Selasa, 1 Oktober 2013

DI MANA PERGINYA NG SUEE LIM, TAK LAWAT MANGSA RIBUT KAT KAWASAN DIA KE?

oppa pembangkang style, pesen diaorang kalau orang susah jangan sembang la nak tunjuk muka, keh keh, orang lain tolong nanti baru dia tunjuk muka, yaaaa.... saya lah yang suruh, nilah dia mentaliti jibraun yang ada dekat pemimpin pembangkang, ada musibah dekat rakyat, ohh, itu umno bantu, kami jenguk saja, kepala bana punya perangai!! hanya untuk kepentingan politik, asal cari salah diaorang lah nombor 1... pui


DUA hari yang lepas, daerah Sabak Bernam dilanda ribut yang sangat kuat. Hampir kebanyakan rumah di daerah ini terutama di kawasan sawah sekitar Sekinchan habis rosak. Dimanakah ADUN Sekinchan yang dipilih oleh rakyat kawasan tersebut??

Lebih dari 50 buah rumah mengalami kerosakan seperti bumbung terbang, dinding terkopak, pokok kelapa tumbang dan bermacam-macam lagi kerosakan.

Mujur ADUN Sungai Panjang, YB Budiman dan wakil (Cikgu Muslimin) Ahli Parlimen Sungai Besar, YB Datuk Hjh. Noriah hadir untuk membantu mangsa ribut.

Jabatan Kebajikan Masyarakat juga turut dipanggil bagi menyelesaikan masalah tersebut dan wakil rakyat dari Barisan Nasional telah pun memberi sedikit bantuan berupa zink dan bahan binaan lain kepada penduduk.

DIMANA ADUN SEKINCHAN, CELENG NG SUEE LIM???

lagi gambar di blog jawa bernam

7 ulasan:

  1. biar adun sekincan tak nampak muka orang sekincan tetap sukakanya,

    BN jangan menyebuk, orang sekincan dah tak sukakan BN lagiI, JANGAN JADI MACAM LEMBAH PANTAI.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ADUN mabuk sampai langgar orang memang la orang PR suke, sebab yang banyak ngundi dia pun orang suka tuang arak PASberg atas meja... yam seng..

      Padam
  2. DIMANA ADUN SEKINCHAN, CELENG NG SUEE LIM???
    _________________________________

    Orang bn dan semua pemimpin nya semua nya berbudi bahasa belaka, tak payah lah maki dan sebut benda tak elok macamni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh, kenapa marah pulak. Nabi N.Ajis kata dalam Isle boleh mencarut pe... ni baru maki je... rileks la kepala batu..

      Padam
  3. kekeke, jgn la terasa bila kutuk celeng! syg benar ye dkt dap, huiyo,

    BalasPadam
  4. melayu sekinchan mmg makan babi dari dulu.. melayu sekincan dari dulu penyembah komunis.. pemberi anak dara untuk habuan komunis,... bantu komunis membunuh ulamak dan ustaz... no wonder fanatik dap.. semoga mati segera melayu sekinchan.. ribut lah lagi Inshaa Allah

    BalasPadam
  5. dasar benih melayu kat sekinchan tu meragukan semua.. bastardland

    BalasPadam