Rabu, 18 September 2013

BANGSATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!! gambar!!

memang betul bikin hati bertambah panas...... cinabeng dah naik tocang, patutlah orang jepun memang tak suka dengan bangsa cinabeng!! ada sebab, sampai kehari ini mereka tak beri muka kepada bangsa cinabeng ini!! maaf mungkin perkataan rasis, tapi gambar di bawah ini siapa nak jawab? siapa kurang ajar? siapa mulakan dulu? dah macam-macam provokasi cukup menguji kesabaran dilakukan oleh bangsa cinabeng ni beb!!

lu pikir lah sendiri!!


ps: kalau tak di simbah minyak ke api, ia takkan marak, jadi jangan sampai satu masa ia tidak boleh di kawal!! maaf cakap lah, kita dah elok hidup harmoni kerana sikap kiasu beginilah yang jadi hal tak elok untuk perpaduan, semau dap punya pasal, bangkai punya dap... laknat lah kau sampai kiamat!!! 

3 ulasan:

  1. mereka ni mmg bangsat..

    BalasPadam
  2. lau nmpk mrka2 nie..lngor jer...mrka nie binatang...

    BalasPadam
  3. Kalau melayu yang buat macam ni, memang nahas melayu tu...
    Oleh kerana cina yang buat sekor melayu pon tak berani bersuara.

    BalasPadam