Selasa, 10 September 2013

JOM KITA TENGOK JAWAPAN SI LIBERAL KHALID SAMAD BERKENAAN KALIMAH ALLAH!!

si perosak Islam yang sangat merosakkan, dia ingat ni dekat arab? indonesia? wei ini malaysia lah, bila dah minum air tulang jebon hitam ginilah jadinya, di puja dap macam tuhan, tapi hak orang Islam yang selama ini tak pernah diusik dia nak menangkan kafir... laknatlah kau wahai khalid samad.. puih!!


ps: Ya Allah kau peliharalah umat Islam di bumi bertuah ini, kau hinalah kepada sesiapa yang sanggup lacurkan agama sucimu Ya Allah, amin..

3 ulasan:

  1. Rujuk Al Maidah 17, 72, 73. Antara dalil larangannya. Jelas tp sentiasa diputar belitkan oleh org org yg berpenyakit hatinya.

    BalasPadam

  2. DIA INI INGAT DA PANDAI SEMUA BIDANG....TU LAH.
    CERMIN DIRI DULU.

    BalasPadam
  3. Surah Al Maidah ayat73. Demi Sesungguhnya telah kafirlah orang-orang Yang berkata: "Bahawasanya Allah ialah salah satu dari tiga tuhan". padahal tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Tuhan Yang Maha Esa. dan jika mereka tidak berhenti dari apa Yang mereka katakan itu, sudah tentu orang-orang Yang kafir dari antara mereka akan dikenakan azab seksa Yang tidak terperi sakitnya.

    BalasPadam