Selasa, 17 September 2013

LU ORANG BACA APA KOMEN ANAK CINABENG INI!!

isunya, web men. united, mengucapkan tahniah kerana sambutan hari malaysia pada 16 september 2013!! so kita lihat je la komen-komen kurang ajar anak baka cinabeng tak sedar diri, so macamana melayu? syok tengok negara sendiri kena hina dan di caci?

yang ni sebahagian komen, ada berlambak lagi komen kurang ajar!!

ps: ini lah dia baka cinabeng yang mungkin di bangga kan oleh liberal melayu dalam pakatan!! mendidih pulak darah aku sejak kebelakangan ini.. bangsat!!

*maaf ada perkataan yang kurang enak, ini semua kerana kiasu!!

3 ulasan:

  1. masa sekarang adalah masa terserlahnya kepura-puraan mereka selama ini....ada untung mau sokong....bila boleh tikam belakang..i yo.. mana ada mau sokong.....sebab itu dia olang sokong melayu suka "tikam belakang"....tapi melayu tak ramai suka tikam belakang ma.....itu melayu 'tikam belakang" paisi punya olang..

    BalasPadam
  2. Pedulikan si CINA-CINA PENDATANG KAPIR asyik TAMAK, RASIS dan BONGKAK disyaki dr DAPSYAITAN/PKR ini; asyik MELALAK mcm. ANJING/BABI HUTAN LIAR! Mereka boleh BERAMBUS dr. Tanah Melayu ini!! Awatlah bangsa PENDATANG ni tak sedaq diri yg ASAL mereka, dibawa PENJAJAH British-Zionis laknat ke Tanah Melayu PUSAKA nenek moyang kita ini!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    BalasPadam
  3. Malaysia ni mmg takda akta utk hukum rakyat yg menghina apa saja ttg negara sendiri ke?

    naik MUAK & MENDIDIH dgn perangai cinabeng biaDAPigs yg berpura2 merempat di negara sendiri ni....tak boleh ke buat akta melucutkan kerakyatan jika sabit kesalahan menghina negara?

    kalau la boleh buat, insyaAllah aman Malaysia.....lepas dah betul2 merempat takda negara, nak melolong2pun aku tak kisah

    Pemimpin dgn pencacai sama BENAK

    BalasPadam