Sabtu, 21 September 2013

KIASU TETAP KIASU, KOMUNIS TETAP DIPUJA, NAK BAWA ABU CHING PENG KE MALAYA!! SATU JE AYAT AKU, ABU TOH!!


faham ke tidak? chin peng adalah pengganas, ramai askar dan orang melayu terkorban dengan cara radikal yang lahanet tu bawa, dah-dah tak kisah lah, mca ke, dap ke, dah nama orang cina berpaksikan kiasu, seboleh-boleh dia nak menangkan si bangkai chin peng tu, oi bhagal faham ke idak?


nak bawa abu ke sini, erm nak cari pasal buatlah, satu je jawapan aku, abu... toh!!! jangan bermain api, kelak membakar diri, terutama mca, aku rasa mca ni hanyalah proksi dap, sama je matlamatnya, nak jatuhkan kerajaan melayu, keparat tetap keparat!! kalau tak de dalam kepala otak tu rasa nak nikmat perpaduan, kiasu lah kepala dia..

mai baca sini GAP

6 ulasan:

  1. kepala ABU TOH ...dah jadi bangkai dah lah...
    lain kali lah...keh...keh...keh...

    BalasPadam
  2. Abu mayat chin peng perlu dibawa ke malaysia, dan diletak disuatu tempat yang membolehkan semua rakyat malaysia kencing keatas abu mayat chin peng itu.

    Dan semua rakyat diwajibkan kencing keatas abu bangkai chin peng itu.

    BalasPadam
  3. Kita meraikan kemamposan ketua pengganas kominis malaya, kalo sapa tau tempat kuburnay...kasi bom...sepatutnya waris-warisnya kena bayar mangsa keganasan penganas kominis ...

    BalasPadam
  4. Cina dn keganasan tidk dpt dpsahkan.. Hingga cin peng bunuh orang pun xper.. Akai xde ke.. Satu lagi.. Yg kena bunuh oleh pkm adalah melayu ttpi ada melayu2 yg jenis bodoh tk inht semua kezaliman pkm dn c.peng laknat ni..
    Jgn hrap abu dia nk dibawa balik.. Nti aku baling abu tu dlm lubang jamban.. Itu selayak ne..

    BalasPadam
  5. Pas bodoh diam je.. Kan mat sabu sokong komunis..mat mat kg sokong komunis laknat.. Patut dijatuhkan dari jawatn skrg.. Org pas mmg bodoh

    BalasPadam
  6. Bawa la sini kalau brani..mmg aku kencing atas kubur pengganas lahanat tuh...cibai korang ye cinabeng...

    BalasPadam