Ahad, 13 Oktober 2013

LAN TODAK VERSI BANGSA CINABENG!! GAMBAR

aku tak tau lah nak cakap apa, mungkin yang kena buli ni budak lembam, dah nama cinabeng biasalah, kat sana bangsa dia sendiri dia kuntaunya.. so apedehal, kalau dekat malaysia ada lan todak, kat sinun kiasu ada lanthoi.. keh keh..










ps: ai macam macam da.. sumber penpatah blogspot

9 ulasan:

  1. orang kuat UMNOo14 Oktober 2013 12:29 PG

    Cara ni ajer ke yang orang melayu boleh buat pada orang cina...
    Ambik gambar tertentu,lepas tu tunggu apa ullasan orang melayu.
    Tak de cara lain ke orang melayu nak lawan orang cina?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni salah satu caranya nak menyedarkan org melayu yg gila2kan Cinabeng samada dlm UMNO/PAS.

      Takkan la nak list semua dlm satu artikel kot.....agak2 la....haha

      Padam
    2. Ooo ye ka....

      Padam
    3. hehe...iyeeee....tak tau ke?

      Padam
  2. ala itu pun macai dap nak terasa, usik2 pun tak bley, dah nama lan todak.. keh keh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. macai umno pon apa kurang nya......cuba kau jentik sikit pemimpin dia, lepas tu cuba tengok apa ulasan macai umno tu..

      Padam
    2. keh keh lek, ok la back up pemimpin melayu, ini pemimpin dap dia sanjung macam gampeng kah kah.. kan bahlol namanya..

      Padam
    3. Aku setuju sangat tu....nak back up sangat pemimpin melayu...kena tengok lah pemimpin melayu macam mana.....kalau pemimpin melayu tu kaki perempuan kaki judi, kaki arak dan kaki liwat, suka cekkik duit rakyat, suka gelap harta negara, makan rasuah pon kuat...aku akan berlepas diri dari pemimpin yang macam ni, walau pon dia sebangsa dengan aku..

      Padam
    4. SETUJU 100persen dgn kenyataan Org kuat UMNO 4:4PTG....rakyat minda terbuka spt inilah yg perlu ada.

      SETUJU 100persen juga dgn kenyataan bro HB 2:3PTG

      Jd SOKONGlah pemimpin Melayu/Islam yg walaupun TERUK sgt perangainya tp adakah si pemimpin KAFIR biaDAPigs lebih MULIA?

      Seteruk2 UMNOlah kan, masih lagi BOS BESAR dlm BN.....tp dlm PR siapa BOS BESAR??.....PAS?....kalau PAS takpelah jugak....ni biaDAPigs FIRST, PKR Pluralist SECOND.....What The Fun?

      Padam