Sabtu, 14 September 2013

KERANA RM0.20 SEN, GENG-GENG HAPRAK INI SERET MOTOR!! HAHAHA

SEBENARNYA KUTUK LEBIH-LEBIH ADA YANG JADI HULK MACAM NI.. ADA YANG AMUK SATU KAMPUNG... KAH KAH

kawe maro deh, minyok naik rm0.20 poseng buak ambo jadi misken... hehe sengal punya mentaliti.. keh keh

JOM KITA NYANYI LAGU NI JOM

BODO BERTINGKEK-TINGKEK, BODO BERTINGKEK-TINGKEK!!

 bak kata mat sabu, ini semua kerja bangang!! keh keh... 


ades, siapalah punya idea buat seret-seret moto ni, kah kah kah, ini semua idea vahlul.. kah kah.. 


ps: so kesimpulannya dari pemimpin sampai ke anak buah, pesen diaorang tetap vah luil.. kah kah.. sengal tak bertempat, minyak naik 20 sen macam mati kebulor tak makan sebulan, keje malas, minta derma pandai, jadi macai dap cerdik, jual agama cukup terer, kutuk orang hebat, tapi apakan daya, otak tetap sempudal!! kah kah kah kah.. macam ni nak percaya golongan ni memerintah negara? mampuih!!!

4 ulasan:

  1. hahaha kalau versi kawan, bongok memantul2 bongok memantul2 asyik kena kencing..

    BalasPadam
  2. Hahahahaha......pemimpin naik jet mewah..pengikut disuruh tolak motor!!! unit amal pun bodo juga hahahahaha!

    BalasPadam
  3. nak cakap apa lagi...bangang punya keja. klu aku tgh lalu kat sebelah tu sangkut dgn jem...aku campak je doposen kat diorg ni.


    Tonto Jr

    BalasPadam
  4. Berapa KM mereka tolak moto?....10km?...

    BalasPadam