Jumaat, 18 Oktober 2013

KURANG AJAR!! BIADAB!!

golongan radikal bukan Islam dah mainkan peranan haram jadah dah, dah mula dah, dah main kasar dah, bertahun-tahun hidup dalam harmoni, segelintir yang tak reti hormat ni yang buatkan rasa nak penerajang kasi koma je jibrauk yang hina agama orang lain, sial lah, ni apa semua ni?? tak puas hati pun jangan kau samakan dengan perkataan babi!! pundek!!

semakin hari umat Islam di Malaysia ni dah di taji kiri dan kanan oleh ekstrimis dan radikal minded!! agak-agak siapa punya pasal mereka-mereka ni naik tocang beb??



ps: api bila di simbah dengan minyak ia akan marak, beruntunglah orang Islam melayu dia ada sikap toleransi kuat yang patut bangsa-bangsa yang tak da akal kat malaysia ni bersyukur, apa lagi lu orang mau?? hormat lah agama orang lain, pernah tengok orang Islam ganggu amalan agama kaum-kaum lain???

15 ulasan:

  1. India ni emo semacam. Nk sembelih babi pergi la sekolah cina. BodohHaha

    BalasPadam
  2. ni SEMUA salah UMNO....India ni mana ada SALAH...yg salah UMNO sbb tak beri penerangan pd India ni.....:)

    BalasPadam
  3. LAKSAMANA MUKHRIZ MELAWAT AMPANG.... WOOOW, PERWAKILAN UMNO SOKONGLAH MUKHRIZ KERANA SESUNGGUHNYA MUKHRIZ AKAN JADI LEBIH BAIK DARIPADA TUN M DI DALAM SEGALA SERBI..

    BERILAH PELUANG KEPADA BELIAU KERANA SEBELUM INI, PERWAKILAN UMUMNYA TELAH PON MENIDAKKAN LAKSAMANA MUKHRIZ DI MANA BELIAU TEWAS KEPADA SI KHAIRI ANAK MANJA DATUK RAMLAH VETERENG...

    APA KATA KITA CUBA BERI PELUANG KE MUKHRIZ SEKALI...ACU SEKALI JEA.. KALI INI KALI TERPENTING WAHAI SAUDARA PERWAKILAN SEMUAAA..

    APA2 PON JANGAN LUPA UNTUK MENGUNDI, MEMANGKAH LAKSAMANA ZAHID HAMIDI SEKALI YEA! INSYAALLAHU AMINIIIIN.

    BalasPadam
    Balasan
    1. H2O takda ke?...kenapa takda?...ok apa sifat LEMBUT H2O tu....kiuuut je

      silap2 DSZ n MM TEWAS sbb dua2 melawan arus UMNO skrg yg menuju Liberal ala Progresif.....hahaha....:)

      skrg ni apa yg berkaitan Melayu/Islam:
      biaDAPigs...........RASIS
      PAS....................Assobiyah
      UMNO.................REGRESIF
      PKR....................Langgar hak asasi n kesamarataan

      berjuang utk Cina/India:
      biaDAPigs............HAK KAMI
      PAS.....................PAS 4 ALL
      UMNO..................1 Malaysiaaaaaa!!!!!
      PKR.....................Demi kerusi PM

      Padam
  4. Cai2 pembangkang sdg buat hip, hip hoooreyy....hip hip hooooreyyyy!!!

    KENAPA?

    klik link ni:
    http://sebastianphiu.blogspot.com/2013/10/agama-islam-dicedok-dari-agama-hindu.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+sebastianphiu+%28Sebastian+Phiu+|+Sebtv+|+True+Tv%29

    BalasPadam
  5. Bersyukurlah islam diangkat sbg agama persekutuan oleh pemimpin terdahulu. Generasi sekrg dpt laksanakan ajaran islam dgn bebas dinegara ini. Bayangkn jika tidak, dan semua agama di Malaysia ini dianggap sama, mungkin skrg ini telah jadi amalan apa yg lelaki india itu sebut.

    Ironinya perlembagaan yg dituduh sbg perlembagaan penjajah itulah, satu-satuny yg org melayu islam ada sbg benteng utk kita amal dan laksanakan kepercayaan kita sbg org islam di Malaysia ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul kita kena bersyukur, dalam masa yang sama kita meti sentiasa bersedia menghadapi segala yang berkemungkinan...dan yang paling penting, kita jangan takut mati.

      Padam
  6. masalah keling ni kita serah kan kepada panglima ibrahim ali atau laksamana hassan ali, melayu, islam dan raja+raja adalah dibawah jagaan kedua+dua pahlawan ini, kita orang awam jangan memandai+mandai bertindak.

    BalasPadam
  7. Hahaha. Td hang kata kita jgn takut mati. Tp bila ada problem ja hang pas kt org lain suruh setle plak. Had mana satu nk pakai ni oii... Otak hang dh tersimpul ka? Hahaha

    BalasPadam
  8. Orang macam kau tak perlu terlibat sibuk2....duduk je diam2 kat rumah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. siapakah BATY API?.....jeng...jeng..jeng....:)

      aku ARAHkan kau keluar dr badan Batu Api...aku tau asal usulmu....aku tau keturunanmu....keluar kau dr bdn Batu Api wahai BATY API.....kihkihkih

      Padam
  9. Hahaha. Otak hang betui dh tersimpul. Hang mau aku duk diam ka hang nk suruh aku sentiasa bersedia jgn takut mati ni? Hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oleh kerana anda tidak aqil dan belum mukallaf, maka anda dikecualikan.

      Padam
    2. Fitnah lg... Aduhai...

      Padam
  10. ini lah semangat satuuuuuuuu malaysia!

    BalasPadam