Rabu, 25 September 2013

CERITA INI, BOLEH DIKATAKAN PALING EKSTREME BAGI YANG NAK TAU SIAPA PEMIMPIN UMNO YANG DOT DOT TU!! SIRI KE-4

ini macam meniaga orang lagi untun dari meniaga unta!! wow!!

kalau diikutkan mereka ini adalah puaka yang merosakkan semua sekali, terutama rakyat malaysia, jenis yang pentingkan diri sendiri, pedulikan orang lain, berlakon baik sikit, kawal selia secara abang besar ( taiko), siapa tak dengar kata, masak lah, ya itu cara mereka... siapa lagi...

BERMULANYA HARI KEBINASAAN DAP

Hari ini saya akan terus menulis berkenaan dua orang suruhan setia Dinasti Lim dan permulaan kebinasaan kepada DAP.

Sebaik sahaja calon-calon yang menang dalam pemilihan CEC diumumkan, Lim Guan Eng dengan segera memanggil mesyuarat CEC yang pertama. Di mana dalam mesyuarat itu Lim Guan Eng sekali lagi dipilih oleh ahli CEC sebagai Setiausaha Agung.

Mesyuarat berkenaan turut dihadiri oleh Vincent Wu iaitu calon yang menang di tangga ke 6. Kenapa perlu saya timbulkan nama Vincet Wu akan saya jelaskan nanti.
Selepas selesai Kongres Kebangsaan tersebut keadaan menjadi kecoh apabila pihak media dan orang ramai mempertikaikan ketiadaan seorang pun wakil kaum melayu dalam CEC. Ianya mengesahkan dakwaan sebelum itu bahawa DAP adalah sebuah parti chauvinis cina.

PAS dan PKR juga turut tertekan keputusan itu. Mereka juga turut memberi tekanan kepada DAP jika isu itu dibiarkan berterusan ianya bakal menyusahkan mereka mendapat sokongan kaum melayu dalam pilihanraya umum ke 13.

Tekanan yang berterusan diterima selama bermingu-mingu membuatkan Lim Guan Eng tidak tahan. Akhirnya Lim Guan Eng memanggil dua orang suruhannya, Tony Pua dan Anthony Loke untuk melakukan sesuatu bagi memastikan wakil kaum melayu berada dalam CEC.

Apabila tugas itu diserahkan kepada dua orang tersebut Lim Guan Eng berfikiran semuanya akan selesai dengan mudah kerana dua orang itu sering digambarkan sebagai pakar strategi yang paling hebat. Sebaliknya dua orang itu membawa kebinasaan yang jauh lebih besar kepada DAP.

Apa kebinasaan yang mereka buat saya akan kongsikan dengan anda dalam dalam siri akan datang.

sumber klik sini

ps : siri demi siri, harap rakan-rakan sebarkan, komunis bergerak ini ada rancangannya, bangsa melayu mereka pura-pura baik je, dah dapat kuasa.. siap lah.. mereka sailang habis-habisan!!

6 ulasan:

  1. Yang khianat orang melayu........orang melayu.
    Yang ramai bunuh orang melayu.....orang melayu
    Yang sihir orang melayu......orang melayu

    BalasPadam
  2. Rempit, rogol, rompak, rasuah, homosek, bohsia, sumbang mahram, hiap rokok, hisap dadah, judi nombor ekor, berhibur,menjadikan artis sebagai idola........semua ini dimonopoli oleh orang melayu

    BalasPadam
  3. yang buang masa main MONOPOLI masa kerja juga orang melayu. hehehehe. ada lagi cerita nak burukkan orang melayu? sudah2 la dol, cerita la apa yg bagus pada melayu. org baratpun ada benda yg dikagumi pada melayu, kau asyik burukkan melayu. kau orang apa, afrika ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tuan usin lempoyang...saya orang islam...

      Padam
  4. tak dia tak tahan bila dengar cerita wayang KOMRAD dia punya hal....

    BalasPadam
  5. baik punya marah melayu 50sen pr ye, bila kita belasah tuan besar komrad mereka, abe beso lim.. hahha.. boddo betul ada melayu yang mengagungkan kiasu lahanet.. puih

    BalasPadam