Rabu, 30 Oktober 2013

GEMPAK SIUT!! KALI INI PAS DAH BETUL-BETUL BERJAYA MENARIK ORANG DATANG CERAMAH, HAMPIR 7 RIBU HADIR!!

punyalah hebat, sebelum ni mungkin ramai tak datang kerana hujan kata seorang pekakas pas, tapi mereka telah membuktikan, pas paling gah di sungai limau, sebab semua tau, sungai limau adalah kubu kuat mereka, jadi kita faham-faham sendirilah ye..

terbeliak biji mata beb, bila melihat betapa ramai gile orang hadir kerana ceramah pas kan banyak maki hamun.. best!! yum yum

cecuba korang tengok jelah sendiri betapa ramai nak mamp... kan ramai tu.. uish..kan kan, siapa tak nampak dia hensem!!.. hehe.. kesimpulannya.. anda nilaikan lah sendiri apa terjadi kepada pas di sg. limau, di sebalik taktik mereka yang suka buat berita tak betul, maki orang, fitnah orang, maka mungkin juga rakyat sg. pinang dah muak, keje tak langsung reti nak buat, talk talk.. like hell






ps: walaupun yang hadir untuk memberi ceramah bukan calang-calang, katanya bob lokman pun ada, pheww.. tetapi hanya berjaya menarik 20 orang sahaja penduduk setempat... apa betul ke ni... uish.. hehe.. moga orang sg. pinang berani berhijrah.. amin!!

sumber klik sini

1 ulasan:

  1. bawak debab lokman watpe, orang mau tengok ostajah abby albabi la...

    BalasPadam