Khamis, 10 Oktober 2013

BILA ORANG MELAYU MASUK DAP DENGAN SUKARELA!! YIIIHA KITA JILAT, JILAT!!!

sebagaimana kita tahu, dap konon lagi baik dari umno, yo lah ekau jilek la ha lendir dap bagi licin yo, almaklumlah dap tu dio jaga orang melayu, jago Islam, jago omak kau, jago atok kau, jago tanah kau, kalau diikutkan dap ni lagi bagus dari parti pas dan pkr, keh keh, yahooooooooooo...

sebebal bebal orang gila, dia takkan lintas jalan kalau tak tengok kiri dan kanan kot-kot ada kereta ke. keh keh.. mampuih!! cacai siap marah lagi, woiiiiiiiiii mangkuk ayun, ini kan demokrasi, biarlah dia nak join parti apa pun.. yo lah.. ha.. kah kah kah..


ps: yes yes yes.. kito up sikit, keh keh keh...

23 ulasan:

  1. Terang2 DAP tentang islam tapi masih sokong.. tak faham aku org islam sekarang....akhir zaman.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama lah jugak...mca/mic secara terang-terang menentang umno jika melaksana hukum dan syariat islam sepenuhnya di malaysia.

      Pas takut pada dap dan umno pulak kecut pada mca/mic.

      Padam
    2. mca dan mic buka mulut dia berdehem, lepas tu dia tak berdehem lagi sbb umno akan hentam, cecuba dap berdehem, kita tengok pas akan apa jadi, banyak kes pas lah yang punca dap naik kepala kerana toleransi katanya, habis di jual.. keh keh.. cina mati dia bawa lilin, gila, kerana undi mereka kata babi pun babilah dari berkawan dengan umno. hotak kau.. haha

      Padam
    3. يأمرون بالمعروف و تنهى عن المنكر11 Oktober 2013 1:49 PG

      Pas keluar dari PR dan umno keluar dari BN!....taka payah lah bergabung dengan parti orang kafir....tak kan tak boleh.


      http://www.youtube.com/watch?v=k3JK_GiiY4M&feature=youtube_gdata_player

      Padam
    4. 11 Oktober 2013 1:06 PG ...... hotak kau.. haha

      #####

      Biasa nya orang yang kurang matang je yang suka sebut macam ni!

      Padam
    5. Pas keluar dari PR dan umno keluar dari BN!....taka payah lah bergabung dengan parti orang kafir....tak kan tak boleh.

      ---------------------------------------------------------------------------
      Lepas tu sape akan bentuk kerajaan? Cukup ke kerusi Parlimen PAS + UMNO di dewan rakyat tu??? Satu idea dari mamat yang pikir dari lutut....

      Padam
    6. KAH.. KAH... KAH.... BETUL TU ANONY 8:53

      Padam
    7. يأمرون بالمعروف و تنهى عن المنكر11 Oktober 2013 5:36 PTG

      11 Oktober 2013 8:53 PG....oooo yer ker.kalau gitu pas dan umno masih bergsntung harap pada parti orang kapir untuk memerintah...gitu ke?

      Padam
    8. Jadi ape motif ko nak suruh PAS dan UMNO keluar dari parti komponen masing2 tu? Untuk dpat kuasa Melayu dan Islam 100% kat Malaysia ni ke? kuasa ape yang ade kalau jumlah kerusi pun tak cukup di parlimen. Kuasa sembang kosong macam ko eh....???

      Susah bercakap dengan manusia pikir guna kepala lutut macam anoNGOK 5:36 PTG... tak paham bahasa kot

      Padam
    9. يأمرون بالمعروف و تنهى عن المنكر12 Oktober 2013 7:27 PG

      Maka pas/umno kena fikirlah bagaimana untuk mendapat sokongan dai bukan melayu dan bukan islam.

      Biar yang bukan melayu dan bukan islam bergantung pada pas/umno, bukan umno/pas bergantung harap pada bukan melayu dan bukan islam.

      Tak kan selama nya pas/umno nak bergantung harap pada parti poloitik orang kafir

      Padam
    10. umno bergantung harap pada bukan islam ke?? Dalam BN sape la yang dominan eh??

      Kalau dalam PR tu PAS no berapa pulak? Terlalu dominan ke?

      Aduh, masih berpikir guna kepala lutut mamat senget ni...

      Padam
    11. يأمرون بالمعروف و تنهى عن المنكر12 Oktober 2013 1:15 PTG

      Hakikat nya umno dan pas sama saja...

      Padam
    12. hakikatnya pas tu hanya pak turut dalam rakan kongsi haram jadah je, umno ade la jugak jadi ketua...

      Padam
  2. MULTI TONGSAN TONGKANG TURUN CINABENG KEBANGGAAN CINION BANGSAT

    Tony Tumpel contoh terbaik .Tony Tumpel ayam tambatan Ah Beng ,anak unker kit.

    Apa lagi Tony Tumpel mau ?

    Mau jadi quarellsome ,mau cari pasal,mau cari isue ?
    Nak main mercun seludup nilaian ratusan ribu ringgit.
    Nak berjudi haram buka cyber cafe.
    Nak gasak tanah.(free)
    Nak gasak pasir.(free)
    Nak cetak surat khabar vernakular,bahasa dong zhong,caci Melayu.
    Nak gasak balak.(free)
    Nak impot betina amoi dari tanah besar
    Nak pangkat Tan sri dato Seri dato seri utama Dato, sanggup beli pangkat darjah datuk mindanao dan SULTAN melaka.
    Nak buat kilang haram.(free)
    Nak sedut lpg gas disel petrol tukar jenama subsidi ke non subsidi harga mahal.
    Nak jual barang tiruan tipu seludup.
    Nak pakai amah indon,siang dan malam.Tak mau kasi makan,tak bayar gaji.
    Nak elak bayar tol,tukat tiket.(free)
    Nak elak bayar cukai,lari cukai,tuntut BR1M,tipu tada kerja.
    Nak cetak sendiri lencana cukai jalan.
    Amat gemar dan seronok pakai stiker sampai dua tiga kalimah hikmat tangkal POLIS PDRM Bekas Polis(asal kan ada polis),tapi caci PDRM POLIS anjing dan rasuah.
    Nak buat makanan tiruan campuran kimia.Tak sijil halal,cetak tipu halal logo,pakai nama PAU AHMAD.
    Nak sekat orang melayu buat bizness sarang burung,tak mau jual barangan keluaran melayu.
    Buat bizness sebesar mungkin ,herdik-- melayu tak pandai,tak layak,ta ada kelulusan.
    Melayu tak mau,duit Melayu mau,kalau blih,free punya duit.
    Nak jual disel gred super di tengah laut,cakap ta ada ikan.
    Nak buat kilang haram buat barang gantian tiruan motor kar motor sikal.
    Nak buka tanah ladang sayur haram di cameron highland,fraser,lojing.
    Nak buat makmal dadah di condominium,tipu semua orang dia orang kaya.
    Nak mohon paspot antara bangsa 3 bulan sebelum raya lunar TIAP TAHUN.
    Nak masuk tender ali baba
    Nak masuk daftar pembekal MOF ali baba,tak mau bayar komisen,lari projek kerajaan,buat pasang aluminium sub standard di bumbung masjid surau hospital.
    Nak minta subsidi gas dari Petronas dan minta TNB wajib beli bekalan letrik,dah jadi kaya,semua tan sri satu keluarga desak kerajaan tarik balik subsidi,mereka sekluarga dan menjamu 3 TUN melayu di hotel majistik kepunyaan keluarga .
    Nak buat kilang besi di selangor dan mintak tak payah , tak mau bayar bil letrik TNB berjuta juta RM.
    Nak buat pasangan paip air haram dan CURI air ratusan ribu RM.
    Nak buang sampah sisa toksik di rata tempat,tak mau bayar bil pelupusan.
    Nak buat ladang ternak babi dan buang sisa kumbahan toxik ke parit longkang dan sungai.
    Nak sekolah sendiri punya bahasa tapi sedut duit kerajaan(ah jib Gor bagi plak tu)
    Beranak di tanah ini, tau mau guna bahasa tempatan, pakai bahasa impot,Amoi pun impot.Jenis bangsa ini ternakan yang Vivian/alvin..
    Nak kontrak SeBESAR BESAR dari orang melayu yang mereka benci,dengki,caci dan maki hamun.
    Nak cepat kaya---caci Malaysia,tak bolih buat duit.
    Buka syarikat EMAS Geneva,tolong pelabur tipu diri sendiri,bawa lari duit luar negara,marah kerajaan kerana tangkap dia buat salah.
    Bila sudah kena tangkap:
    Dia tanya balik "APA SALAH" "MANA ADA SALAH" ,"SEKARANG lu apa MAU,"" sapa lu punya boss ?"
    akibat kesemua itu dan 1000 dalil,mereka memegang harta terkumpul RM45BILLION RM.
    Jenis apa ini primitive pig.
    Apa lagi Toni aka sahabat KJ mau ?
    ya,Toni sahabat KJ/melaui Reginna lee.
    pendatang lama guna/exploitasi pendatang baru dari indon india myanmar sri lanka vietnam filipin bangla thailand nigeria bosnia irak nigeria tanah besar laos kambodia mencecah jumlah terkini 4 juta orang.Ng Yen Yen mau impot lagi amoi 2014.Nazri ok nak bawak 36 juta lagi dari pelacur amoi . demi untuk 100 biliion AS$.
    arjuna waspada
    changkat lobak

    BalasPadam
  3. Malang sungguh nasib melayu 50sen tu sanggup jadi balaci cinabeng Dog And Pigs....masih tak sedar2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tolong lah melayu tu...bukan kah mereka itu bangsa kamu sendiri.

      Padam
    2. Mereka melayu DApig, haruskah di tolong?? Mintak sama tokong la..

      Padam
    3. melayu yang masuk dap tu apa agama dia, sehingga menyebabkan kau tak nak tolong dia?

      Padam
    4. mereka ada agama ke? Kalau ada agama lebih baik masuk UMNO atau PAS... kalau tidak suruh tokong yang tolong... itu pilihan mereka, lantak pi la...

      Padam
    5. 6:26 PTG.....awak agama ape?

      Padam
    6. 9:25pg, orang mintak tolong dengan tokong selalunya agama ape pulak ek?

      Padam
  4. kopek dan tampal11 Oktober 2013 2:20 PG

    Selain menyentuh tentang kehilangan senjata, seorang pemimpin pembangkang dengan sinis turut membangkitkan tentang kehilangan kenderaan polis. Merujuk kepada kenyataan ketua polis negara bahawa senjata polis yang hilang mungkin jatuh ke laut, Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng tertanya-tanya sama ada kenderaan polis yang hilang pun jatuh ke laut. "Adakah 29 buah kenderaan polis itu juga turut ke laut perginya?" tanya Lim dalam satu kenyataan. 

    Katanya, Ketua Audit Negara, Tan Sri Ambrin Buang menegaskan bahawa beliau tidak mendapat sebarang jawapan daripada pihak polis mengenai peralatannya yang hilang. Laporan audit mendedahkan bahawa polis telah kehilangan 44 senjatapi, 29 kenderaan, 26 walkie talkie, 22 radio dan peralatan lain berjumlah RM1.3 juta. Lim berkata, menurut Ambrin, setakat ini, orang awam dimaklumkan oleh ketua polis negara dan menteri dalam negeri bahawa senjata api yang hilang itu berkemungkinan jatuh ke dalam laut. Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi sebelum ini telah mendakwa bahawa beliau telah menjelaskan perkara itu kepada Jabatan Audit, tetapi ini tidak dimasukkan dalam laporan itu. Rakyat, dakwa Lim, lebih yakin bahawa ketua audit negara telah bercakap benar manakala Ahmad Zahid dan Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek tidak bercakap benar. Sehubungan itu, kata pemimpin DAP itu, kedua-dua menteri berkenaan patut meminta maaf. Beralih kepada Ahmad Shabery, Lim bertanya: "Bagaimana beliau sanggup berbohong bahawa ada pihak swasta yang menaja RM1.6 juta yang dibayar oleh Kementerian Belia dan Sukan untuk membawa tiga kumpulan K-Pop untuk sambutan Hari Belia, sedangkan Tan Sri Ambrin memberitahu bahawa pegawai kementerian pun tidak menafikan bahawa wang tersebut datang daripada peruntukan kerajaan?" Ahmad Shabery mengetuai Kementerian Belia dan Sukan ketika itu dan kini merupakan menteri komunikasi dan multimedia. Menteri itu memberitahu Malaysiakini hari ini bahawa beliau bersedia memberi penjelasan kepada Jawatankuasa Kira-kira Awam (PAC) mengenai isu itu dan bersedia ia disiarkan secara langsung. Menurut Lim lagi, jika Ahmad Zahid dan Ahmad Shabery tidak memohon maaf, maka Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mestilah bertindak "sekiranya beliau mahu mengekalkan sebarang sisa keyakinan awam terhadap kejujuran, kemahiran dan profesionalisme menteri-menterinya". -mk

    BalasPadam
  5. يأمرون بالمعروف و تنهى عن المنكر11 Oktober 2013 7:40 PG

    Ali-Imran [28] Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang berimandan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah dia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun,kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu) dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu) dan kepada Allah jualah tempat kembali.

    BalasPadam