Rabu, 23 Oktober 2013

NURUL IZZAH TAK LEH TAHAN EMOSI BILA NOH OMAR KATA LIWAT DI DEWAN RAKYAT!! KEH KEH..

meliwatin pun tak leh sebut, ke liwatan pun tak leh, haha.. kira perkataan liwat amatlah sensisip kerana ia boleh membuat kan emo seseorang akan jadi lain, dah dah anak bang non, hehe..

AIDCNews – 23/10/13 – Ahli Parlimen PKR Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar dilihat melenting apabila Ahli Parlimen BN Tanjung Karang, Datuk Seri Noh Omar membangkitkan soal ‘liwat’ di Dewan Rakyat.

“Saya tidak pasti jika (dia ) menyokong liwat atau tidak,” kata Nph ketika Nurul Izzah bangun mahu mencelah ketika Ahli Parlimen Tanjung Karang itu mempertikaikan tindakan Gabungan NGO Malaysia di dalam Proses UPR (COMANGO) melakukan proses lobi ke peringkat Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu untuk mendapatkan pengiktirafan hak LGBT (lesbian, gay, biseksual dan transgender) di Malaysia.

Menurut Noh tindakan COMANGO keterlaluan kerana ia melampaui nilai budaya masyarakat Malaysia dan boleh mencetuskan konflik antara agama.

“Awak tarik balik. Jangan jadi kurang ajar !” kata Nurul Izzah.

aidc

waaaa.... 

11 ulasan:

  1. Lain kali jangan sebut liwat, sebut je bateri masuk karung kunyit, baru la anak puaka tak mengamuk...

    BalasPadam
  2. Noh Omar Otaknya kecik, macam mana tak ada isu2 lain2 ke untuk sibedebah ini , hanya nak main lagu Mamak Mahathir macam tak ada jati diri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Janganlah rasa tersinggung dan marah marah kalau tak bersalah.....

      Padam
    2. Kau tu yg otak kecik,ini isu serius tentang pengiktirafan lgbt yg dituntut oleh ngo comango di PBB untuk dibenarkan di Malaysia atas alasan hak asasi manusia.Mesti kau tak tahu menahu atau kau sokong liwat opss sensitif perkataan liwat untuk balaci2 aljub.

      Padam
  3. Isu liwat walaupun jijik utk disebut,ia tetap perlu dibincangjan kerana ngo non muslim diketuai ambiga amat kurang ajar ingin menghalalkan lgbt dan segala kekufuran yg lain.sbg umat islam bukankah wajib utk kita berjuang menghalang perkara seumpama itu.nabi pun tak mengaku umat golongan sebegini,takkan kita nak kita subahat dgn ambiga dan anwar.ini bukan soal politik tp aqidah.bersama samalah kita insaf dan mempertahankan kesucian islam.

    BalasPadam
  4. Amat malsng nurul izzah dan azizah menjadi mangsa kerakusan kuasa anwar.mereks terpaksa berhempas pulas menyelamatkn anwar.amat sedih melihat nurul izzah bakal seperti bapanya menjadi liberal kerana kerakusan kuasa dan bakal menjadi irsyad manji msia.nauzubillah.

    BalasPadam
  5. moga tanah airku dilindungi dr dikuasai oleh Anwar dan sekutu2nya

    BalasPadam
  6. Emm...padat jugak buah betik nurul.

    BalasPadam
  7. nape nurul izzah fobia dengan perkataan liwat?..ade kena mengena dengan papa ye..oo..betul la tu papa kaki balun depan belakang..

    BalasPadam
  8. Anak bapakk......kikiki

    BalasPadam
  9. Kes liwat ni patutnya jadi bola tanggung untuk BN. Manusia mcm BABI ni tak payah fikir maruah dia. Hentam jer terus. Bapak kau peliwat, kau ckp kurang ajar

    BalasPadam