Khamis, 24 Oktober 2013

NAIK TOCANG DAH?? SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN SURUH NYANYIKAN LAGU SEKOLAH DALAM BAHASA CINA!!


mentang-mentang kawasan dia dap menang, apa dia ingat suka hati pak dia je nak biarkan bahasa melayu di pinggirkan? patutlah ramai dikalangan bangsa mereka cakap bahasa melayu out!! pelat, cakap pun macam hampeh bahasa melayu nya, dia ingat ni taiwan kot!!

Lagu berbahasa Cina sudah pun siap dan bakal dilancarkan penghujung bulan ini. Surat kepada Kementerian Pendidikan melalui Pejabat Pendidikan Daerah Sabak Bernam juga telah siap hanya tinggal menunggu untuk diserahkan sahaja.

BACA SETERUSNYA JAWA BERNAM

ps: kementerian pelajaran ambil perhatian bila kes guru besar sekolah cina yang berkiblatkan kiasu, kalau boleh tutup je sekolah srjk ni, penghasut bangsa dia membenci kerajaan!! tuih...

keras dan keras, mereka ni dah mula fasa seterusnya ni, dap lahanat yang menghasut ni, kalau dah kiasu kiasu gak beb!!

2 ulasan:

  1. Celaka cina DAP lahanat..!!! tgok kementerian yg berkenaan berani ambil tindakan tak ...

    BalasPadam
  2. Tangkap cina dap tu, dan buat macam ni....

    http://www.youtube.com/watch?v=IA7jZSqMGy4&feature=youtube_gdata_player

    BalasPadam