Khamis, 24 Oktober 2013

CERAMAH HAJI HADI DI KUBU KUAT MEREKA MENGUMPULKAN HAMPIR 10,000 ORANG!! HEBAT!!

ke ke ak ak, erm erm.. a a.. tak terkata ni, tapi kita nak cakap apa da, di sg. limau kan tempat pas, tak hairanlah sekiranya ramai bebenor orang datang dengar ceramah, almaklumlah aura pas yang semakin hensem dengan membuat muka toya bila hal kalimah Allah, hal orang melayu, hal syiah, dan paling best, menjadi balaci politik kepada dap dan pkr, hehe itu semua adalah aura paling gempak dalam pas.. so tu pasal ramai datang!!

sori da ini gambar hiase!!

gambar sebenarnya di bawah ni, amacam? katanya 20 orang je datang dengar ceramah hj hadi, kubu kuat ni, ada kata-kata nak sedapkan hati dari penyokong pas, alah, tak payah nak datang ramai-ramai pun ceramah serba serbi ni, kat sini kompem pas menang bergaya, orang bn tak perlu kuat sangat kerja nak tarik undi.

wah wah.... ye lah sg limau tempat pas, ye lah ye lah.. pas.. kau je lah hebat.. hehe.. 




ps: ai hj takkan gitu orang sungai limau leh kumpui???

sumber kedah ke kl

9 ulasan:

  1. Kalau takut kalah, jangan bertanding.

    BalasPadam
  2. pas tak payah kempen tak payah ceramah bagai. kalau pas letak kambing sebagai calonpun, rasanya boleh menang. sg limau adalah kawasan karat hijau, mana boleh umno menang kt situ. mustahil...hehehehehe

    BalasPadam
  3. Apa nak jadi PAS ni?! Patutnya pemimipin Islam kita dr. UMNO/PAS BERSATU, kena bertindak dgn amat TEGAS tanpa sebarang kompromi, spt. Sultan Brunei dan negara Liga Arab (dan siapa-siapa Bukan Islam buat aniaya kat umat Islam juga, mesti kena bawah Hukum Hudud spt. di Arab Saudi - bukan hanya yg. Islam dihukum)! Pedulikan kecaman KEJI si KAPIR-KAPIR Barat-Zionis (lihat akhbar anti-Islam di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2471776/Sultan-Brunei-introduce-new-sharia-laws.html). Tahu nak kutuk undg-undg Syariah Islam kita, yg. termasuk Hukum Hudud, tapi bawah "demokrasi/hak asasi" LIBERAL SAMPAH Barat-Zionis, boleh pula dihalalkan rejim-rejim Barat-Israel untuk membunuh umat Islam dgn. amat BUAS, sesuka hati secara beramai (GENOCIDE) spt di Palestin, Iraq, Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Yemen, Sudan, Nigeria, Lebanon dan selatan Thailand/Filipina, dan kemudian akan ke Iran dll, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini. Bahkan pengganas TALEBAN, BOKO HARAM, Al SHABAAB, AL-QAEDA dsbnya adalah diCIPTA oleh Barat-Israel sendiri, untuk tujuan MENJATUHKAN Islam dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN mereka, ke atas negara-negara Islam yg. kaya minyak gas; lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013 (lepas itu si Barat-Israel BERPURA kononnya asyik diserang al-Qaeda/Taleban dsbnya)!

    Dan ramai puak KAPIR makin jahat kat Brunei tu - mereka bukan main nak kerja kat Brunei, nak gaji tinggi; tapi belakang, tak habis-habis menghina budi baik BUMIPUTERA Islam/Melayu Brunei, terutamanya kerana tak benarkan penjualan alkohol mahupun pembukaan pub/kelab malam! Lepas tu si Kapir, terutamanya si Barat-Zionis asyik buat parti gila seks-alkohol bebas tak habis-habis! Yg. pekerja KAPIR dr. Filipina/Thailand pula, ramai betina LUCAH yg. goda suami Brunei yg. kaya, atau anak muda Brunei - utk- jatuhkan akhlak atau tinggalkan isteri.

    Jadi, harapnya lepas ini, Sultan Brunei juga lebih tumpukan kpd. pengambilan pekerja Islam termasuk umat Islam Mindanao (kaya minyak-gas) yg. asyik dibunuh dgn. kejam oleh si Kapir Filipina, mcm. umat Islam selatan Thailand(juga kaya minyak-gas) asyik dibunuh si rejim Kapir Cina Thailand! dan juga pekerja Islam Malaysia, Cambodia, Indoneisa dan Bangladesh - bantu sesama saudara Islam kita.

    Dan juga makin bahaya kerana Cina KAPIR Sabah/S'wak/S'pura makin berlambak kat Brunei tu - dan ramai sengaja kahwin dgn. Cina Brunei atau Bumiputera Bukan Islam, utk dpt PR, utk. menambahkan lagi jumlah mereka serta menguasai perniagaan dan hartanah!

    Dan juga makin bahaya kerana Cina KAPIR Sabah/S'wak/S'pura makin berlambak kat Brunei tu - dan ramai sengaja kahwin dgn. Cina Brunei atau Bumiputera Bukan Islam, utk dpt PR, utk. menambahkan lagi jumlah mereka serta menguasai pernaigaan dan hartanah!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    BalasPadam
    Balasan
    1. Makcik sambal belacan..bagus artikel anda, ringkas dan padat.
      Saya tertarik dengan artikel anda yang paling atas sekali, cuba- cuba lah makcik sambal sarankan kepada kerajaan yang memerintah malaysia supaya melaksanakan hukum berkenaan.

      Padam
  4. Mujurlah kalau ada hujan mana ada org, bodohnya pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. baru ujan, belum banjir lagi. Demi undi, ujan pun takut nak redah..

      Padam
  5. nk salah kn hujan plak mamat anon nie...kalo ramai konpom mamat nie ckp 'tgk tu hujan2 pn ramai yg nk datang dgr ceramah presiden pas'....

    BalasPadam
  6. bila takde org hadir sbb ujan..dikatanya hujan...mana ada org nk dtg...
    tp bila org hadir sbb hujan..tgk hujan2 pun ramai dtg...

    well..dah biasa alasan diorang ni..ada aje nak pusing..

    -smh-

    BalasPadam
  7. PAS lena di ulit DAP dan PKR. PAS adalah mangsa rogol lgbt yang di bawa oleh PKR. Tidak ada sesiapa yang nakkan PAS lagi. PAS dah hanyir dan sarat dengan noda dan dosa..tak ubah seperti seorang perempuan yang menjual maruah di lorong gelap Mereka menyangka mereka beriman sedangkan mereka belum di duga???/

    BalasPadam