Rabu, 16 Oktober 2013

KEPALA BANA PUNYA MAJIKAN!! SEORANG IBU DITAHAN GAJINYA GARA-GARA MENGADU HARGA MAKANAN DI KANTIN MAHAL!!

NI APA CERITA NI? APE KE BHAGAL KALAU MAJIKAN GINI NI...


KEPADA KERAJAAN, HARAP MAKLUM JANGAN DIBIARKAN KAUM MELAYU DITINDAS MACAM NI LA, FIKIRKAN KALAU ORANG BUKAN MELAYU YANG AMBIL ALIH SEGALANYA, INI LAH CONTOH SYARIKAT MIMOS...

AYUH KITA SEBARKAN... KLIK SINI MALAY RIGHT


ps; ada tak betul, kita balun, dalam kerajaan ke, apa ke, hak melayu yang terainiaya kita bantu, bak kata orang jangan kenyangkan musang berbulu ayam!! buruk padahnya!!

4 ulasan:

  1. orang m'sia kan dah kaya raya....tak pe lah harga makanan kat kantin mahal sikit...siapa lagi nak tolong orang melayu, kalau bukan orang melayu sendiri..

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan org Malaysia la Batu Api...spesifikkan kpd org Melayu.....juta2 tiap2 bulan masuk

      Cina n India kesian mereka....MISKIN sampai mengemis...nak kerja SUSAH...harga rumah MAHAL.....mmg Melayu ni RASIS!

      Padam
  2. Dalam hal spt ni JGN MELIBATKAN DS Ah Jib Gor n KJ @ Pemuda UMNO/BN

    DS Ah Jib Gor sgt sibuk dgn urusan negara n takda masa nak melayan kerenah pekerja2 Melayu/org2 Melayu yg tertindas....kalau nak dilayan juga TUNGGU PAU akan dtg atau dkt2 PRU14 nnt....melimpah ruahlah BANTUAN JANJI utk org2 Melayu/Bumi

    KJ @ pemuda UMNO/BN?....ermm perkara yg melibatkan Melayu2 ni sbnrnya berlawanan dgn kehendak hati Liberal n Progresif mrk.....langsung tak progresif/kolot/sgt regresif jika memperjuangkan hak ORG MELAYU/BUMI

    PAS?.....hei...jgn disebut Melayu....ASSOBIYAH...HARAM!!!......:)

    nak harap siapa?.....pandai2 Melayu/Bumi nak hidup.....hehe

    BalasPadam
  3. ah!! lantaklah. korang nak gaduh pasal apapun, korang punya pasal. apa yg penting pada 25hb nanti ds ah jib gor sehat walafiat dan boleh melaksanakan pembentangan bajet utk 2014. aku tunggu apa kakitangan awam dapat. dengar cerita ada pelarasan gaji, bonus dan macam2 lagi. dengar cerita lagi, rakyat marhein terbanyak akan dapat brim yg lebih besar amaunnya dpd tahun lepas. dengar jugak cukai individu akan turun sedikit kerana gst (cukai jugak tu - kena dlm tak sedar) akan mula dilaksanakan. aku hanya tumpang suka kerana adik beradik aku, jiran dan rakan2 aku akan jadi sedikit senang. senang jugak aku buat pinjaman tanpa cagaran dan interest. nasib...nasib.

    BalasPadam