Rabu, 25 September 2013

GASAK LA KAU MAT YO.. DAH JADI BAHAN KAW-KAW KAT INTERNET!!

lepas ni tak pastilah mat yo nak letak muka kat mana? mau kena strok kot nanti kah kah, no respek orang dah, satu malaya kasi hantam sama entea punya bini.. tak kisah lah kau kerabat ke, kat siapa ke, orang tua kasi hormat sikit, ada adab ke idak? jangan jadi badas kerana nak tunjuk bagus konon anda seorang isteri pemain bolasepak popler? popler ke? keh keh

kerana ramai marah, dan ada yang dah buat gambar yang nak pekenakan mat yo dah.. haha.. sendiri mau ingat la brader... bak kata orang jangan jadi dayus.. lepas aku tengok video tu, aku tak respek sama mu mat yo...


tak leh blah aku tengok gambar ni wei hahaha

jom tengok video parody yang mengejek isteri mat yo, hahaha.. gasak la haih.. haha


ps: badas badas.. haha..

16 ulasan:

  1. @ Mat poYo
    Nanti main bola, pakai topeng angrybird, OK?

    BalasPadam
  2. Alahaiiii Mat Yo poyo..tak kan kau nak tunggu referee tiup whistle baru nak tonjol mulut bini kau yng kurang ajar tu....apa raaa...

    BalasPadam
  3. Kerana mulut badan binasa
    Kerana isteri Suami binasa
    "" bru yr wife too proud to be rude"

    BalasPadam
  4. Kerabat konon.. tapi mulut celupar mangalahkan mak lampir.. kasihan la lelaki dayus tu kan.... diam2 ja

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kerabat diRaja Gopal kut, bro?

      Padam
  5. dah minum air seluar dalam dan nasi kangkang bini la mu ni mat yo bodo

    BalasPadam
  6. Mat yo cuma reti bagi makan pada bini dia, tapi tak reti nak ajor bini dia.

    BalasPadam
  7. dah la main bola tak berapa pandai,bini pun tak pandai jaga jgk ker..................piraaaaaaaaaaaaaaah

    BalasPadam
  8. kaduk dah naik junjung,,,lebih sudu dari kuah....mulalah ditimpa perasaan.......

    BalasPadam
  9. asasnya berilah hormat kpd sesiapa juga yg tlh diberikan pengiktirafan tugas spt pengawal keselamatan,pencuci lantai & sbgainya.itukan tanggungjawab mereka & mereka mendapat rezeki halal sesuap nasi dr situ.apatah lg kalu org tu lebih berumur.jika mereka tidak melakukan perbuatan mungkar,WAJIB kita hormati org lebih tua.

    BalasPadam
  10. aku ingatkan mat yo kawen 'perempuan melayu terakhir' rupanya perempuan akhir zaman

    BalasPadam
  11. Bini dia lagi pandai main bola sampai bola pak guard tu dia tendang & mat yo pula tak ada bola

    BalasPadam
  12. kalau pak guard tu boleh senang2 kena tendang...
    takkan laki dayus macam mat yo tak boleh senang2 kena tendang juga
    maksud kenda tendang tu 2 bukan 1...faham2 je lah semua

    BalasPadam
  13. kalau pak guard tu boleh senang2 kena tendang...
    takkan laki dayus 'takde bola' macam mat yo tak boleh senang2 kena tendang juga
    maksud kenda tendang tu 2 bukan 1...faham2 je lah semua

    BalasPadam
  14. Tiada kata seindah bahasa..oppsss dah menopause kali ..tu mulut macam buntut ayam berak kapur..

    BalasPadam
  15. BINI DIA NGAKU KERABAT MANA.YANG BERLAGAK SAKAN TU....... MALU LAH SIKIT........

    DLM KES NIE LAKI DIA YANG DAYUS TIDAK MENEGUR/MELARANG BINI DIA MENGELUARKAN PERKATAAN YG TERSANGAT KURANG AJAR KPD ORANG TUA YANG NBERTUGAS MENCARI REZEKI YG HALAL...

    BalasPadam