Isnin, 14 Oktober 2013

DIA HAMUN POLIS TRAFIK MACAM DIA DUDUK DEKAT HONG KONG!! INI LAH DIA BAKA KIASU TEGAR!!

*maaf ada kekasaran bahasa dalam artikel ini

kita tengok, perangai mereka ni, ai ai, mau nak bagi penerajang je kan!! patutlah bekas perdana menteri australia pun dah naik menyirap dengan perangai biadab bangsa cinabeng ni, spisis ni adalah kiasu yang hidupnya bergelumang dengan kiasu-kiasu yang lain, kalau orang cina duduk di kawasan majoriti orang melayu, takkan perangai macam ni, percayalah, korang pergi jelah kat kampung-kampung yang ada orang cina bila mereka hidup dalam komuniti orang melayu, lain perangainya, ada adab, ada nilai perpaduan kuat.

ni dah duduk dalam kelompok perangai kiasu, hah faham-faham jelah kan, katanya si pemaki hamun ni duk kat jinjang, so korang tau kan.. jinjang tu kawasan mana!!

blooody shit punya cinabeng..!! ni baka-baka komunis la ni, pui..

perangai si pemakan babeng kiasu lahanat yang tiada hormat

komentar dari pengirim video ini..

Salam dan selamat sejahtera semua yg melihat video ini, saya Sharifuddin Abdullah adalah seorang anggota polis Trafik KL. Kejadian ini berlaku pada 13/10/2013 jam 0915hrs.

Semasa saya dlm prjalanan hendak menjalankan tugas dgn mnggunakan motosikal jenis LC135 menghala ke Balai Polis Trafik, Jln Tun H.S Lee ada sebuah kereta jenis Honda civic warna biru gelap membunyikan hon dari arah belakang.

Ketika itu saya di lorong paling kanan dengan kelajuan 100km/j. Tanpa memikirkan keselamatan saya yang tidak sempat mengubah haluan ke lorong paling kiri kereta tersebut telah memotong motosikal saya dari sebelah kanan mnyebabkan saya hilang kawalan dan nasib menyebelahi saya, saya tidak terjatuh.

Lokasi kejadian dari Jln Kucing sebelum susur Y naik ke Jln sultan Ismail. Sekiranya saya terjatuh ketika itu,tiada seorang pun tahu apa punca saya jatuh dan siapa yang menyebabkan saya jatuh.

BACA SELANJUTNYA DAN VIDEONYA DISINI KLIK

ps: ai karang adalah si penjilat dan penghirup lendir kaisu berbunyi, almaklumlah kalau kita belasah kiasu aka dap, dia punya marah, hehe.. sanggup mampuih kerana kiasu aka dap, itu lah golongan melayu pr, hehe..

7 ulasan:

  1. makin sial perangai bangsa pemakan babi nie...dasar keturunan pendatang..

    BalasPadam
  2. maki2 polis.. bakar saja kereta Honda tu, hantam kepala dia sikit..tak mau respek polis tengok dia mau repot dgn siapa ..report dgn Babi Tonyok?

    BalasPadam
  3. Melayu yang tidak mempertahankan Melayu ialah Melayu yang sudah hilang jiwa Melayunya. Keturunan saja Melayu tapi berjiwa lain.
    Begitu juga orang Islam yang tidak mempertahankan saudara Islamnya ialah orang Islam yang sudah hilang semangat Islamnya.
    Orang Islam yang tidak mempertahankan ukhwah antara Islam ialah orang Islam yang sudah hilang roh Islamnya.
    Pertahankanlah saudara Islam kita selagi dia berada dalam kebenaran.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  5. gua takkan izinkan komen2 yang terlebih2 ye, komen lain macam gua delete, harap maklum

    BalasPadam
    Balasan
    1. jika begitu.....jangan lah mengapi+api kan kami yang memang tengah berapi ni...
      cerita kan kebagusan bangsa melayu, mulia nya jadi orang melayu, beruntung nya jadi orang melayu dan jangan mengapikan orang melayu dengan megetengahkan kebiadaban bangsa lain pada bangsa melayu..nanti parah jadinya!

      Padam