Khamis, 19 September 2013

KAWAN-KAWAN!! JOM GELAKKAN MACAI PR YANG TERSALAH SPIN ISU TUN ABDUL RAZAK!! KAH KAH KAH..

kalau korang nak gelak, silakan, tapi kalau korang nak gelak, harap gelak bersungguh-sungguh, kalau boleh terjegil sikit mata sambil gelak depan macai yang ber ia ia nak kondem bapa terhebat perdana menteri ke-2 malaysia Allahyarham Tun Abdul Razak  iaitu bapa kepada ds najib, wah sebelum ni bukan main seronok mereka mendajalkan gambar yang kononnya Allahyarham Tun Abdul Razak itu adalah balaci jepun, wah wah.. suka beno ye.. seronok bukan main mereka menghina.

bak kata orang hal tak betul mesti cepat aja di kantoikan, almaklumlah, dah la takde isu, kalah lak tu pilihanraya, jadi jebonlah perangai pemfitnah-pemfitnah pr..

 kononnya gambar ini yang mengatakan Allahyarham Tun Abdul Razak sebagai balaci jepun, ei ce ce... 

ingat selepas gambar tu, adalah kot lagi fakta yang balaci pr nak tunjukkan, tapi apakan daya, hanya itu saja mampu.. keh keh.. jadi apa kata meh tunjuk gambar di bawah ini.. agak-agak muntah hijau tak diaorang.. DASAR PEMFITNAH PUNYA SPISIS!! 



Tu dia! Salah satu sebab kenapa tentera Jepun kalah kerana kejayaan FORCE 136/Wataniah melancarkan perang gerila terhadap Jepun. Antara pasukan FORCE 136 / Wataniah yang berjaya adalah kumpulan pimpinan Tun Razak di Pahang. Tak percaya? 

Cuba baca pendedahan blog malaysiaflyingherald

The fact is that some of Malay radicals known as Kesatuan Melayu Muda – KMM (Young Malay Union) that have been recruited and fooled by Japanese espionage network prior to the hostilities which has helped the Japanese. Furthermore, if the Malays were very much keen on kicking out the Brits, then why did they joined Force 136 and Askar Wataniah (in Pahang) as part of the guerrilla forces that wreck havoc to the Japanese in the next few years of Japanese Occupation of Malaya? Is this a systematic approach to deny the contribution of Malay in the fight against Imperial Japan?

TU PASAL AKU CAKAP KEPALA BANA PENCHACAI SIAL PAKATAN RAKYAT NI, KERJANYA MEMFITNAH JE 24 JAM, TIDO MAKAN DENGAN MEMFITNAH, BILA OTAK JADI BANGKAI MEMFITNAH JADI MAKANANNYA TETAP FITNAH..

meh baca fakta ini KLIK SINI - maaf ye aku nak carutkan cybertrooper pakatan rakyat, pungkoq pak hang la wei, bodoh, kerjanya fitnah, fitnah!! dah tak de kerja lain ke apa mangkuk berayun 18 tingkat wahai macai? sial anak haram... eii geram betul aku.. huh...

ps: patutlah kalah pru13, kerja nya menipu orang je, bodoh bodoh, pemimpin dengan penjilat sama bodoh, banggang bahlul, samdul badigol sout.. KHAKKKK TUIH!!!

*maaf kekasaran bahasa dalam artikel blog ini adalah kerana terlalu geram dengan cara tak bertamadun macai pakatan rakyat membuat fitnah!!

1 ulasan:

  1. kah kah kah kah kah kah... udah le buta agama, buta ekonomi sekarang ni buta sejarah pulak puak2 pembangang ni..

    BalasPadam