Sabtu, 5 Oktober 2013

COUPLE REMAJA INI DENGAN SELAMBA MUAT TURUN GAMBAR BERTUALA DI FACEBOOK!! APA NAK JADI NI???

dunia dunia, ni kalau zaman aku, tau minah dan mamat ni perangai gini, mau kena buang daerah, mak bapak pun sekali pindah sebab malu, apa mereka berdua ni tak sedar apa mereka buat? MasyaAllah..

Dunia dah nak kiamat!!


ps: berbangga dengan maksiat, apa kata rakam sekali video yang mereka tengah toit-toit, baru leh kaya, jual, kalau betul nak kaya lah duit haram lah!! hehehehe... macam chilaker!! apa nak jadi remaja melayu oiiiiii... ades

6 ulasan:

  1. Kenapa macam tak setuju...bukan kah kamu berbangga sebagai bangsa melayu!...setakat bertuala je pon..asalkan dia tak usik perdana menteri dah lah...

    BalasPadam
  2. Tak kan dah lupa kata-kata keramat tun M....

    MALAYSIA BOLEH!

    BalasPadam
    Balasan
    1. kata-kata keramat tun M adalah Melayu mudah lupa, dan yang tergolong dalam manusia mudah lupa tu adalah batu api pukimak..!!!!

      Jangan marah ha, tu kata-kata keramat dari Shahnon Ahmad dan disokong oleh tok guru celaka N.ajis tau... hahahahaha

      Padam
    2. Malaysia boleh!...dan orang melayu boleh buat apa saja!M

      Padam
  3. bersahabat dengan setan pun melayu boleh buat juga...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah yang dikatakan melayu boleh!

      Padam