Sabtu, 14 September 2013

MENDIDIH DARAH KIASU DAP BILA DS NAJIB BERI DANA BERATUS JUTA KEPADA BUMIPUTRA!!

nampak gayanya makin teruk meracau puak-puak kiasu bila ds najib beri kaw-kaw dana terhadap bumiputra untuk mempertingkatkan ekonomi bumiputra dari cengkaman sialan cinabeng kiasu!!!

WOII DAP LAHANET!! TAHU TAK MAKNA TANAH TUMPAH DARAH KU?? maaf bukan nak rasis, tetapi sejak mereka pegang tampuk kuasa, mereka terlampau angkuh pedajal melayu, masalahnya melayu dalam pr pun ramai jadi jibraun, jibraun yang kerjanya lemahkan matlamat bangsa dan agama, hanya pandai cakap je, tapi habis dia nak jual kati!!

NAK BAGI TAHU KEPADA SEMUA - INI LAH MASANYA KITA BANGKITKAN SEMANGAT MALAY POWER!!



ps: bila kita perjuangkan hak melayu, cinabeng kata risis, tetapi bila mereka terang-terang perjuangkan hak mereka ooh itu hak bersuara, abah lu la cinabeng... hehe.. kepada rakan-rakan usahawan ini lah masanya kita tingkatkan kemajuan kita!!! Allah huakbar!!

10 ulasan:

  1. Memang sedang mendidih darah cina2 tak sabar nak cari org politik melayu dan alibaba melayu untuk dapatkan kontrek2...

    BalasPadam
  2. ayuh melayu ! rebut peluang ni !

    BalasPadam
  3. Diharapkan pemantauan perlaksanaan semua langkah2 ini dilakukan oleh badan yang kredibel. Hidupkan balik MTEN dan perkasakan EPU bagi tujuan pemantauan, perlaksanaan dan penguatkuasaan. Unit PEMANDU bagi mereka2 yang cuma tahu nak bersuka ria tapi kerja tak geti, berikan lessen teksi seorang satu agar mereka bersuka ria memandu teksi mereka tu....

    BalasPadam
  4. Dato kadir jasin ckp jika d janjikan segelas air..jgn caya selagi belum minum..minum pun kena ati ati mana tau air tu beracun..dlm maksudnya..syabas datok

    BalasPadam
  5. Sedih hamna tengok Melayu yang skeptikal terhadap kemampuan bangsa sendiri. Allah tak ubah nasib sesuatu kaum, jika kaum itu tak mahu berubah. Seruan hamba, marilah kita sama-sama menjayakan niat yang murni ini. Moga Melayu dan Bumiputra akan terus berjaya.Hidup Umno dan terima kasih PM.

    BalasPadam
  6. Kalau kat Eropah (tapi di Amerika/Australia/Canada/N. Zealand - Bumiputera di sana adalah Native American, Aboriginal Australian dan sbgnya,yg. diJAJAH Orang Putih), tak pula berani ramai PENDATANG Cina/India buka mulut, nak mcm-mcm keistimewaan sampai nak PIJAK kepala Bumiputera Barat Eropah, terutamanya yg. orang Putih! Mana ada perayaan rasmi hari raya Cina mahupun Deepavali, apalagi bahasa mereka di Eropah tu - apahal tak pula MELALAK si "pencinta hak asasi” kesamaan dari kaum Cina/India, termasuk yg. kat TANAH MELAYU ini, terutamanya loyar-loyar/NGO-NGO SAMPAH dari DAPSYAITAN/PKR?! Tapi bukan main lagi si pencinta penipu ini MENJILAT kaki kudis Barat-Israel, yg. MELALAK kat M’sia ni, nak paksa pemimipin Islam/Melayu amalkan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis!

    YB PM kita, DS Najib makin ikut jejak bapanya, bekas PM dan TPMnya, BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN TERCINTA Tanah Melayu kita ini, yg. amat BERJASA pd. bangsa, agama dan negara, Allahyarham-Allahyarham YB PM Tun Abdul Razak Hussein (ayahanda YB PM kita) dan YB TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman. Maka, SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas agenda Memperkasa Ekonomi Bumiputera oleh YB PM kita ini!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.


    BalasPadam
  7. harap2 cina babi sedar diri lepas ni,,,,biar dia tahu yg dia bangsa pendatang,bangsa menumpang,,,,

    BalasPadam
  8. ha..ha..ha...

    Baru tunjuk gula2 dah berliur mamat2 melayu nih!

    Belajar dari sejarah! Najib nih berbibir merah, sebelum PRU dulu mcm ini tapi slepas PRU pulak mcm tu!

    Ini PAU punyer pasal lah. kak Ros harus diutamakan!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok la, dap ada kasi apa? bang non ada kasi apa? keke susah nak berbicara dengan pecinta pungkoq dap ni beb.. hahaha.. dengki 24 jam, haha

      Padam
  9. KPD USAHAWAN MELAYU/BUMIPUTRA yg mendapat peluang & faedah dari bantuan & projek kerajaan supaya tidak meng'ALABABA'kan & bantulah peniaga melayu lain dlm berurusniaga. Pengguna melayu sedia membantu ushawan melayu tetapi usahawan melayulah yg memainkan peranan utama memutuskan monopoli cina dlm perniagaan & ekonomi.
    Sebagai contoh mudah, saya nak makan sepinggan mee goreng. Kerana hendak membantu melayu, saya ke restoran melayu tapi tokeynya mendapatkan supply barangan spt mee kuning/hon, tauhu, fishcake, sawi, taugeh, lada, sos dan sebagainya dari cina. Suplier cina itu sudah semestinya pula mendapatkan dari kilang/ladang milik cina. Lebih malang jika bgn restoran itupun disewa dari cina. Kalau begini sampai bilakah melayu akan menguasai ekonomi & memutuskan rantaian ekonomi cina walaupun kerajaan akan terus membantu selagi meluyu/bumiputra menguasai kerajaan. Dibimbangi asil balik asal, cina & pekerja asing yg berterusan makan isi, melayu makan kuah. Niat ikhlas pengguna melayu utk membantu peniaga melayu pun bagaikan tidak dihargai. Kerajaan berusaha meningkatkan taraf ekonomi melayu/bumiputra, usahawan/peniaga melayu juga perlu bijaksana supaya hasil dari bantuan itu memberi manfaat kpd ramai peniaga melayu lain.

    BalasPadam