Khamis, 3 Oktober 2013

DAP TETAP PARTI PELBAGAI KAUM - KATA CINAPET TEGAR DAP!! PTUIH!!

aku cuma nak cakap, dap tetap rasis, matlamat mereka nak tawan tanah melayu ini dengan apa sekalipun, dah jadikan melayu pas keldai sudah, jadikan melayu pkr balaci pun dah, malah siap ada orang melayu yang sanggup mati kerana dap, gila babeng beb!!

kami semua rasis, yeaaaaaaaaaa!!!!

Bila kita beritahu orang melayu bahawa DAP adalah sebuah parti chauvinis cina, parti yang mengamalkan dasar perkauman melampau, parti yang tidak mengiktiraf orang melayu dan parti yang menindas melayu, maka melompat-lompat Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng menafikannya. Mereka kata mereka adalah parti yang pelbagai kaum dan tidak anti melayu.

Dalam masa yang sama dasar mereka adalah menghapuskan hak istimewa bumiputera. Perkara ini terang-terang dinyatakan dalam Visi dan Misi parti mereka. Baca balik apa yang saya pernah tulis hampir lima bulan lepas di

Bulan Disember 2012 semasa pemilihan CEC parti itu ke 16 mereka dah membuktikan kepada kita orang-orang melayu bahawa melayu tiada tempat dalam DAP apabila seorang pun calon melayu tidak menang. Kemudiannya mereka membuat magic dengan meletakkan kesalahan kepada komputer untuk memasukkan seorang cina yang menggunakan nama melayu, Zairil ke dalam CEC. Tujuannya untuk membodohkan orang-orang melayu di Malaysia bahawa melayu ada tempat dalam DAP bersandarkan batang tubuh seorang cina yang bernama melayu.

sambungannya di blog RBF

10 ulasan:

  1. Zairil Khir Johari haramjadah tu...bapak dia kat Singapork jd ahli politik pro PAP... dah jenis keturunan mcm apa leh buat...

    BalasPadam
  2. Dap parti untuk syaitan, dajal dan Anuar Ibrahim.

    BalasPadam
    Balasan
    1. DAP jahat macam syaitan....kita jangan pangkah DAP

      Cuba muhasabah diri, selama kita hidup..banyak mana perintah syaitan yang kita buat dan banyak mana larangan syaitan yang kita tinggal...
      Kalau banyak perintah syaitan yang kita buat...apa beza nya kita dengan DAP?

      Padam
    2. jahat macam syaitan tu yang PAS suka sebab tok guru dia kata sanggup berkawan dengan syaitan hanya untuk hancurkan UMNO. MasyaAllah

      Padam
    3. 8:46pg...dah tahu tok guru tu berkawan dengan setan, janganlah pulak kita berkawan dengan dia...susah sangat ke?

      Padam
    4. memang aku tak berkawan dengan tok guru nyanyuk tu pun.. ko berkawan ke dengan dia?

      Padam
    5. batu api, cuba kau tanya org pas boleh ke diorang tolak tok guru yg nak berkawan dgn setan tu......susah sangat ke nak tolak tok guru tu?

      Padam
    6. tak payah tanya pada batu api tu... soklan takkan dijawabnya. Nanti konar2 tang lain pulak..

      Padam
  3. Bah. pertama:

    SETUJU HB! Si puak Kristian Zionis DAPSYAITAN/PKR (yg. ditaja PAP- Barat-Israel) jgn. nak percaya lansung! Lihat mereka begitu GALAK MEMBODEK mcm. ular-lidah-bercabang-dua, dgn. memuji KM Melaka, DW Idris Haron, skrg - disyaki utk. MENIPU pemimpin UMNO di Melaka spt. dulu, atau memberi tekanan supaya KM tak pertahan hak Islam/umatnya sbg. pemimpin UMNO yg. amat tegas spt. DS Dr Ahmad Zahid Hamidi!

    Juga si puak Dalang-dua-muka DAPBANGKAI/PKR ini tengah risau tentang perpaduan PAS-UMNO; jadi skrg. kononnya 'memuji' pula KM Melaka kita mcm. PENYANGAK-meleleh-air-liur!

    Lihat di dihttp://www.bharian.com.my/bharian/articles/Pembangkangpujiketokohan_pimpinanKetuaMenteriMelaka/Article, Pembangkang puji ketokohan, pimpinan Ketua Menteri Melaka, 2013/10/03:

    Ayer Keroh: Pembangkang di Dewan Undangan Negeri (DUN) Melaka, semalam memuji kepimpinan dan ketokohan Ketua Menteri, Datuk Wira Idris Haron.

    Perkara itu dinyatakan Pengerusi DAP Melaka, Goh Leong San ketika membahaskan usul terima kasih kepada Yang Dipertua Negeri Melaka, Tun Mohd Khalil Yaakob atas ucapan perasmian pembukaan persidangan kedua penggal pertama DUN.

    Berpengetahuan luas

    Idris amat komited untuk membawa pentadbiran kerajaan negeri Melaka ke satu era yang lebih demokratik dan adil” Chin Choong Seong, Wakil DAP DUN Kesidang

    Dalam ucapannya itu, Leong San yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri Duyong sejak 1995, menyifatkan Ketua Menteri Melaka ke-10 itu sebagai seorang yang berpengetahuan luas, banyak membaca dan sistematik.

    Katanya, Idris yang juga Ahli Majlis Tertinggi UMNO dan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Melaka, mempunyai misi yang amat jelas membangunkan rakyat dan negeri ini selaras dengan wawasan Melaka Maju Fasa Kedua.

    “Di Dewan yang mulia ini, saya memuji kebijaksanaan dan kematangan Ketua Menteri baru yang dapat menerima pandangan dan cadangan pihak kerajaan atau pembangkang. Dengan kefasihan berbahasa Inggeris, Arab dan Jepun, saya penuh yakin Melaka di bawah kepemimpinan Idris akan mencapai wawasannya tercapai.

    Bersikap rasional

    “Walaupun baru empat bulan mengenalinya, namun Ketua Menteri bersikap rasional dan boleh menerima pandangan daripada sesiapa saja,” katanya.
    Turut melahirkan nada sama ketika membahas usul terima kasih berkenaan ialah seorang lagi wakil DAP, Chin Choong Seong (DUN Kesidang)......“Beliau melakukan tugasnya dengan baik tanpa banyak publisiti. Melaka sememangnya bertuah mendapat pemimpin seperti Idris. Pendekatannya dalam menyelesaikan pelbagai isu sewajarnya mendapat pujian kerana beliau tidak bertindak mengikut emosi atau membabi buta,” katanya.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal).




    BalasPadam
  4. Tapi SYUKUR ALHAMDULILLAH DS Zahid amat tegas MEMPERTAHANkan Islam/umatnya di - 'I will risk all for Malays, Islam', By ADIB POVERA, 03 October 2013: (maaf, link-http tak berfungsi):

    COOPERATIVE SPIRIT: Zahid willing to put political career on the line to foster unity in community

    PETALING JAYA: PRIME Minister Datuk Seri Najib Razak the traits to repeat his father's success in strengthening unity within the Bumiputera and Muslim community, said Umno vice-president Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.

    Speaking on TV3's Soal Jawab programme hosted by Datuk Ahmad A. Talib last night, Zahid said Najib could repeat the success of the late Tun Abd Razak Hussein, the nation's second prime minister, who united Malays from Umno and Pas after the May 13, 1969 incident.

    Zahid, who is also home minister, said he was all for any cooperation between the two Bumiputera-based political parties to foster stronger ties among Malays and upholding Islam.

    "I am willing to risk it all, including my political career for the Malays' and Islamic struggles."

    Zahid, who joined Umno in 1982, said cooperation did not mean both parties had to form a unity government.

    "Collaboration should be emphasised more on creating mutual understanding to execute the Malay and Islamic agendas.

    "Besides Pas, cooperation could also be forged with other political parties and other non-governmental organisations," he said when responding to a question on calls for cooperation between Umno and Pas for greater Malay unity.

    Zahid also said Najib, who is Umno president, had embarked on many efforts to make the party more appealing to the younger generation.

    He said the prime minister won many hearts among the younger generation by being savvy in social media.

    ……Zahid also defended the Bumiputera Economic Empowerment Agenda, calling on critics to view it positively as the programme was not meant to threaten the rights of people of other races in the country.

    "Without the support of Malays, we would have lost Putrajaya. So, is it wrong for us to repay out debt to the Malay community for their support?"

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam