Sabtu, 28 September 2013

TU SEBAB KITA KENA BERSATU!! TENGOK APA JADI DENGAN NASIB PENIAGA KECIL MELAYU!! PAS DAN PKR MANA SUARA KORANG??

tu sebab kita kena bersatu wahai orang melayu, persetankan sikap melayu liberal yang menjilat telo dap sampai bersih, keluhan peniaga kecil melayu yang ditindas, apa agaknya yang dapat pemimpin pas dan pkr buat? dan apa agaknya stament dari mereka si pemimpin melayu yang lagak nak jaga melayu kononnya? macam biasa...

1. salahkan umno
2. salahkan umno
3. salahkan umno

sampai bila-bila pemimpin pas dan pkr akan jadi dayus, mereka nak jaga melayu? dei lu orang kasi kangkang, jilat lah wei!! maaf aku terpaksa menggunakan ayat-ayat sadis, sebab nak bagi melayu-melayu yang dok di awangan, fikir, layakkah pas dan pkr ni menjaga orang melayu sebaik mungkin?


ps: dap tetap rasis!! anti melayu, anti Islam, lagi nak jilat??

4 ulasan:

  1. KetAhui olehmu bahawasanya membesarkan diri itu bahawa melihat ia akan dirinya lebih daripada orang lain pada sifat kesempurnaan, dab melihat ia akan orang lain itu lebih hina daripada nya. Maka ia setengah daripada sifat kecelaan yang didalam hati, dan sebesar besar maksiat yang tersembunyi

    BalasPadam
    Balasan
    1. melayu sendiri banyak menolong merintis jalan untuk menindas melayu,terimalah pilihan terbaik majoriti,usahlah mengeluh dan merayu,carilah sumber rezeki lain,


      Padam
    2. Tanpa umno, melayu mati kering......maka tadah lah tangan umno sedia membantu.

      Padam
  2. Kasihan mendengar rintihan melayu disekat rezekinya ditanah airnya sendiri sedangkan pendatang dgn rakus & sombong menjarah harta & hasil bumi negeri. Jgn kerana amarah, kuasa diserah kpd musuh bersama sikitolnya. Begitulah jadinya, kita akan terus dijarah & akan dijajah.

    BalasPadam