Selasa, 22 Oktober 2013

MUKHRIZ SI HERO YANG SEMAKIN MERISAUKAN PR!!

tahniah, bakal pemimpin malaysia suatu hari nanti InsyaAllah, dikalangan orang pas pun selesa dengan beliau, prk di sungai limau nanti, dikatakan akan berlakunya undi yang sengit antara bn dan pas, so far kita harap sangat kemenangan di dun sana, kerana aura mukhriz ni lain macam, syiah kat kedah dah goyang, mat sabun pun pening, dap nak tunjuk muka lebih-lebih pun payah sekarang ni kat sana.. baguih dok ada...



ps: agenda untuk menjahamkan dap berterusan, ayuh pejuang cyber, kita kitai cukup-cukup komunis alaf baru, perosak perpaduan.. perosak ukhwah orang melayu di bumi bertuah ini...

38 ulasan:

  1. Jangan lupa pulak fitnah yang dilemparkan oleh penganut PR ni selepas kematian Jijan Razak tempoh hari......

    Takziah kpd keluarga Allahyarham Ustad Azizan Razak, kematian Ustad Azizan yg kami kasihi adalah disbbkan arahan dari kerajaan UMNGOK menyuruh doktor menyuntik ubat yang berbahaya sehari sblm Ustad Azizan meninggal dunia… ini disbbkan kerajaan UMNGOK berdepan masalah mbyr gaji kakitangan KUIN… kerajaan UMNGOK mahu mengalihkan phatian rakyat dr isu pbayaran gaji kakitangan KUIN, kerajaan telah btindak zalim dgn membunuh Ustad Azizan demi mahu menutup pekungnya, kerana Ustad Azizan yg kami kasihi menyimpan rahsia besar kerajaan UMNGOK.. semoga roh Allahyarham Ustad Azizan yg kami kasihi ditmptkan dikalangan para syuhada… ini kisah benar yang diceritakan oleh kakitangan hospital itu sendiri….kekejaman dan kezaliman kerajaan UMNGOK sewajarnya diberi balasan neraka…

    -makhluk berhati setan bernama Ridhwan Shafawi

    BalasPadam
    Balasan
    1. itulah kerja setan gondol dalam pr, menjaja cerita fitnah untk hidup.. haram jadah betul

      Padam
    2. Cite fitnah tak habis2 si pencacai PRgok

      Padam
    3. fitnah dan fuckatan, mane boleh dipisahkan. Macam blackout dgn bangla...

      Padam
    4. macam ni la baru dikatakan KERJA CARA ISLAM, anak buah arwah tok jijan la katakan..

      Padam
  2. lepas pru14, pr hanya tinggal nama

    BalasPadam
    Balasan
    1. pr hanya tinggal pada nuar je, sbb dah bawak masuk dalam sungai buluh inn..

      Padam
    2. pr tinggal nama, sebab semua orang pkr masuk umno,

      Padam
    3. semua orang pkr masuk umno? Lebih baik tak payah la... penyokong lgbt, liberalisme, pluralisme tak layak masuk umno...

      Padam
    4. PKR adalah pecahan dari umno, kebanyakan mereka adalah orang umno, penasihat nya sediri adalah orang kuat no2 dalam umno, maka tidak mustahil apa yang aku sebut itu akan berlaku.

      Padam
  3. Orang Melayu boleh nampak pemimpin yang betul-betul berjiwa Melayu. Cuma orang UMNO je yang buat tak nampak. Respek Dato Mukhriz walaupun kalah VP tetap cool. Prime Minister in making. InsyaAllah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. harus diingat dato mukhriz menang kalau dikira dari segi undi popular dan peratus pengundian.so ini bermaksud sokongan kepada dato mukhriz tetap hebat dan mungkin lebih berbanding dato hishamudin.apapun semua perkara terjadi ada hikmah dr ALLAH.,...

      Padam
    2. mukhriz pemimpin no.1 malaysia in the making

      Padam
    3. pemimpin utama malaysia 15-20 tahun akan datang. InsyaAllah, harap bersabar la...

      Padam
  4. Berita ini pasti mengejutkan semua pihak terutama kalangan pengamal media sosial apabila diberitakan bahawa seorang bekas blogger UMNO telah mengetui kumpulan jentera siber Pas di pilihanraya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Limau.

    Sumber memberitahu, Pas telah melantik blogger itu dan menggerakkan 'live telecast' kepada lebih kurang 30 blogger pro Pakatan Rakyat (PR) secara serentak mulai malam tadi.

    Difahamkan blogger ini merupakan seorang pengamal media berpengalaman apabila banyak terlibat membantu UMNO dalam beberapa operasi dan pilihanraya sebelum ini.

    Soalnya siapa bekas blogger UMNO itu? Blogger itu dikenali dengan nama samaran bermula dengan huruf A?

    BalasPadam
  5. Sultan Brunei perkenal undang-undang syariah

    BANDAR SERI BEGAWAN - Sultan Hassanal Bolkiah yang memerintah Brunei, semalam memperkenalkan hukuman Islam termasuk merejam sampai mati penzina sekali gus menjadikan Brunei negara Asia Tenggara pertama yang melaksanakan undang-undang tersebut di peringkat nasional.Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1023&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_01.htm#ixzz2iUZxh4Qw Hakcipta terpelihara 

    ---------------------------------

    mudah-mudahan selepas ini malaysia pula akan melaksanakan nya.....insyaAllah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. harap kelantan yang dah mewartakan hukum hudud ni melaksanakannya terlebih dahulu. Tak payah cakap macam tin kosong je..

      Padam
    2. 7;35pg....engkau tak setuju....itu engkau punya pasal, bagi aku apa yang datang dari Allah semua nya adalah yang terbaik.

      Aku yakin suatu hari nanti engkau pon akan suka dengan perlaksanaan hukum ini.

      Padam
    3. sebenarnya aku sebgai orang Islam setuju 100%, tetapi apakah betul kita sememangnya boleh melaksanakan sekarang? hj hari pun pernah cakap hudud hanya ada berapa persen je, aku tengok bila pas bersama pr, hudud pun mereka dok buat main, cakap suka hati, lepas kena bedal, tuduh umno, tuduh umno tak faham hukum, tu pasal aku cukup menyampah cara pas berpolitik, sekarang pun pas dah ada 2 puak!! faham2 je la kan.. hehe

      Padam
    4. bila masa aku kata tak setuju dengan perlaksanaan hukum hudud ini? Cuba ko tulis balik "ayat aku" yang tak setuju tu...!!!!! BODOH PUNYE BATU API...

      Padam
    5. Tak payah cerita pasal hadi gendut dengan 0.0001 persen tu. Tanye je dengan pemimpin PAS Kelantan bila nak kuatkuasakan enakmen hudud kat sana yang dah terperap 20 tahun dalam buku undang2 negeri mereka. Dari tahun 2011 lagi kononnya nak buat mesyuarat teknikal, tapi sampai sekarang habuk pun tarak. Kene tipu hidup2 je.

      Tu belum aku bukak cerita pasal pemerintahan PAS di Kedah sebelum ni. Mampus batu pelir tu nak menjawab nanti...!!!!!!!!!

      Padam
    6. batu api = PAS = tin kosong... hahahahaha

      Padam
    7. kalau korang tengok cara puak pas ni sembang, hal orang hina Islam dia senyap, hal kalimah Allah dia senyap, tapi bila kita kata mereka dok main2 tentang hudud punya melenting kata umno lah perosak Islam, beb korang nilai lah sendiri politik sampah cara pas ni beb, selagi mereka terajang ulama macam ni lah jadinya.. sampai bila2 syok sendiri puak2 ni.. pelik2 lagi pelik dia buat muka kering bila Islam dihina, kata parti Islam.. kerana politik jual kati semuanya..

      Padam
    8. HB... kah kah kah kah kah kah... jual pakai kati lagi tu... rasuah petrol free pakai liter tau..!!! kah kah kah kah kah

      Padam
  6. bila masa aku kata tak setuju dengan perlaksanaan hukum hudud ini? Cuba ko tulis balik "ayat aku" yang tak setuju tu...!!!!! BODOH...

    BalasPadam
  7. Headbomb..ketepikan soal politik, biar pas dengan umno...atas dasar hukum itu kita bercakap.....terlaksana atau tidak itu tugas pemerintah, kita sebagai umat islam jangan tidak bersetuju dengan hukuman ini.

    10:38,10:44, 10:43....saya faham situasi kamu, dan memang ramai orang yang macam kamu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku pun faham situasi ko batu api. Terpaksa telan je kebodohan dan penipuan yang parti ko sokong selama ni. Nak buat sesuatu pun bukannya serius jauh lagi ikhlas. Hanya mengharapkan glamer mengambil sesuatu tindakan. Kalau salah bertindak, nanti undi pun lari. Jadi gunakan je alasan agama untuk menagih simpati politik. Dah banyak manusia macam ko aku jumpa... semuanya tak lebih hanya macam tin kosong je...!!!!!!!!

      Padam
    2. o ye, mane dia "ayat aku" yang kata tak setujuhukum hudud tu?? Ko terjumpa masa sedang bermimpi ke?? BAHALOL punye BATU API...!!!!!!

      Padam
    3. hello batu api, lu tulur suda ilang ka?

      Padam
  8. 12:05, 1:13....anda suka pada hukum dan syariat islam?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takpe la batu api... tipikal pembangang macam ko pasti akan konar2 untuk menjawab soalan aku. Buat tuduhan pandai, tapi bile suruh tunjuk bukti berpusing2 pulak. Takpe la, simpan la soalan2 bodoh ko tu...

      Padam
  9. batu api yang tak paham bahasa...

    tolong tunjukkan bila masa aku kata tak setuju dengan perlaksanaan hukum hudud tu? Cuba ko tulis balik "ayat aku" yang tak setuju tu...!!!!! Jawab la.. bukannya tanye aku soalan bodoh je..

    BalasPadam
  10. 3:33.....ye memang aku tuduh kau yang bukan-bukan dan suka pusing pusing fakta.....tapi jawablah, suka ke tidak....

    BalasPadam
    Balasan
    1. batu api23 Oktober 2013 9:26 PG
      7;35pg....engkau tak setuju....itu engkau punya pasal, bagi aku apa yang datang dari Allah semua nya adalah yang terbaik.

      Aku yakin suatu hari nanti engkau pon akan suka dengan perlaksanaan hukum ini.

      --------------------------------------------------------------------

      Dalam tulisan ko ni takde unsur tuduhan ke batu? Ko memang spesis sakit otak ke?

      Padam
    2. ya, aku sebagai seorang islam aku wajib setuju 100% tentang hukum dari Allah ni. So, ade masalah?

      Padam
  11. 6:54ptg....Alhamdulilah engkau dah faham...

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdullialh, akhirnya ko mengaku memang suka buat tuduhan yang bukan-bukan dan suka pusing-pusing fakta. Sebagai orang islam, apakah tu ajaran yang ko belajar selama ini? Kesian... pergi la cari guru yang lebih baik dari tok-tok lebai hamPAS tu..

      Padam
    2. Sapa nama tok guru tu, tinggal kat mana...aku sanggup bertalaqi dengan dia...

      Padam