Ahad, 20 Oktober 2013

MUNGKIN DIA GILA, SEWEL, MURTAD DAN SEANGKATAN DENGANNYA!! SIAPA DIA? DIALAH SETAN HISYAMUDDIN RAIS

dia keluarkan stament yang aku rasa puak pr pun boleh tumbuk meja, hehe, akidah dia, rasanya kita boleh pertikaikan, takpe, golongan pemikir yang rasa dia lagi hebat dari Allah, dia berani menyalak di dalam alam maya, lepas ni siapa lagi agaknya nak ikut dia? hehe.. bila otak dah bergelumang dengan najis iblis, ginilah, sampai dia tau dosa, pahala asalnya dari mana, dah macam pemikir sesat yang tiada akidah!! puih.. agak-agak hadi awang tak nak nasihatkan dia ke? atau nik aziz? atau pemimpin hebat dalam pas?? ceciter ceciter!! bila si sesat ada dalam kapal sendiri bukan main senyap mentikus, tapi bila musuh politik hal ciput je, dia punya meroyan sampai buih keluar kat mulut!! politik kalau dah di angkat macam dewata raya ginilah!!




woi.. hisyamuddin rais.. lu gila la setan

nahhhh 

patutlah orang tetap anggap lu ni gay tua, kah kah kah.. gila gila.. 

12 ulasan:

  1. DIAKAN ORANG PKR.
    APA DIA CAKAP TU FAHAMAN PKR KOT. ?
    PLURALISMA, LIBERALISMA , LBGT, BEBS UGAMA ETC TC......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita kasi UP skek darjat dia.....hehe

      Dia ni org PR.
      Apa dia cakap tu fahaman PR kot.?
      Maksudnya fahaman bersama PAS, PKR n biaDAPigs...haipppp, cina jgn diBURUKkan....baik bossss...kita ulang siar ye..

      Maksudnya fahaman bersama PAS n PKR kot.?
      Pluralisma, liberalisma, LBGT, bebas ugama etc etc.....:)

      Islam diCIPLAK dr agama Hindu....kata pemimpin AGONG PR....KLON KETUA kpd pemimpin AGONG PR ni pulak dgr citernya baca khutbah...jauuuuuuhhhhhh kat Australia sinuun...aik lupa ka nak khutbah kat pemimpin AGONG PR neh?

      ke KLON KETUA tu baca khutbah dr kitab Hindu?....ce citer...ce citer......SEMUA ada dlm PR ni....meriah.....ni SALAH SIAPA MURID2?......SALAH UMNO CIKGI.....:)

      Padam
    2. mendidih je pekakas pr baca komen bro... kasi bakar sampai rentung nama ni hahaha..

      Padam
    3. kalau rentung tak beshhhh.....kita kasi takat jadi Batu Api ka, Kayu Api ka...ada gak gunanya....:)

      Padam
  2. Orang mati pandai lak dia sedekah fatihah...arwah yg mati boleh terima ke agak2nya.. Kaji lah bacaan awal fatihah. .. Allah..ar Rahman..ar Rahim. .cari salah orang lebih mufah dari akui salah sendiri..

    BalasPadam
  3. Kah kah tamparan di bontot tok guru tok nik dan adi awang....bab mengkafir orang umno tokmguru paling kedepan...la ni gay sibabun tua satu kapal belasah ulamak pas.....sonyap mecam setan bisu...tok guru pluralisme dan juak juak pas...apasal sonyap nak mampos kali ni...

    BalasPadam
  4. seronoknya jadi munafik cam tu, ye tak. boleh tulis apa saja, boleh main-mainkan apa saja. andai tak sempat taubat, maka berseronoklah kamu di alam neraka. selamatlah kamu hisham rais, neraka sedang terbuka, sempat-sempatkan bertaubat ye. selagi belum mampos, peluang taubat tetap ada.

    BalasPadam
  5. usin....tolong kasi tarbiyah sikit ustaz ni....

    http://www.youtube.com/watch?v=Rq2cko2sfbs&feature=youtube_gdata_player

    BalasPadam
    Balasan
    1. Habislah ko Usin....Batu Api dah minta kau buka bunga silat...dia chelen ko tarbiyah Dr. Maza.....tpt n masa Batu Api akan beritahu kendian.....ke Batu Api ni Dr. Maza?????.......habislah ko Usin.....:)

      Padam
    2. habislah batu api dah bersuara, masak la kita usin keh keh keh

      Padam
    3. aku n Bro HB tak mau tolong ko Usin.....habislah ko...kihkihkih

      Padam
  6. takut bersama Pakatan Rakyat la ni
    Kalau mati nanti dalam keadaan sesat dan tak beriman
    Dah jelas mereka Pakatan Rakyat jauh dari agama
    marilah kita semua keluar dari Pakatan ,bimbang kalau mati dalam keadaan sesat

    BalasPadam