Rabu, 16 Oktober 2013

UMNO UMNO..ADUHAI!! :(

letaklah harga 5 sen, 2 sen, malah 1 sen pun puak pekakas pr yang berkiblatkan dap, tetap dengan pendirian dap lagi baik dan teragung dari umno, malah lebih bagus dari pas dan pkr, mereka tau pas, melayu didalamnya hanyalah pak turut yang kerjanya jadi pak hangguk 24 jam kepada dap, walau pas nak nafikan, bukti-bukti dah terserlah, tak perlu selindung sebab ramai sudah tau, nak kover apa pun, tagline PAS KELDAI DAP TETAP MENJADI BUAH MULUT!!

FAHAM KE TIDAK MAKSUD DIKELDAIKAN, KALAU ADA MELAYU YANG SANGGUP MENJADI BALACI KEPADA DAP, FAHAMKANLAH, NILAI MEREKA HANYALAH 5 SEN, PUNYALAH HINA, LAGI HINA DARI MENJADI JEBON, SANGGUP GADAI, SANGGUP JUAL KATI SEMATA-MATA DAP KU SAYANG!! INSAF-INSAFLAH!!

kalau nak pulihkan kemaruk anda dengan dap tu, senang je, lari laju-laju, nampak tiang kedepankan kepala, langgar, lagi kuat lagi bagus, bila dah langgar akan rasa gegaran kuat di otak, so bila dah terasa, bagi penampar siam yang cukup kuat ke muka, selepas itu automatik anda akan sedar, eh eh, ape kebebal aku ni sanjung sangat dengan dap!! trylah!! hehe.. jangan jadi melayu 5 sen dalam dap..!!!



banyak hansap ini dap lu orang mau jadi kildai ka, haiya, buat malu keluarga la.. 

sebab musabab anda sebagai anak melayu tulen, tinggalkan perjuangan pr, kerana dalam pr, melayu hanya menjadi PAK TURUT!! FAHAM TAK MAKNA PAK TURUT???

LIHAT BUKTI INI CUKUP, TEPUK KEPALA TANYA HATI!!


ps: kalau TAK insaf juga, anggap lah diri tu spisis otak kat lutut ye, thankz..

12 ulasan:

  1. Melayu ada Umno. Teruja juga dengan bintang tiga. Kenapa ?

    Perangai orang melayu pelik-pelik. Macam kuih tahi itik...he..he..mana ada nilai dalam dunia cinabeng ! Jadi kasut je..

    BalasPadam
  2. FAKTA JELAS menunjukkan siapa BOS BESAR dlm kedua2 gabungan parti2 politik di Malaysia.

    sepatutnya, UMNO letak billboard/baner BESAR2 kat Kelantan, Kedah n Terengganu sbb kat sini MAJORITInya org Melayu Islam...org2 Kelantan, Kedah n Terengganu ingat kalau pembangkang menang, maksudnya org Islam jd BOS?...jgn mimpi la.

    perang SARAF UMNO ttp di takuk lama...LAPUK n LEMBAP.
    PAS ttp SETIA sbg KALDAI biaDAPigs...LEMBAM n DUNGU

    BalasPadam
    Balasan
    1. umno kan parti orang melayu, xbaek kata gitu...mereka sebangsa dengan kita.

      Padam
    2. Yup sbb UMNO/PAS parti Melayu Islam la aku TEGUR KASAR cara kedua2nya menJILAT Cina scr melampaui batas.

      Kalau tak tegur skrg, bila lg ye tak?

      Padam
  3. sekurang2nya sikit demi sedikit yang jadi belangkung otaknya dengan dap akan sedar, kita doakan, biasalah nak cerita betul mana ada orang percaya, tu paal cerita tipu orang cukup percaya bulat2, contoh isu bangla 40K, sampai hari ini orang yang waras masih percaya, keh keh,.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju bro....disebabkan PRU14 lmbt lg...kasi hantam sama BALACI2 biaDAPigs.....tp utk menJAWAB tohmahan/fakta yg dtg dr pembangkang, rakyat marhaen mcm aku ni cuma berharap melalui medium blog2 atau FB je la.....nak harap UMNO??....berpuluh KALI Raya Hajipun belum tentu nak diJAWAB.

      TERUSkan perjuangan bro.....aku SOKONG mung..:)

      dah nak dkt2 PRU14 nnt barulah aku berlembut sikit dgn UMNO...itupun tgk PERANGAI DS Ah Jib Gor n co.....:)

      Padam
  4. Umno memang ramai islam,sesekali aku cadangkan pemimpin umno no 1 berkhutbah sekali gus menjadi imam solat jumaat di masjid negara...tak payah buat selalu, dapat sebulan sekali, atau setahun sekali, atau lima tahun sekali atau seumur hidup sekali, atau tak payah langsung

    nik aziz pon boleh datang ke pasir gudang, johor dan jadi imam solat jumaat di masjid jamek pasir gudang....tak kan najib tak boleh?

    ini cuma cadangan aku, tak setuju pon takpe....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Benda baik...takkan la tak SETUJUkan

      Padam
  5. ingatkan aku yg paling berapi, rupa nya yang dalam video ni lagi lebih berapi..

    http://www.youtube.com/watch?v=gzWZ6aGZVRY&feature=youtube_gdata_player

    BalasPadam
    Balasan
    1. jgn main2 dgn pompuan...skali mengamuk....dia ble GONCANG DUNIA.....:)

      ni aad lg satu video ttg AMUKAN perempuan..cuma yg ni berHEMAH n agak seronok utk disaksikan.....:)

      http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2012/01/bongkar-muslimat-pas-sebenarnya.html

      Padam
    2. apa kata majlis fatwa kebangsaan tak tegur ke perbuatan muslimat pas tu...a

      Padam
    3. entah....tak de pulak dgr cerita ada keluar fatwa ke tidak.....lagipun kena ingat, ni melibatkan Muslimat PAS

      PAS ada majlis fatwa sendiri....SEMUAAAAA ahlinya golongan ULAMA.....nak ke dgr fatwa dr majlis ulama yg maka duit "HARAM" dgn UMNO???.....:)

      Padam