Ahad, 13 Oktober 2013

PAS MEMANG KAKI HANGGUK DENGAN DAP!! INI LAGI BUKTI DI SEBARKAN!!

dap di sanjung macam dewataraya, nak cakap apa lagi? kumpul orang melayu supaya sokong pas, tapi dalam diam pas jual kati semua dekat dap, udah-udah le tu jadi balaci la wei, aku tak faham dengan cara politik pas ni, pelik, janggal, mual, sempudek, dongkoi dan sewaktu dengannya.


ingat hijau logo pas ke, pemimpin pas ke, gambar si lahanet ni juga mereka sanjung, WTF!!

sempena hari raya Aidiladha selasa ini, lokasi di kulai Johor, orang pas dok kumpul semua orang melayu, ingat sumbangan dari mereka, tapi sekali... rupa cinabek ni juga, gila badas gila badas.. pas pas.. rosak kronik korang ni, pelik lah aku uis uis!!

sumber fb klik sini

ps: apa dap buat dekat orang melayu pulau pinang ambillah ikhtibar, nak percaya pas jaga orang melayu??? habis dijual kati.. 

12 ulasan:

  1. tu gambo bakal presiden baru PAS... apo nak jadi dgn PAS la ni...

    BalasPadam
  2. Kesian PAS
    PAS = Parti Angkat Sampah

    Sampah Sampah DAP anti Melayu

    BalasPadam
  3. Ulamak mane pulop neh?....xpe ...xpe...bak kate n ajis....semua ahli PAS adalah ulamak....ye hok neh mst ULARMAK besar ......tu pas sanjung,,,,,

    BalasPadam
  4. Gunalah nickname, jangan bersembunyi disebalik "tanpa nama"....

    Lontar batu lepas tu sembunyi tangan....orang bodoh pon boleh.
    Jika betul ada hujjah, mari sama-sama bermuzakarah...

    Orang umno keluarkan hujjah dia, dan orang pas pun sama...

    BalasPadam
  5. kalau bg kat aku, mmg aku amik...lg byk dia bg lg bagus....dah amik brg dlm tu beg tu bakar/buang dlm tong sampah je la.....biar la ULARMAK AGUNG PAS senyum sorang2 dlm tong sampah....:)

    bukan apa, nak praktik apa yg diajar "ULAMAK" PAS...apa yg diberi amik, undi nnt faham2 sudah leeee....muahahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulama pas memang gitu, semua dah maklum dah.
      Ulama umno menmang berani, amar maaruf nahi mungkar keutamaan mereka.
      Kesan daripada itu, tidak ada lagi muslimat umno tidak menutup aurat.

      Padam
    2. Ulama PAS yg mcm mana maksud kau?
      1) Tersengih dlm tong sampahkah?
      2) Apa yg org beri amik, undi nnt faham2 leee kah?
      hahahaha.....sempat lg dia nak PERLI ulama2 UMNO....bagus la saling menasihati....jd sambil2 tu nak nasihat juga la ni...hehe

      patut la ramai dah org DAP mcm Hannah Yeoh masuk Islam...ulama PAS dah tarbiyah
      patut la ramai ahli KAFIR yg join PAS dah diIslamkan...rupa2nya ulama PAS dah tarbiyah
      patut la berhala2 terbesar kat Malaysia bahkan Asia Tenggara TIADA di Kelantan serambi Mekah.....maklumlah negeri yg diperintah Ulama la katakan
      patutla SEMUA negeri tadbiran ulama PAS terutamanya Selangor semuanya BERSIH dr gejala mazmumah
      patutla muslimat2 di Kelantan bertudung litup SEMUAnya....rupa2nya ulama PAS dah tarbiyah....syukur

      apa kata orang kuat UMNO pilih jd orang kuat PAS...byk kebaikannya dr pilih jd balaci UMNO?

      satu lagi soalan, lama tak fikirkan nick name "orang kuat UMNO" atau singkatannya OKU???....:)

      Padam
    3. Jangan bantai, tibai pas....aku tak de kena mengena dengan pas.
      Kalau nak hentam.....hentam lah aku, kesian aku tengok orang kena hentam tak pasal2.

      Menutup aurat wajib bagi setiap muslim, sama ada pas atau umno.

      Padam
    4. mana ada aku bantai, tibai PAS....aku PUJI cara ULAMAK PAS memerintah....ke TAK BETUL apa yg aku catat kat atas tu?

      UMNO ni sebilangan kecik je Ulama....PAS bukan ada pemimpin atasan dia mengaku sendiri yg SEMUA ahli PAS adalah Ulama,yg membezakan ilmunya shj?....:)

      tiba2 pulak bila bab tutup aurat ni wajib pulak utk PAS atau UMNO???....bukan ke kau ke tulis kat atas nun kata UMNO je yg terlibat??....hehe

      Padam
  6. Itulah menunjukkan KEBIADAPAN dan KEANGKUHAN-PENGIKUT-SYAITAN berterusan DAPBANGKAI dan KULI-KULINYA dr. si Islam/Melayu LIBERAL dlm. PAS/PKR! Aidiladha yg. mulia pun bukan main DIHINA dgn. penampilan gambar si CINASIAL itu - memang diRANCANG; seolah kita/Melayu miskin ini, BODOH mcm. lembu-dicucuk-tali-dihidung!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    BalasPadam
  7. dah sunat ke dia ne!!!!!!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang dah lama bersunat pon satu hapah tak tahu, ini kan pulak yang tidak bersunat..
      6:48ptg....dia ni bukan tahu apa pon, dia islam pon atas sebab mak/bapak dia islam, kalau mak/bapak dia kapir...maka kapir lah dia.

      Padam