Sabtu, 26 Oktober 2013

KALAU DARI KECIK DIAJAR MEMBENCI, KALAU TAK DI UBATI MINDA MEREKA, MEMANG PUNOH MINDA GENERASI AKAN DATANG!! GAMBAR!!

aku pun pelik, ada juga spisis keluarga bila hal politik, dah dah politik kebencian maksimum, dari start lahir je anak dia, dah diajar membenci musuh politiknya, dah macam musuh politik dia bagi keluarga dia sengsara pulak ye, ai pembangkang, mana lah aku tak taji korang ni, nak kata bebal, lebih tinggi bebal dia dari bhagal!! dok sembang zalim-zalim, sampai terbojol mata dok cerita kata kerajaan kejam, rakus, bagi sengsara orang macam dia, tapi bila tengok takde pulak sengsara mana pun, lagi hebat kesenangan dia adalah, pundek tul!! hahaha..


ps: dah macam syiah ajar anak-anak mereka membenci sahabat nabi dari kecil, macam haram zade.. pui!! zalim, zalim.. itu je modal ea.. abah kau.. zalim!!

14 ulasan:

  1. Syiah....apa yang tak bagus tentang syiah ini?
    Ahlul Sunnah Wal Jamaah....apa istimewa nya kumpulan ini?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mengucap bro. Ko tanya apa istimewanya AHLI SUNNAH WALJAMAAH. Rasulluah pernah berpesan "Apabila ketiadaanku aku nanti umatku akn berpecah kpd 73 golongan dan yg mengikutiku hanya Ahli Sunnah Waljamaah" Hadis Muslim. Syiah tergolong dlm golongan yg sesat lg menyesatkan bro...

      Padam
    2. Belum mati, dah jadi abu.

      Padam
    3. 12:43ptg....apa iktiqad ahlul sunnah wal jamaah?

      Padam
    4. Tuan abu. Jgn berbincang benda yg ramai org tdk arif. Di Malaysia kita ambil pegangan ahli sunanah. Dlmny pun sudah ada 4 mazhab. Sudah mahirkah kita walau hanya pd satu mazhab. Utk apa diserabutkn dgn syiah lg? Fikir kemashlahatan umah yg rata2 masih teraba-raba dlm mengamalkn ajaran imam syafie ini dahulu, sblum kita celarukan lg pemikiran umah.

      Padam
    5. Tuan 2:11pg....saya bersetuju dengan anda, cuma saya nak tahu benar kah anon 12:43ptg ahlul sunnah wal jamaah.
      Ada kala mengaku ahlul sunnah wal jamaah, tapi menentag apa yang disunnah kan, mengatakan syiah itu menyesatkan, tetapi dia tidak sedar dia mengamalkan apa yang syiah amalkan.

      Padam
  2. Syiah? tak de pulak dlm quran. mcm gak sunnah. patut la islam sesat. ada sunnah jemaah bodoh dpt pulak syiah ali setan. melayu kau org ni elok mampus. sama melyau sibuk tunjuk terer agama. kaum lain pijak...jilat buntut pun sanggup.

    BalasPadam
  3. Lukisan macam tu pon jadi isu....kalau dulu pasal lamba ng PETRONAS...olleh kerana dilambang berkenaan ada bulatan putih macam lambang pas, maka rm14 juta digunakan bagi menukar kesemua lambang berkenaan kepada warna hijau supaya tidak sama dengan lambang pas.

    Begitu juga dijohor, sebelum ini semua samping murid sekolah agama dijohor berwarna hijau, oleh kerana fobia sangat dengan warna hijau maka ditukar kepada warna hitam...

    BalasPadam
    Balasan
    1. bagus pun ditukar, kalau tidak parti haprak tu asyik claim petronas pun menyokong mereka. Bukan tak tau perangai setan2 dalam PAS tu, dulu ada je projek kerajaan pusat yang dibuat dikawasan DUN seluruh negara termasuk kawasan pembangkang. Di kawasan mereka pada setiap ceramah dan kedai kopi, ADUN mereka mendabik dada KONONNYA projek2 tu mereka yang dapatkan..

      Akhitnya, kerajaan pusat terpaksa meletakkan tanda 'Projek Barisan Nasional' atau 'Satu Lagi Projek Barisan Nasional' di setiap papan cadangan projek. Selepas isu, pernah kita lihat papan tanda cadangan projek dari PAS??? Tarak la... sebab PAS lebih banyak ambik kredit atas susah payah orang lain.... idea tarak, cakap je cam tin kosong...

      Padam
    2. Memang pas tin kosong pon, belanja rm14 juta semata mata tukar lambang bulat putih kepada bulat hijau, adakah ia suatu tindakan yang bijak?

      Kalau nak bodoh, bior sorang sorang, jangan ajak rakyat jadi bodoh.

      Pas dah membodohkan rakyat, xkan umno pon nak membodohkan orang melayu jugak?

      Padam
    3. rakyat kene tolong catkan logo petronas ke? Muahahahahaha

      Padam
    4. 12:54....memang rakyat tak kena buat apa2 pasal logo petonas tu, tapi belanja rm14 juta untuk tukar bulatan putih kepada hijau, adakah itu tindakan yang bijak...saya yakin anda seorang yang bijak,tentu tidak boleh diperbodohkan mereka...

      Padam
    5. bukan pakai duit mak bapak ko pun... nak kecoh kebenda. duit anak yatim memali ko tak bising pulak? Kohilal... ape cerita?? Tu lagi teruk, satu sen pun tak nampak. Kurang2 yang rm14 juta tu nampak la cat hijaunya..

      Padam
  4. PAS dah membodohkan dan bakal memperbodohkan lagi rakyat.. ye.. ye.. terima kasih kerana anda pun setuju PAS tu BODOH..

    BalasPadam