Rabu, 23 Oktober 2013

aura syiah bakal berkubur di kedah.. keh keh!! mat sabu kicik hati tak terpilih jadi calon prk sungai limau!!

hehe, mahfut omar pernah bebicara dan bertanya, adakah syiah tu sejenis kuih? hehe.. sebelum pru13, banyak bukti yang kaitkan syiah dengan pas dah jadi sinonim, tapi hal tu tak diambil pusing sebab dikalangan mereka anggap kemenangan pru13 lagi penting untuk jatuhkan umno, kata mereka lah, syiah pun syiah lah, ape dehal, janji kita menang kata mereka lagi.. tetapi setelah keputusan pru13 tidak memihak kepada mereka, maka ulama pas sebulat suara, syiah perlu di nyahkan didalam pas, mat sabu termenung, hehe.. dan paling sadis, beliau tidak menjadi calon di prk sg limau, malah proksi dia pun tak terpilih langsung menjadi calon, hehe lagi la dia pening..

golongan syiah jangan dibuat main kawan, mereka berkuasa.. erm macam binatang kita sok dibuatnya.. ingat tu..


eh eh.. cecuba tengok gambar di bawah ni, hehe kita bersangka baik jelah ye, gambar masa penamaan calon pagi tadi di sungai limau.. hehe terima kasih buat rakan cyber dengan gambar ini..


ps: kita lumpuhkan syiah sebaik mungkin, kita hancurkan dap itu matlamat kita.. ingat tu!!

6 ulasan:

  1. PAS dan SYIAH kan ke adik beradik, kalau tak masakan waktu proses pengundian Rang Undang-undang Kesalahan Jenayah Syariah (Kedah Darul Aman) 2013 yang lalu 9 ADUN PAS mengundi menentang rang undang-undang tersebut. Tanpa SYIAH, PAS tak perolehi undi yang banyak pun, malah tersungkur jatuh teruk menyembah bumi terus. Tu sebab terpaksa naikkan Timb. Presiden yang terang-terangan menyokong SYIAH untuk tagih undi demi kuasa.

    BalasPadam
  2. Syiah ni dah lama bertapak di kedah ,Mat Sabotage memang syiah pun tapi Pas kata syaitan [un depa terima janji sokong Pas, inikan pulak Syiah no hak punya, kalau kjaan kangit ayah pin sokong Pas, silap2 depa kata perjuagan ayah pin halal.....Kalau umno menang di Sungai Limau ,beerti kepercayaan rakyat disana sudah terhakis..tambah2 lagi DAP masih akrab dgn PAS, walaupun depa terang2 menentang penubuhan negara islam kalau dapat putrajaya....

    BalasPadam
  3. Saya benggang sungguh tengok Melayu kibar bendera DAP.

    Tapi, kata UMNO nak Tranformasi Politik, meremajakan UMNO la. Yang di pilih masih yang tua bangka, terpalit dengan scandal dan perasuah dari tingkat 4, zaman Pak Lah.

    Setelah putus-asa dengan PAU lepas, mari kita beramai-ramai BOIKOT PRK Sg.Limau.

    Kalah di Sg.Limau tidak akan mencemarkan nama DP Mukhriz. Ia hanya untuk menyampaikan message kepada BN, khususnya PM, untuk 'Berani Berubah' dalam erti kata sebenar.
    Biar PAS menang, sebagai tanda persahabatan sesama Melayu Islam. Hentikan cerca-mencerca sesama Islam dalam kempen dan ceramah.

    Dengan lebih ramai orang atas pagar dan penyokong UMNO yang dah meluat, elok saja PAS keluar dari PR, tolak semua Anwarinas dan Syiah, supaya kami, penyokong atas-pagar UMNO, ada pilihan lain. Kalau ditubuh lagi satu Party Melayu, ataupun PERKASA menjadi Party Politik, akan bertambah pecah la kesatuan kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kuatkuasakan Undang-undang Kesalahan Jenayah Syariah (Kedah Darul Aman) 2013. Hapuskan ajaran syiah di bumi Malaysia ni. BN kalah di Sg. Limau pun takpe kerana undi penganut syiah tetap akan pergi ke PAS pun. Yang penting anak cucu kita tak terpedaya dengan ajaran songsang syiah tu....

      Padam
    2. Nak tubuh parti baru akan memecahbelahkan dan mengecilkan lagi Melayu. DAP memang suka. Sedangkan parti-parti bebas kecil dulu pun ramai yang hilang majoriti. Kalau nak berjuang dengan idealisme melayu-Islam tak masuk politik pun tak pa, buat NGO ada 25 orang AJK pun dah cukup tak pun jadi KRT jer. Dapat peruntukan boleh bangunkan penduduk. Itu pun kira pahala dan perjuangan jugak.

      Padam
  4. syiah sesat dan tak bagus dan bior dia berkubur...
    Ahlul sunnah memrng bagus,...tapi apa bagus nya ahlul sunnah wal jamaah?

    BalasPadam