Selasa, 10 September 2013

WOW!! GAMBAR PERSANDINGAN ABBY ABADI!! GILE GEMPAK!!

HANYA MAMPU TERSENYUM!!

TAHNIAH ABBY.. YUM YUM





ps: ada pelamin, make up, ada inai siap lukis2 lagi, hehe.. kata orang pasal Islam macam dia lebih Islam, orang lain teruk beno... dunia dunia.. lawak spastik betul.. hahaha...

9 ulasan:

  1. Ada Morsi? Hebat btol! Nampak sangat ustazah suami muda ni hanya tau hal2 yang timbul je, yg tenggelam dia x tau, bg aku antara Mesir dan Syria..keadaan di Syria lg meruncing, dh ramai kuasa besar dh tala headbomb kat Syria.

    BalasPadam
  2. She looks like hantu bungkus, berbungkus bungkus ....really ugly. Kalau macam tu pakai aje telekung, habis cerita, lagi tak payah buang duit.

    BalasPadam
  3. ABBY...KO NI GILA KE APA? MEROYAN KAT NORMAN KOT JADI CAM NI...ASTAGHFIRULLAH ABBY ABBY..ISHTIGHFAR JE LAH..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  4. ni sbb nk berlawan dgn norman la ni...masing2 nk menunjuk nunjuk..niat x betul

    BalasPadam
  5. Jantan bodoh!!

    Ramai lagi anak dara yg siuman dan lawa da tak nak pilih!!

    Ni kompom si Abi Pusara Abadi selalu ayak dia tros takleh lupakan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  6. OSTAZAH TIGA SUKU NIIIIHHH.... HEHEHE..buang masa layan

    BalasPadam