anda bercakap dengan jebon-jebon pr, tak kisah kau liberal ke, kau komunis ke, kau lgbt ke, kau rasist ke.. nak jual agama ke, ahhh persetankan, janji hati puas, janji cita-cita politik kita tercapai, apa nak heran kalau kita pakai kopiah, pakai serban, orang memang akan anggap kita lebih Islam dari orang lain..

itu lah dia dajjal akhir zaman, hal ini tetap berlaku selagi mereka tak pegang tampuk kuasa, hati dah terlalu keras dengan dendam kesumat.

ini lah terjadi pada 6 september 2013 yang lepas bersamaan 30 syawal 1434 hijrah, ketika khutbah jumaat, kepanasan mahkluk jibraun yang kepanasan ibarat di bakar dalam ketuhar ketika khutbah jumaat yang di sampaikan oleh khatib pada jumaat 30 syawal 1434 hijrah..

ADAKAH KITA SANGGUP MENJADI PENGKHIANAT ISLAM APABILA RELA NAK GADAIKAN KALIMAH ALLAH KEPADA ORANG KRISTIAN, INGAT INI DI MALAYSIA, BUKAN DI ARAB, INDONESIA SEKALIPUN, CARA DAN PERSPEKTIF CUKUP BERBEZA!!

Cuba bayang para parasit dan pelesit yang sedang khusyu' menutup mata melayari bahtera naum mereka tiba-tiba dikejutkan seperti halilintar membelah bumi mendengar khutbah seperti dibawah ini yang petikan sebahagiannya seperti berikut (teks penuh dilampir dibawah):


"Apa yang sangat mendukacitakan kita lagi ialah ada segelintir orang Islam yang langsung tidak sensitif berkaitan perkara ini, malah menganggap ini adalah hanya isu kecil serta sanggup mencadangkan supaya pengunaan kalimah-kalimah Islam termasuk kalimah Allah SWT dibenarkan penggunaannya oleh orang yang bukan Islam. Inilah contoh perbuatan mereka yang mengkhianati agama Islam dan meletakkan kepentingan peribadi melebihi kepentingan agama Islam.

dari blog zul nordin KLIK SINI

3 ulasan:

  1. Mempertahankan nama ALLAH......ini perbuatan yang bagus!
    Tapi cuba muhasabah....berapa banyak perintah ALLAH yang kita dah buat, dan berapa banyak pulak larangan ALLAH masih kita langgar...

    Muhasabah diri masing-masing......



    Wallahualam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takpe, biar dah berpuluh tahun tak sembahyang, boleh pertahankan kalimah Allah. Bagi yang dah agak jauh daripada jalan Allah SWT, bolehlah gunakan isu kalimah Allah ini sebagai titik permulaan untuk mengenali kembali cara hidup yang unggul ini. Biar bergelumang dosa, ambillah peluang ini untuk setidak-tidaknya bertindak sebagai seorang Muslim.

      Pada yang sememangnya rapat dengan agama, (ataupun mengaku rapat), inilah peluang untuk memperkukuhkan keyakinan dan Iman kita.

      Padam
  2. semua manusia ada kekurngan, bertaubatlah kepada yang maha esa, walau isu ini kita kata, tak pe takpe, impak dia pada zaman anak cucu kita, sekurang2nya jahil orang itu dia mampu berubah dan bertaubat, dari yang konon pandai semua serbi, tapi langgar apa saja sebab dah rasa kompem mereka adalah golongan terpilih!!

    BalasPadam