Jumaat, 11 Oktober 2013

EPIC FAIL DARIPADA SEORANG YANG MENGIDAM JAWATAN PERDANA MENTERI!! HEHEHE..

sebenarnya, bang non, sebelum keputusan pru13 dia dah war-warkan dia akan jadi perdana menteri, siap ada video lagi kau, ramai orang ngangga tu, siap pekakas bersorak riang, ada yang sampai baring-baring kat tepi jalan sampai lupa diri. walau keputusan keseluruhan pru13 belum di istiharkan, tapi pekakas-pekakas tetap dengan akhlak eksyen dia, mereka sah menang bergaya pru ini katanya... tapi bila keputusan dapat, jadinya semua terkena sewel blackout dan 40k bangla!!

kah kah kah kah kah kah.. sampai ke sudah tak kan menang, sebab orang melayu tolak cara politik bangkai dibawa oleh bang non dan sekutunya, terutama dap, dap yang sempudal brengset tu, cuma berjaya hasut majoriti orang cina menyokong mereka, jadi nak jadi pm, boleh... boleh blah lah ye.. hahaha


ps: masalahnya si pencacai dan pekakas tegar bang non tetap mengangkat dia ni terunggul.. keh keh.. apa diaorang tak perasan muka bang non dah macam muka kak ton.. hahaha.. macam-macam ada

5 ulasan:

  1. يأمرون بالمعروف و تنهى عن المنكر11 Oktober 2013 8:43 PG

    Tipu la headbomb... mana ada DSAI kata begitu, cuba tengok video dibawah ni:

    http://youtu.be/81YiSzhWx0o

    BalasPadam
    Balasan
    1. trol gurau2 pun nak tak tenteram macai seko ni kah kah kah kah..

      Padam
    2. mamat tu makin sewel nampaknya. Video yang diberi pun kene batang hidung sendiri. wakakakakakaka

      Padam
    3. يأمرون بالمعروف و تنهى عن المنكر11 Oktober 2013 6:05 PTG

      Ada juga yang nak pakai nickname aku walaupon dia buta jawi.

      Dia main pakai je....dia bukan faham apa makna nama aku tu...ini melayu...

      Padam