Khamis, 10 Oktober 2013

ANTARA GAMBAR-GAMBAR YANG PALING MENYERAMKAN DIJUMPAI!! GAMBAR!!


keseraman ini mungkin mengakibatkan ramai jadi fobia, jadi kaget, jadi kejung, mungkin juga mata akan terbeliak melihat, ramai tertanya-tanya, takkan lah terus jadi lain, uish,..

tanda tanya makin memuncak, ramai garu kepala, sampai pada mulanya seram terus jadi lawak, entahlah, biarlah, kalau itu yang dia pilih, apa nak buat..

korang scroll lah ke bawah ye mana tau ada dapat mandrem.. 
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/


amacam semua hensem tak saya, keh keh keh, dulu pipi kendur sekarang tidak lagi.. keh keh

dulu muka saya begini, ala kan chomel tu.. hehe..

macam gambo kat bawah ni.. keh keh keh

comel tak kak ton???? 

ps: kerana nak kejar duniawi ini mr bang non, impian dia nak jadi pm boneka cina kiasu tak berjaya, stage seterusnya pada pru14, so kenalah jadi muda, lek la kubur kata mari tu lambat lagi.. muda lagi.. hehe.. mampuih!!

27 ulasan:

  1. Botox... Ini kalilah10 Oktober 2013 1:10 PG

    Mane ada serammmm sangat. Comel lagi ade la...

    COMEL TAK KAK NON??

    Macam PUNDEKKKK.....!!!!!

    BalasPadam
  2. يأمرون بالمعروف و تنهى عن المنكر10 Oktober 2013 6:46 PG

    Abi Hurairahra berkata, bahwa Rasulullah saw telah bersabda: “Jauhilah olehmu berprasangka. Sebab berprasangka adalah sejelek-jelek pembicaraan. Janganlah kamu saling mencari kejelekan orang lain, janganlah saling bermegah-megahan, dan janganlah saling dengki mendengki. Janganlah saling mengumbar emosi, dan janganlah saling menjauhi. Jadilah kamu hamba-hamba Allah yang bersatu dan bersaudara sebagaimana yang telah diperintahkan Allah kepadamu. Seorang muslim dengan muslim lainnya adalah bersaudara, yang di antara mereka dilarang saling menganiaya, saling menghina, dan saling naeremehkan. Taqwa adalah di sini (sambil Rasulullah memberi isyarah ke arah dada). Cukuplah seorang muslim dikatakan melakukan kejelekan apabila dia menghina sesama muslim. Seorang muslim dengan muslim lainnya harus saling menjaga darah, kehormatan, dan harta kekayaannya.” (HR. Bukhari danMuslim).

    http://www.youtube.com/watch?v=k3JK_GiiY4M&feature=youtube_gdata_player

    BalasPadam
  3. Macam ni lah yang dap suka...melayu kutuk dan hina melayu.
    Dap tukang tepuk tangan.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cina DAP kutuk Cina DAP, siapa pulak tukang tepuk tangan? Cer cite.. cer cite...


      Selepas Kedah dan Melaka, DAP Perak pula bergolak

      IPOH: Selepas Kedah dan Melaka, DAP Perak pula bergolak apabila sekumpulan ahlinya secara terbuka mengkritik pengerusi negeri, Datuk Ngeh Koo Ham dan sepupunya, Nga Kor Ming.

      Pengerusi DAP cawangan Kampung Acheh Baru, Loh Eng Soon berkata, kemelut dalaman berlaku berikutan ramai ahli tidak berpuas hati dengan dua saudara itu.

      Loh memberitahu dalam akaun Facebook, penyertaan beliau sebagai ahli parti itu selama ini kerana mengkagumi kepimpinan Nga.

      "Tetapi sekarang, saya mempersoalkan sama ada idola saya sedang berjuang untuk rakyat atau untuk poket sendiri, " katanya dalam satu status yang dikemaskini di akaun Facebook.

      Malah, Loh yang melampirkan sekeping gambar Nga pada majlis pembukaan sebuah restoran, memberitahu gambar itu diambil apabila Pakatan Rakyat Perak menguasai kerajaan negeri itu selepas pilihan raya tahun 2008.

      "Mengimbas kembali, saya rasa bodoh kerana membantu beliau menjual tiket makan malam dan meletakkan iklan tahniah di akhbar.

      "Daripada berhala, dia (Nga) telah menjadi hamba untuk wang. Adakah anda sedar keutamaan anda? Adakah hanya wang penting kepada anda?" soalnya.

      Malah, Loh juga mendesak jika Pakatan mahu kembali berkuasa di Perak, Ngeh dan Nga mesti disingkirkan.

      Sementara itu, Pengerusi DAP Cawangan Desa Manjung Solaiman Syed Ibrahim memberitahu dalam akaun Facebooknya, Ngeh telah menikamnya dari belakang.

      Tanpa menerangkan lebih lanjut, Solaiman yang juga bekas ahli jawatankuasa negeri itu meminta Ngeh berjuang dengan cara yang betul.

      "Ini adalah orang yang mendakwa untuk memperbaiki kedudukan parti di mata rakyat.

      "Jika mahu berjuang, berjuang dengan cara yang betul. Jangan berjuang seperti pondan," katanya.

      Dalam pemilihan semula Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP pada 29 September lalu, populariti Nga telah menurun sementara Ngeh pula hampir tersingkir apabila hanya menduduki kedudukan ke-20.

      Untuk rekod, pada pemilihan parti Disember lalu yang telah dibatalkan oleh Pendaftar Pertubuhan, Ngeh mendapat tempat ke-18.

      Keputusan itu sekaligus mencerminkan Ngeh semakin disisih daripada kalangan ahli DAP.

      Sementara Nga pula mengalami penurunan tertinggi daripada kedudukan ke-11 pada tahun sebelumnya kepada 19 baru-baru ini.

      Kemelut DAP bermula apabila ada ahli parti itu di Kedah dan Melaka menyatakan kemarahan terhadap kepimpinan yang didakwa campur tangan dalam hal-ehwal mereka.

      Di Kedah, perebutan kepimpinan menyaksikan pengerusi yang dipilih, Lee Guan Aik berikrar untuk terus memegang jawatan itu walaupun ahli CEC merangkap Setiausaha Politik Lim Guan Eng, Zairil Khir Johari dilantik sebagai pengerusi sementara DAP Kedah.

      Di Melaka pula, Ketua Pembangkang di Dewan Undangan Negeri, Goh Leong San dari DAP meletakkan jawatan apabila disindir oleh ADUN DAP kerana ucapannya yang memuji Ketua Menteri Melaka, Datuk Idris Haron.

      Perletakan jawatan Goh diikuti oleh ADUN Bachang, Lim Jak Wong sebagai Ketua Whip.

      Padam
    2. Yang tukang ngapi lah yang tepuk tangan.

      Padam
    3. ooo... termasuk la si batu api..

      Padam
  4. Batu api, kita sepatutnya MENENTANG MUSUH Islam, bukan MEMBELA mereka, supaya kalau yg. Islam, kembali BERTAUBAT pd. Allah SWT; lihat di ihttp://www.mukminun.com/2012/02/ketahuilah-tentang-marah-dalam-islam.html, Ketahuilah Tentang Marah dalam Islam, Nak… , Oleh Irfan Nugroho, February 18, 2012 :

    "Mereka bersikap lemah lembut terhadap orang yang mukmin, dan bersikap tegas (keras) terhadap orang-orang kafir, mereka berjihad dijalan Allah," (Al-Maidah: 54).

    …."Muhammad itu adalah utusan Allah dan orang-orang yang bersama dengan dia adalah keras terhadap orang-orang kafir (Kafir Harbi – yang terang-terangan memusuhi Allah dan Rasul-Nya), tetapi berkasih sayang sesama mereka (sesama Muslim),”(Al-Fath: 29).

    Maka sudah selayaknya, nak engkau bereaksi tegas terhadap segala bentuk pelecehan dan penghinaan simbol-simbol Islam yang dilakukan oleh orang-orang yang tidak menyukai agama ini menjadi mulia.

    Marahlah ketika melihat ajaran Islam ini dihina, dilecehkan dan diremehkan oleh orang-orang kafir atau oleh orang-orang yang mengaku Islam padahal ia telah kafir karena tabiatnya yang sama persis dengan orang kafir.

    Bahkan bila perlu, berlaku hukum jihad memerangi orang-orang kafir harbi yang secara terang-terangan menyatakan permusuhan terhadap Islam, Allah, dan Rasul-nya. Namun perlu kau ingat, nak… Tidak semua orang-orang kafir adalah kafir harbi.....

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).


    BalasPadam
    Balasan
    1. SIAPAKAH KAFIR HARBI DAN KAFIR ZIMMI

      [SN317] Di penghujung Ramadhan yang lepas, Utusan Malaysia sekali lagi menimbulkan kontroversi dan kemarahan, khususnya kepada parti pembangkang dengan mengambil dan menyiarkan kenyataan pengasas Pondok Geting, Tumpat, Abdullah Sa’amah yang menyatakan haram dan berdosa untuk umat Islam menyokong DAP yang secara terang-terangan menentang penubuhan negara Islam serta pelaksanaan hukum hudud. Umat Islam juga tidak boleh menyokong mana-mana pihak yang bekerjasama atau menjalin pakatan dengan DAP pada pilihan raya kerana sokongan itu akan turut membawa kemenangan kepada DAP. Mengulas lanjut, Abdullah berkata, DAP berbeza dengan MCA dan MIC yang menjalin kerjasama dengan UMNO dalam BN kerana parti tersebut tidak bermusuhan dengan Islam malah sedia menerima pemerintahan Islam. “Sebaliknya, DAP tidak mahu, mereka mahu hak sama rata, tidak mahu tinggi rendah, tidak mahu Islam tinggi, sifat harbi mereka sangat jelas iaitu menentang hukum hudud dan penubuhan negara Islam,” katanya [UM 8/8/12]. Tindakan akhbar pro UMNO itu boleh diibaratkan sebagai meludah ke langit dan terkena muka sendiri kerana hakikatnya seluruh rakyat Malaysia mengetahui bahawa parti pemerintah (UMNO, MCA dan MIC) adalah parti yang menolak penerapan syariat Islam di dalam pemerintahan. Selain DAP sendiri, beberapa cendekiawan agama juga turut menyelar tindakan Utusan dan kenyataan Abdullah Sa’amah yang menyifatkan DAP sebagai kafir harbi. Dari huru-hara politik ini, akhirnya istilah dan ruang lingkup kafir harbi telah disalah tafsirkan oleh banyak pihak. SautunNahdhah kali ini Insya Allah akan cuba memperjelaskan maksud sebenar kafir harbi dan jenis-jenis kafir yang terkait dengannya.

      Di dalam kitab asy-Syakhsiyyah al-Islamiyyah Jilid II, Syeikh Taqiyuddin an-Nabhanirahimahullah menjelaskan bahawa kafir harbi ialah semua orang kafir yang tidak masuk dalam perlindungan (zimmah) umat Islam, baik mu’ahid(kafir yang mengadakan perjanjian), musta’min(kafir yang meminta jaminan keamanan) atau selain keduanya. Sekiranya terdapat kesepakatan (perjanjian) antara Negara Islam (Daulah Khilafah/DaulahIslamiyyah/Darul Islam) dan negara kufur (DaulahKafirah) mana pun, maka seluruh rakyat negara kafir tersebut adalah dikira sebagai orang-orang yang termasuk mengadakan perjanjian atau dikenali sebagai kafir mu’ahid. Oleh itu, kedua-kedua pihak perlu bertindak sesuai dengan isi perjanjian, di samping melaksanakan kesepakatan (perjanjian) yang telah dipersetujui. Namun demikian, status mereka masih tetap sebagai kafir harbi secara hukum (kafiranharbiyyinhukman / de jure) dan mereka dilarang melakukan transaksi jual-beli senjata dan barangan yang terkait dengan peperangan, jika hal itu akan memperkuat posisi mereka ke atas umat Islam. Lebih dilarang jika DaulahIslamiyyah menjadi pengeksport senjata ke negara-negara kufur tersebut. Namun begitu, jika tidak wujud situasi yang boleh memperkuat negara-negara kufur tersebut, maka mereka tidak dilarang melakukan transaksi. Begitupun, perlu diperhatikan bahawa walaupun di dalam perjanjian diperbolehkan berjual-beli peralatan perang, ia tetap tidak boleh dipenuhi sekiranya jual-beli ini akan memperkuat kedudukan mereka ke atas umat Islam, kerana hal ini menyalahi syarak. Semua syarat yang menyalahi syarak, hukumnya adalah batil dan tidak sah.

      ........sumber hizbut tahrir
      ......bersambung

      Padam
    2. ...sambungan
      Sementara itu jika tidak terdapat perjanjian antara Daulah Khilafah dan mereka, maka status mereka adalah kafir harbihakikatan(secara hakiki / de facto), bukan secara hukum, tidak kira sama ada peperangan antara keduanya sedang berlaku atau tidak. Mereka tidak dibenarkan memasuki negeri kaum Muslimin tanpa permit khusus untuk setiap kali masuk. Mereka juga tidak dibenarkan menetap dalam DaulahIslamiyyah kecuali dalam jangka waktu yang terbatas. Namun demikian terdapat perbezaan antara negara kufur yang sedang berperang (dengan kaum Muslimin) dan yang tidak. Bagi negara kafir yang sedang berperang (ad-daulah al-kafirah al-harbiyah al-muharibah bi al-fi’li), Daulah Khilafah tidak boleh mewujudkan sebarang perjanjian sebelum berdamai dan jaminan keamanan (visa) tidak akan diberikan kepada rakyatnya kecuali jika mereka datang untuk mendengarkan kalamullah atau datang untuk menjadi kafirzimmi yang akan menetap/tinggal di wilayah umat Islam. Ini berbeza dengan negara kufur yang tidak dalam keadaan konflik/perang (ad-daulah al-kafirah al-harbiyahghairu al-muharibah bi al-fi’li). Bagi negara kafir harbi seperti ini, DaulahIslamiyyah boleh mengadakan perjanjian perdagangan, menjaga hubungan baik dan lain-lain dengan mereka. Rakyatnyapun berhak untuk  mendapat jaminan keamanan (visa) ketika memasuki wilayah Islam dengan tujuan berniaga, melancong, rekreasi atau tujuan lainnya yang tidak bertentangan dengan syarak.

      Ringkasnya, kafir harbi (baik kafir mu’ahid atau kafir musta’min) adalah kafir yang berada di luar Negara Islam atau dengan kata lain, ia bukan warganegara DaulahIslamiyyah. Justeru, adalah merupakan sebuah kesalahan untuk mengatakan kafir yang menetap dalam Negara Islam dan merupakan warganegara DaulahIslamiyyah sebagai kafir harbi, kafir mu’ahid atau kafir musta’min
      ...sumber hizbut tahrir.

      Padam
    3. versi ala pas mesti ada tak kena dgn umno, dap tu macam bagus, tapi taksedar yang dap ada matlamat nak tegakkan negara kristian, orang kuat dap yang bongkarkan, tapi pas, kata umno bayar orang tu, gila kalau dah hancur kelebur dap kerjakan orang melayu, masa tu nak nangis, kasi tonggeng la...

      Padam
    4. Headbomb.......Umno juga memperjuangkan islam, maka apa salah nya umno menegakan hukum dan syariat islam sepenuhnya di malaysia ini.
      Lagi pon umno dah lebih 50 tahun perintah malaysia, nak tunggu bila lagi?

      Dimana cacatnya hukum dan syariat islam sehingga ia tidak boleh dilaksana sepenuh nya di malaysia ini?

      Padam
    5. umno tak perjuangkan islam??? Selama ini dalam negara banyak tokong dan gereja dibina dari masjid ke? Institusi seperti zakat, baitulmal, takaful, perbankan islam tak wujud dalam negara semenjak umno memerintah lepas merdeka ke?

      Cuma bagi pencacai yang tak cukup Islamnya umno ni sebab tak laksanakan hukum hudud tul tak?? Wei, binawe.... masa Azizan hidup dulu apsal ko tak tanya dia kenapa Kedah tak laksana hudud walaupun kerusi DUN PAS adalah majoriti dari kerusi BN dan DAPig? Pernah ko persoalkan tak?

      Padam
  5. Wajah seorang pesakit mental.

    BalasPadam
  6. Kenapa kita harus MENYEDARkan golongan liberal Islam/Melayu?! Saya dulu juga TERSESAT; tapi syukurlah Allah SWT buka balik hati dan minda saya akibat saya sering diTENTANG keluarga saya. Kalau mereka asyik MEMBELA KEDAJALAN saya, tentu saya sampai bila-bila tak sedaq diri dan memhon PENGAMPUNAN dr. Allah SWT! Mereka menentang bukan kerana benci sesama Islam, tetapi mahu kita kembali ke pangkal jalan, ke hadrat Allah SWT.

    Puak PENYAMAQ Bukan Islam disyaki dr. puak Kristian Zionsi DAPBanagkai/PKR, juga akan mempergunakan sbg. senjata DAJAL mereka, golongan Melayu/Islam LIBERAL, utk. MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu!

    Kerana si liberal ini sudah TAKSUB dgn "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah, budaya dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' - pala hotak si KAPIR SYAITAN Barat-Zionis PENIPU ini, di mana gaya hidup mcm. BINATANG BUAS-PENGIKUT-SYAITAN, yg. rakus MEMUJA wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak)/bertelanjang-beraksi lucah dpn. awam, dadah, alkohol dan perjudian dsbnya - akan terus MENJAHANAMkan akhlak, akidah dan tamadun umat Islam/Melayu!

    Lihatlah KEHANCURAN tamadun Barat akibat falsafah/budaya/undg-undg LIBERAL mereka, cthnya Sweden yg. baru keluarkan undg-undg DAJAL di mana 'masturbation' (onani) sah di tpt. awam, termasuk dlm. bas/taman/pantai dsbnya (lihat di http://www.huffingtonpost.com/2013/09/18/public-masturbation-legal-sweden_n_3949742.html). Dan di Jerman pula, MEROGOL HAIWAN adalah sah dlm. undg-undg di akhbar (anti-Islam) di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html). Dan di UK pula, lihat lelaki tukar jantina ini asyik berbasikal/berjln dsbnya, dgn. mendedahkan buah dada ‘wanita’nya di tempat awam – wanita/lelaki hampir telanjang/telanjang terus di tpt. awam, adalah. sah dlm undg-undg Britain (di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2437092/Privates-parade-Transsexual-topless-equality-activist-caused-big-bust-riding-bicycle-barbecuing-cutting-grass-half-naked.html atau http://www.dailymail.co.uk/news/article-2442382/The-Queens-estate-reverses-ban-nudists-famous-beach-imposed-complaints-haven-swingers-perverts.html).

    Sedangkan umat Islam di Barat asyik dihina bila mahu memperjuangkan kesucian akidah-akhlak mereka, termasuk bila mahu memakai tudung, kelihatan alim dsbnya, juga guru-guru KAPIR yg. mahu MENJAHANAMkan sekolah-sekolah Islam – lihat di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2424241/Islamic-schools-Britain-forcing-girls-young-11-wear-face-veils.html dan http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2440816/The-devoted-teacher-quit-Muslim-school-told-THIS-outfit-indecent.html

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  7. Kak Ton Said:

    INI KALI LAH UBAH !......UBAH MUKA....HEHEHEHEHEH...sYABAS! ORANG PERMATANG PAUH

    BalasPadam
  8. Sabar tuan2...kita akan dijemput pulang...kuat kan iman di dada.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdullilah, kerana aku beriman dan takut kepada Allah, aku takkan pilih peliwat ini menjadi pemimpin aku di negara tercinta ini

      Padam
    2. Mudah-mudahan anda faham apa yang anda sebut, dan tahu apa yang anda buat.
      Yanh penting kita mesti tahu apa yang kita tak tahu, dan faham apa yang kita tahu.

      Padam
    3. 'kami [hakim-hakim] menemui bukti yang perayu-perayu [Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Sukma Darmawan Sasmitaat Madja] telah terlibat dalam aktiviti-aktiviti homoseksual dan kami lebih cenderung untuk mempercayai bahawa dakwaan kejadian liwat di Tivoli Villa benar-benar berlaku'

      -Mahkamah Persekutuan 2 September 2004

      Padam
    4. "Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual. Dia tidak berhenti walaupun selepas dia keluar dari penjara. Saya meninggalkan dia kerana dia masih meneruskan aktiviti itu "

      "Orang ramai menganggap beliau adalah seorang Muslim yang baik, tetapi ia tidak. Saya mencabar beliau, jika dia anak jantan, bawa saya ke mahkamah,"

      "Dia boleh menipu orang ramai, tetapi hakikatnya ialah beliau mahu merosakkan negara. Jika dia berani, panggil saya keluar (ke mahkamah) . Saya boleh mendedahkan di mahkamah siapa budak yang dia telah liwat. Saya cabar Anwar on this matter, bisexual,"

      “Dengan ini saya katakan yang Anwar seorang biseksual dan saya cabar Anwar saman saya di atas kenyataan ini. Anwar doesn’t want to face the truth, dia bukan anak jantan.

      "Dia (Anwar) tidak ada prinsip. Beliau mahu menjadi Perdana Menteri, itu sahaja. Beliau akan merosakkan apa-apa untuk menjadi Perdana Menteri, "

      Nalakaruppan, rakan setenis dan rakan baik Nuar peliwat..

      Padam
    5. Bekas rakan baik Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk S. Nallakaruppan mendakwa pendedahannya mengenai salah laku seks Ketua Pembangkang tersebut termasuk menjadikan isteri orang sebagai teman tidur baru sekitar 30 peratus, masih ada banyak lagi yang belum diketahui umum.

      Katanya, ada ’70 peratus’ lagi lagi tabiat buruk Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu yang masih belum beliau dedahkan.

      Sehubungan itu, Nalakaruppan sekali lagi berharap sangat agar Anwar mengheretnya ke mahkamah supaya semuanya boleh terjawab dengan sendirinya.

      “ Sampai sekarang saya belum pernah sebut nama wanita (isteri orang) yang saya maksudkan itu.

      ” Dia bawa wanita itu ke rumah saya di Tivolli Villas, Bangsar…saya tahu semuanya.

      ” Anwar adalah seorang biseksual dan saya cabar dia untuk saman saya atas kenyataan ini,” tegas Nalakaruppan dalam sidang akhbar khas yang dihadiri ramai wartawan di sini hari ini.

      Padam
    6. Sepanjang bekerja di bawah naungan beliau, saya sering dipanggil untuk melakukan perkara terkutuk itu walaupun untuk beberapa kali saya cuba menolaknya. Sifat rakusnya membayangkan beliau seorang yang boleh dikategorikan sebagai ‘kronik’ sehingga membuatkan jiwa dan mental saya tertekan.

      Perasaan bersalah akhirnya menguasai diri saya apabila setiap kali terpandang wajah Datin Seri Wan Azizah yang begitu tinggi akhlaknya.

      Akhirnya saya membuat keputusan untuk berhenti (bekerja sebagai pemandu Dr Wan Azizah) dari terus menjadi hamba homoseksual Anwar Ibrahim.

      Sekali lagi dengan nama Allah yang Maha Mengetahui akan segala-galanya saya bersumpah membuat pengakuan ini tanpa mempunyai niat atau motif tertentu sama ada peribadi atau politik untuk menjatuhkannya.

      Pengakuan ini dibuat berdasarkan kesedaran dan keinginan untuk menegakkan kebenaran demi menyelamatkan insan-insan yang teraniaya seperti saya.

      -Pengakuan bersumpah Azizan Abu Bakar yang dibuat pada 5 Ogos 1997

      Padam
    7. Menurut pengakuan bersumpah Sukma Darmawan Sasmitaat Madja yang dibuat di hadapan Abdul Karim Abd. Jalil, Majistret, Jalan Raja, Kuala Lumpur pada 17 September 1998, pemuda Indonesia yang ketika itu berusia 37 tahun mengakui datang ke Malaysia ketika berusia belasan tahun sekitar 1976 atau 1977.

      Sukma mengaku menjadi anak angkat Datuk Ibrahim dan tinggal sebilik dengan Anwar di Kampung Tunku di No. 27, Jalan SS1/43, Petaling Jaya. Sejak dari tinggal sebilik Anwar dan Sukma sering mengadakan onani, oral seks dan liwat menggunakan bahan pelincir baby cream

      Sukma juga mengakui hubungan homoseksual bersama Anwar terus terjalin, meskipun Anwar telah berkahwin dan berpindah rumah, di Seksyen 17, Subang Jaya, Seksyen 14, No. 8, Jalan Setiamurni 1, Bukit Damansara dan rumah rasmi kerajaan di 47, Jalan Damansara, Damansara, Kuala Lumpur.

      Ketika umur Sukma mencecah 30-an Sukma mengakui peranannya tidak seperti ketika dia berumur belasan tahun dahulu, sebaliknya peranannya sebagai ‘tukang jaga pintu’ menyaksikan hubungan homoseksual Anwar bersama lelaki-lelaki lain termasuk, Ismail Harun, Azizan Abu Bakar dan Hairani Hj Nahfis.

      Menurut rekod mahkamah lagi, pada 17 Ogos 1999, seorang lagi doktor, Dr. Abel W.K. Arumugam, pakar bedah di Pusat Perubatan Subang Jaya turut mengesahkan bahawa Sukma Darmawan pernah menjalani pembedahan duburnya di pusat perubatan tersebut pada 21 Jun 1997

      Padam
  9. 'kami [hakim-hakim] menemui bukti yang perayu-perayu [Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Sukma Darmawan Sasmitaat Madja] telah terlibat dalam aktiviti-aktiviti homoseksual dan kami lebih cenderung untuk mempercayai bahawa dakwaan kejadian liwat di Tivoli Villa benar-benar berlaku'

    -Mahkamah Persekutuan 2 September 2004

    BalasPadam
    Balasan
    1. Di jalan dobi johor bahru,pon banyak kegiatan homosek dilakukan, maka bertindak lah segera.....jangan cuma anuar saja yang dipantau!

      Padam
    2. Mereka tak gila nak jadi pemimpin negara macam pak nuar al-jubur. Banyak beza tu....

      Padam
  10. Mereka tak gila nak jadi pemimpin negara macam pak nuar al-jubur. Banyak beza tu....

    BalasPadam