Jumaat, 11 Oktober 2013

HJ HADI KATA SEPATUTNYA PIHAK POLIS BERSILAT DULU, BUKAN TEMBAK PENJENAYAH!! KEH KEH KEH!!

kadang-kadang idea dari pemimpin pembangkang ni buatkan aku tergelak, kamon pak hadi oii.. takkan lah orang dah nak perembat kita dengan parang, kita kata nanti dulu saya nak bersilat, pui.. haha..

sumber gambar dari oh politik blogspot.com

makin tak faham aku dengan minded pemimpin pembangkan, ingatkan mereka lagi cerdik, tapi hurmm.. haha.. macam hampes, cakap ikut suka dia je, realiti dia tak faham.

meh layan video kat bawah ni, kot kot, ini anggapan hadi kot, kacang je kalahkan penjenayah.. haha.. macam harem!!



ps: silat ada, kungfu ada, kun taw ada, macam-macam ada.. ades..

20 ulasan:

  1. Tak payah bersilat, lain kali suruh polis baling batu dari jauh je kat penjenayah. Kalau kena polis tangkap, tapi tu pun kena sedia karpet merah pada penjenayah dulu, kalau tak kena dan penjenayah lari, nasib la....

    BalasPadam
  2. Penjenayah jangan dibunuh, walaupon dia dah merogol dan membunuh.
    Tapi penjarakan dia selama 133 tahun atau lebih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. macam mana nak tangkap penjenayah? rogol? Ade 4 orang saksi ke?

      Padam
    2. 11 Oktober 2013 9:38 PTG.....betul jugak tu...nanti kalau bapak kau kena rompak dan mak atau adek perempuan kau kena rogol, maka jangan buat laporan polis kerana engkau tidak ada 4 orang saksi.

      Padam
    3. o ye jugak... Jadi tak payah la dipenjara sampai 133 tahun atau lebih kan... tu pakai undang2 mane pulak??? Undang2 batu pelir ke?

      Padam
    4. Bior je prompak tu rompak bapak kau...sebab perompak tu nak cari makan jugak.
      Kalau dia rogol emak atau adek perempuan kau....bukan jadi apa pon....paling kuat cuma mengandung.

      Padam
    5. ye la batu pelir... kepala otak ko memang bijak boleh buat batu geliga. Hanya satu-satu manusia dalam dunia yang terlebih pandai...

      Padam
  3. DULU CCTV TU BESI.
    SKRNG SILAT DGN PEROMPAK.
    APALAH STANDARD PEMIKIRAN ORANG NI ?
    PRESIDE PARTI PULAK TU.............HMMMMMMMMH ENTAHLAH.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Engkau jangan pakai lah apa yang disebut haji hadi tu.

      Video anuar yang kau ada tu, kau bagi kat mahkahmah buat sebagai bukti untuk mendakwa anuar.....cuba lah bagi.

      Mudah mudahan mahkamah menerima video itu sebagai bukti untuk mendakwa anuar, lagi cepat kau bagi kat mahkamah lagi bagus..aku pon dah tak sabar nak tengok anuar masok penjara.

      Padam
    2. ade ke undang2 dakwa orang berzina kat malaysia ni? Suka sama suka pulak tu...

      Padam
    3. Tanpa Nama11 Oktober 2013 9:39 PTG....bukti cctv kan ada, ia boleh dijadikan sebagai bukti menurut pendapat LABU labi.

      Engkau jangan dengar sangat cakap hadi awang, tapi engkau kena dengar cakap LABU labi

      Padam
    4. batu api, boleh ye?? Tolong nyatakan akta berapa, seksyen berapa, peraturan berapa untuk dakwa zina suka sama suka tu..... jangan ikut seksyen hadi boyot, nanti tak pasal2 kene parang besi lak, terpaksa la aku bersilat...

      Padam
    5. 12 Oktober 2013 10:33 PG....adakah anda bebas dari sebarang taklif syarak, jika anda memang bebas maka anda boleh berzina.


      Tetapi jika anda aqil dan mukallaf, maka bedosa jika anda berzina.

      Padam
    6. terima kasih batu api, panjangkan penerangan anda tu kepada anwar penzina dan peliwat k...

      Padam
    7. 12 Oktober 2013 11:43 PG.....jika memang dia penzina dan peliwat, bawa lah di kemuka pengadilan demi maslahat umat.Nak buat apa kita nak simpan lagi orang yang macam tu.

      Padam
    8. batu api, ko duduk kat negara mane ni? Atau ko duduk bawah tempurung kelapa semenjak 10-15 tahun lepas? Tak pernah dengar peliwat tu kene masuk penjara kerana perbuatan meliwat ke? Tak pernah kes liwat dia dengan saiful? Kesian betul pencacai fuckatan sekor ni... eh, ade dua ekor... sekor lagi otak dia letak kat kepala lutut, yang batu api ni duduk bawah tempurung kelapa. Memang padan la jadi pencacai sepenuh masa...

      Padam
  4. KEBIJAKSANAAN YANG SANGAT MENYUSAHKAN....

    BalasPadam
    Balasan
    1. paridah 111 Oktober 2013 9:11 PT

      KEBIJAKSANAAN YANG SANGAT MENYUSAHKAN..
      ______________________________________

      Saya pon setuju dengan kenyataan anda itu, maka bagaimana pula "kebijaksanaan yang sangat memudah dan menyenangkan"....sama-sam kita kongsi ilmu...

      Padam
  5. lepas ni PERAMPOK ramai2 boleh RAMPOK rumah Hj Hadi & cacai PAS....tp guna pisau je....kalau guna parang, polis guna silat, kalau guna pisau, polis tgk je.....kpd PERAMPOK sekalian, nnt bila nak meRAMPOK rumah ore PAS beri salam dulu deh....perkenalkan diri & kata, saya bawa pisau je....dgn amanat terBARU Hj Hadi, selamat dunia akhirat

    PAS mmg terBAIK.....TAKBIRRRrrrrr!!!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Otak geliga...pegi makan ubat.

      Padam