Rabu, 4 September 2013

TENGKU ADNAN YANG SEMPOI!! PAK MENTERI LAIN ADA BERANI BUAT MACAM NI???


provokasi, cakap jerit-jerit, itulah mahkluk jibrauk pakatan, nak cari modal, nak cari isu, nak jadi hero, konon mereka lah yang menyelamat keadaan, isu kuil yang di kuala lumpur yang dikatakan panas, biasalah... spisis ni kan datang dari tanah sana, perangai kan macam...... (bukan semua) isunya bukan kuil tu yang nak dirobohkan, isunya kedai didalam kuil tu!!

tapi ada juga ehek ehek bertudung nak jadi hero, ce ce ce.. boleh dapat elaun dengan dap ni.. kekeke...
terbaek tengku adnan, cool je bertemu dengan mahkluk-mahkluk provokasi tu ye.. 



1 ulasan:

  1. Pariah2 suka2 buat kuil atas tanah orang,sepatutnya dirobohkan tanpa rundingan.Ini pasal kita bagi muka sama pariah.Kalau kat india pun diorang tak boleh buat suka2 hati kuil atas tanah orang,tapi kat Malaysia kita takut nak bertindak,sebab apa?Sebab Melayu lembik.

    Ada pulak sekor pompuan Melayu bodoh bertudung nak jadi barua keling2 tu.Hakptuihhh..Melayu memang suka buat kerja barua macam ni.

    BalasPadam