Rabu, 2 Oktober 2013

ALHAMDULILLAH, MR BEAN ISTIHAR MEMELUK AGAMA ISLAM

mr bean, bukan asing bagi kita, tengok muka dia je, dah jadi lawak, sesungguhnya Islam adalah benar, dan maha suci Allah telah membuka hati hambanya ini mendekati Islam, Alhamdulillah.. 


Agak mengejutkan apabila terbaca artikel yang ringkas ini…sebuah laman web telah melaporkan yang Mr Bean atau nama sebenarnya Rowan Atkinson telah memeluk agama Islam. Ikuti keterangan yang mendakwa Mr Bean telah masuk Islam diatas.

“sungguh mengejutkan berita ini… berita daripada sumber laman web anti-israel menyebut pelakon Mr Bean, Rowan Atkinson telah memeluk islam. tiada official pengumuman daripada laman web yang boleh dipercayai setakat ini.

sama2 kita tunggu……. kita sama2 doakan semoga berita ini benar….tunggu pengumuman dari diri dia sendiri atau dari laman web yang lain.. sama2 kita tunggu..”
Menerusi laman web yang lain juga, terdapat beberapa berita mengenai Mr Bean masuk Islam….apapun kita tunggu berita/pengesahan yang rasmi nanti – [Terrible auto-translation warning]

SUMBER KLIK SINI

ps: tapi ada orang di sinun, siap di gelar khalifah umar abdul aziz, siap kata lebih baik dari pemimpin umno dan macam-macam puji-pujian diberikan oleh golongan bulan hijau, tapi hehe, tak masuk juga Islam, itu pasal kita sebagai orang Islam kena cerdik dan faham dan boleh bezakan orang yang nak mendalami Islam dan orang yang berlakon baik kerana nak jahanamkan Islam, anda sendiri boleh menilaikannya...

25 ulasan:

  1. Kalau benar alhamdullillah,semuga berita ini bukan bahan lawak dari Mr Bean.

    BalasPadam
  2. PAS memang bodo....!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hye lancau punya mulut ko nii...

      Padam
    2. PAS memang BODOH pun...

      Padam
    3. =='' suda2 le tu kau bedua nk mampos

      Padam
    4. Cm bodo daa macai Umno ni...bgi Br1m terus senyap cm sakai..

      Padam
    5. PAS pun nak mampus tak lama lagi.. tahlul al-bahalol dikasi..

      Padam
    6. Yang terima BR1M tu sakai ye? Termasuk la manusia yang sakai2 dari kelantan dan pangkah bulan gamaknya...

      Psstt... sakai2 jangan sebut kuat2. Tu dah menghina namanya. Jangan jadi BODOH macam pork nick, kaum sakai pun dia tak tau wujud kat Malaysia ni... kah kah kah kah

      Padam
    7. Brim bukan duit poket bn, ia adalah duit kerajaan malaysia.

      Bodoh ia masih boleh diajar, tapi kalau diperbodoh ia sangat tidak wajar

      Padam
    8. Kau Islam ke?

      Padam
    9. hahaha. buduh ampu suma nie! bwat pala carering buleh! y ampa kalut bwat apa? apa bukan buleh pa pun.ampa bongok. yang macai tetap macai. yang ijau tetap dungun! hidup macai dungun!!!!! haha buduh!

      Padam
    10. modai xdak!. buh brim pulak.yang p ambek bawat apa? yang p kerja dengan kerjaan bwat apa? p la keja basuh juboq cina babi tuh. budoh budak2 pas nie/

      Padam
  3. Aku tak pelik kalau mr bean masuk islam, sebab hidayah itu milik Allah.
    Yang aku pelik...srbahagian umat islam dan mengaku islam, dan isytihar diri sebagai pejuang islam, tapi tak suka pada hukum dan syariat islam....

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku pelik kalau ada org lslam kata hudud tak releven

      Padam
    2. Lagi pelik ada pemimpin kata perlaksanaan hudud tak bercanggah dari perlembagaan dan boleh dilaksanakan. Tapi dah bertahun2 mesyuarat satu keputusan pun tak kedengaran..

      Padam
    3. Tanpa Nama 2 Oktober 2013 7:52 PTG & 2 Oktober 2013 6:56 PTG
      .....kesian eak, ada juga orang yang sokong dia...

      Padam
    4. tu la, ade juga yang sokong dengan pemimpin yang suka tipu rakyat dia... lebih2 rakyat Kelantan. Terima je la walaupun dikencing seribu kali oleh tok guru mereka..

      Padam
    5. 12:08pg.....Betul tu....dia orang tak nampak ke, setiap bulan tiga hingga empat orang rakyat kelantan mati kebulur.
      Dia orang tak nak ke jadi macam rakyat johor,setiap bulan ada lima hingga enam orang melayu jadi jutawan baru...

      Padam
    6. lgi pelik... kelantan dah lama diperintah oleh @#$%%^ tapi kan... xpun nampak hududnya.. last2 ady awang kata... xjdi bwat,tukaq negara "berkebajikan" pulak.. hahak... pelik2 kan dunia ni?

      Padam
    7. batu api, tu la sebab banyak rakyat Kelantan yang kebulur bawah pemerintahan tok gundu berhijrah ke Johor sebab tak sanggup kebulur selamanya. Bila nak balik raya ramai rakyat dia yang mampus tengah jalan. Nak tunggu hiway 10 lorong kat Kelantan tu ntah tahun 3030 baru siap kot.

      Padam
    8. hahaha. ak sokong kau!. bijak kau nie. puak2 juak pas bukan taw apa. depa taw nak kelai ja. fitnah owng. ko nak taw. tempat ak keja. y mana owang geng pas nie, suma xbwat keja. asyik duk gosip, fitnah, maki. y keja hakikinya xbwat. asyik duk sibuk cari salah kerajaan ja. tapi keja jugak dgn kerjaan hahak lawk. heran ngan puak dungun pas!!!!

      Padam
  4. Ala, setakat Mr. Bean ape la sangat. Korang je tak tau, Lim Guan dah lama masuk Islam, tak kecoh2 pun. Tapi, isyyhhh... jangan bising2 tau, perkara ini tidak boleh dihebohkan dulu....

    BalasPadam
  5. Kalau betul Alhamdulillah ..

    BalasPadam
  6. Islam sejati boleh meliwat jantan kah..liwat bini kah... So kau org sokong peliwat apa halll

    BalasPadam
  7. tpu SJA tu..jgn percaya sgt..

    BalasPadam