Jumaat, 25 Oktober 2013

apabila budak sekolah jadi penyokong tegar pas, gini lah jadinya!! kita bersangka baik je lah ye!!

brazil dengan brunei kan dah tak jauh bunyinya..


ps: bila dari kecik di ajar bhagal.. maka sampai ke besarlah bhagalnya.. hahaha..

14 ulasan:

  1. ni la produk keluaran PAStipu PAS.....ekekekekekekekeekekek..mmbengap kan yg dah sedia bengap ......

    BalasPadam
  2. hmmmm...masa emak bapak budak ni memantat depa dengar ceramah PAS kot???? tu pasal dapat anak BAHALOL....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama 25 Oktober 2013 5:19 PTG

      hmmmm...masa emak bapak budak ni memantat depa dengar ceramah PAS kot???? tu pasal dapat anak BAHALOL....
      --------------------------------
      jika ayah/bonda kepada anon 5:19 PTG membaca akan komen anak nya ini, tentulah mereka amat berbesar hati, kerana ada anak yang sebegini.

      Padam
  3. Jauh tu Brazil dengan Brunei. Budak ni sementara ada dasar pelajaran percuma di sekolah oleh kerajaan pun sesat barat. Lagi lah pulak di asuh oleh PAS. Jauh menyimpang malah boleh membawa kafir entah entah. Yalah siapa tak tahan tengok Amoi cantik.

    Amoi kata kalau nak kena masuk Kristian. Anwar kata tak pa, semua ugama menuju tuhan yang satu. Mampuih!

    BalasPadam
  4. Ni budak produk sekolah PASTI ...tak tau la samada belajar ilmu sesat atau sesat masa belajar?

    Mai celah mana tak tau?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ajaran sesat dan ajaran salah, sama atau berbeza?

      Padam
  5. Aku pon tak faham lah hukum hudud macam mana, ada sapa2 kat sini yang boleh syarah.
    Hukum hudud tu ada berapa, macam mana perlaksanaan nya, adakah semua orang kena, atau orang islam je yang kena, plesae......!

    BalasPadam
  6. Budak....kalau dia tak reti, memang patut, sebab dia budak.
    Kalau yang dah masuk lubang kubur pon masih lagi tak faham...lebih baik tak payah jadi orang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Budak ni tak reti sebab dapat mak bapak pun yang SEBODOH dengan dia. Lain kali suruh mak bapak dia ajar dulu brazil tu kat mane, brunei tu kat mane....

      Padam
  7. Orang Pas tak faham. Mereka dah bersatu dengan DAP jadi sepatutnya apa sebenarnya berlaku. Dalam.rumah rumah je mereka PAS luar rumah mereka adalah DAP. Sama juga dengan melayu yang berjuang bersama komunis. Akhir sekali mereka akan jadi komunis. Sama juga dengan PAS kita nampak pemimpin PAS banyak yang mengambil cara sosial DAP

    BalasPadam
  8. Kafir lebih baik dari Penyamun UMNO.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kafir tentu ke neraka. Kalau baik, ikut la labu...

      Padam
    2. Kalau kafir lagi baik dari penyamun umno macam tu kafir lagi baik dari pas yang munafik!

      Padam
    3. hahahaha... jilat la bontot kafir tu. Moga ko terjumpa lubang syorga di dasarnya...!!!!!!!!!!

      Padam