Ahad, 13 Oktober 2013

BILA PESBUK DI EDIT DENGAN BAHASA PALING SENGAL!! KAH KAH KAH

mampuih.. hahaha..


ps: oi jantan kau nak sokong pr tu buat hape ha firaun..hahahahhaha...

10 ulasan:

  1. Bercakap pasal firaun, teringat aku suatu ketiaka dulu ada orang mengaku dia lah Maha Firaun,kesian.....hidup lagi orang tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. siapa org yg mengaku MAHA FIRAUN tu???....ni pertama kali aku dgr.....sbb tu kau kena LENJAN dgn bro HB n yg lain2....cuba habaq mai siapa yg ngaku lagu tu?

      kalau gelaran AlJuburi n wali terompah tu mmg kenai sgt la siapa si pemberi n penerima gelaran kehormat tersebut...SEMUA dah berkumpulo dlm satu kumpulan.....hahahaha....nak tau siapa pemeri n penerima nama2 tu try la tanya.....:)

      Padam
  2. orang tu tak mengakupun mcm yg kau cakap la jibraun. orang sengal macam kau la yg gelar dia mcm tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puak depa byk tertelan semut kot husin oii... Dulu yg gelaq anwar tu dgn gelaran al- ju**ri pun asai dr depa jugak. Tp UMNO gak yg kena. Hahaha

      Padam
  3. hehe yg mereka anggap firaun tu lah dia buat poster dgn bang non kerana nak tarik croud datang kat kelab sultan sulaiman baru2 ni, ceh.. di kata firaun tapi puji jugak, puak2 ni sempudal hirup lendir dap banyak sangat..

    BalasPadam
  4. terbayang wajah orang yg menerima dan memberi gelaran wali trompah...

    BalasPadam
  5. Setakat gelaran...tak jadi apa pon.
    Yang mengelar tak dapat sebarang mafaat, yang kena gelar tak kena sebarang mudarat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak kena kat kita....cuba kalau kita atau mak/pak kita yg kena?....tak ke melenting dibuatnya?...haha

      yg menggelar of kos la dpt DOSA, yg kena GELAR konfirm dpt MALU...mustahil la dua2 tak dpt apa n buat dek je...paling komanpun TERASA kot...kalau takda rasa apa2 mmg betul2 SUCI HATI mrk

      Padam
    2. Otak geliga 14 Oktober 2013 12:26 PG...gelaran firaun adalah gelaran raja-raja dimesir, seperti mana orang melayu sultan adalah gelaran bagi raja mereka...tu je

      Padam
    3. Betul....tp bg TRADISI seluruh dunia umat Islam amnya, perkataan Firaun adalah TABOO krn gelaran tu sgt terkenal dgn kezalimannya walaupun ada yg baik n ada yg diceritakan merupakan seorang muslim....tp yg POPULAR n TERKENAL yg mana?...sbb tu sesiapa yg digelar sbg Firaun automatik akan terfikir yg digelar ni KUKU BESI, ZALIM, MUSUH ISLAM etc...buruk2 belaka....sbb apa?....sbb itu yg ada dlm kalam Allah n yg byk diperkatakan dlm sejarah2 Firaun.

      apakah mrk yg menggelar seseorang sbg Firaun sbb nak angkat DARJAT org yg digelar?.....cuba la sesiapa guna nama Firaun PAS/Firaun UMNO n kita sama2 tgk tindak balas pembaca.

      atau nak lebih cpt tgk reaksinya, masuk blog/FB pembangkang n cuba GELAR Nik Aziz dgn gelaran Firaun....cukup tanah tak nak lari....hahaha

      Padam