Jumaat, 18 Oktober 2013

PUNYA SERONOK MECEI PR DENGAN GAMBAR NI!! SAMPAI ADA YANG KEJUNG KATANYA!!


gambar terbaru di share oleh macai yang sampai jadi sewel pun ada kerana bangga, yelah dia kan power. hehehe..


gambar mr bang non memberi khutbah jumaat di masjid dekat australia.. baguslah.. mudah-mudahan dia insaf.. amin..

ps: tapi macam biasa, cai cai akan bandingkan gambar ni dengan ds najib, di hinanya ds najib macam mereka kompom masuk syurga.. ai macam-macam..

28 ulasan:

  1. Semua lakonan dan mainan politik.

    Riak, takabur, menunjuk-nunjuk.

    Allah swt lebih mengetahui.

    BalasPadam
  2. Nak sangat tengok pM kita jadi imam.
    nak sangattt, tengok Pm kita baca khutbah...

    BalasPadam
  3. Kalau takde ayat kat dinding tu...sejibik macam paderi kristian !

    BalasPadam
  4. tapi aku lagi seronok bila tengok video ni.

    http://www.youtube.com/watch?v=B0St4KSu2qM&feature=youtube_gdata_player

    BalasPadam
  5. Kongsi Gelap: Anggota Polis Antara 4 Diberkas

    Temerloh: Seorang anggota polis dan seorang wanita adalah antara empat yang diberkas bersama sejumlah dadah dan pelbagai senjata berbahaya dalam serbuan di sebuah rumah di Taman Bahagia Indah, di sini malam

    Ketua Polis Daerah Temerloh, Asisten Komisioner Abdul Aziz Salleh berkata dalam serbuan Ops Cantas Khas dan Ops Tapis pada pukul 8.50 malam itu, polis turut merampas sepucuk pistol, gari dan lapan butir peluru hidup daripada anggota polis berkenaan. Polis turut menemui pelbagai jenis dadah selain lapan pedang samurai, sepucuk senapang angin dan lima pistol mainan, hasil pemeriksaan di rumah berkenaan, katanya dalam sidang media, di sini hari ini. Abdul Aziz berkata, polis juga tidak menolak kemungkinan mereka yang ditahan anggota kumpulan kongsi gelap. "Polis masih menyiasat sama ada kumpulan ini juga geng yang melakukan aktiviti samun dan pecah rumah berdasarkan penemuan barangan seperti tujuh jam tangan dan 19 telefon bimbit," katanya. Menurutnya semua suspek yang berusia antara 21 dan 27 tahun terbabit tidak mempunyai rekod lampau, namun kesemua mereka positif dadah. Beliau berkata kes disiasat mengikut beberapa seksyen Akta Senjata 1960 selain Akta Dadah Berbahaya. "Anggota polis yang ditahan turut akan disiasat mengikut Akta Polis 1967," katanya. -Bernama

    ++++++++++++++++++++r
    tak pe lah ia berlaku dipahang, bukan kat tempat aku johor.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau berlaku kat Johor kenapa pulak?....haaaaa ce citer...ce citer...:)

      Batu Api ni suka buat citer suspen....berdebar2 pulak malam ni...:)

      Padam
    2. ia tidak mungkin dan mustahil berlaku dijohor, kerana johor adalah tempat lahir dan tertubuh nya UMNO.K

      Padam
    3. Mana la hang tau batu api oii? Hang dh jd ahlil nujum ka? Hahaha

      Padam
  6. Hahaha, hr tu ada la sorg tu kata prinsip dia "kalau salah tetap kena kata salah"

    La ni polis tu diberkas sbb mungkin dia bersalah. Kan dh betui lagu tu. Yg salah kena kata salah dak kira dia polis ka, majistret ka. Kan dh selari dgn prinsip hamba Allah tu. Cayalah PDRM. Mmg lakukan tugas dgn betui... Hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bgus lah kalau gitu....
      Jangan kira sapa yang buat salah, hukuman tetap jalan seperti biasa.
      Tapi hukuman kenalah adil, seperti mana tempat aku, tipu duit orang ramai sebanyak rm 2juta....dihukum penjara 1tahun setengah.....
      Seorang lagi kantol curi 3tin sardin dipenjara 6 bulan...

      Padam
    2. Hahaha. Calling Otak Geliga, Calling Otak Geliga... Member hang ni dh start main teka teki. Hahaha

      Padam
    3. 7:24ptg....jaga baik+baik duit kau yang ada 2billion tu, jangan sampai kena rompak.

      Padam
    4. Oit. Fitnah ni. Mana aku ada sampai 2 bilion. Hahaha. Aku nk sampaikn pesanan sorg sahabat dr komen yg lepaih-lepaih. Islam dak ajar umatnya dgn akhlak yg buruk.

      Padam
    5. hello....hello ye anon..hello..aaa....apa?...Batu Api main teka teki?....haaa...apa dia??....aku tak paham la kisah korang ni...hello...hello...line x clear ni...hello..hell...tuuut...tuuuuuuut

      Padam
  7. Tak dapat baca khutbah pun tak pa, janji tak meliwat....hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan tak dapat baca khutbah,cuma tak reti....
      tak meliwat,pandai pulak berkhutbah, lepas tu jadi imam pulak....inilah yang paling bagus.....jangan jadi macam anuar.

      Padam
    2. anuar mana ni?....bg nama yg senang org kenal...AI ke Anwar Ibrahim ke, Pak Syeikh, Brother Anwar Bin Ibrahim ke...haaa mana satu?

      kalau Anwar Ibrahim, kenapa tak ble jd mcm dia?....ko YAKIN dia meLIWAT?....aku no komen pasai liwat2 ni....GELIIiiiiiii.......:)

      Padam
  8. SEMUA percaya ke itu AI?.....gambar je tu...dah la dr jauuuuhhhhhh, blurrrrr pulak tu......mcm mana korang semua ble percaya itu AI?

    aku skrg ni GAMBAR ka, VIDEO ka, RAKAMAN SUARA ka.....kalau melibatkan AI mmg aku skeptikal sikit sbb pencacai PR kata AI berlambak klonnya n ada PAKAR MEKAP dr Thailand yg boleh SESIAPA shj menyerupai AI

    kalau gambar DS Najib n Altantuya yg doctorate tu ye la mmg KENA PERCAYA sbb setakat ni takda yg kata ttg KLON/PELAKON DSN....ini AI yg kita tgk.....takkan la sekli tgk trus percaya?

    Aku YAKIN gambar ini bukan gambar AI....ini aku rasa klon dia ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha. Kalau betui dia pun x bulih guna jugak. Sbb tu suma besi. Hahaha

      Padam
  9. berkhutbah panjang mana pon dia...last2 berhenti jugak, jangan bimbang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. yg aku bimbang bkn bila dia nak berenti berkhutbah.....tapi BETUL KE TU AI?.....takut terSALAH org je.

      kita berckp pasai AI ni.....ramai KLON katanya....hishhhh aku susah nak caya ni

      Padam
  10. Setuju dengan otak geliga....la ni memang banyak KLON, memang susah nak percaya.

    yang dalam video ni pon aku tak percaya


    http://www.youtube.com/watch?v=HAqe8i8s3-s&feature=youtube_gdata_player

    BalasPadam
    Balasan
    1. Video adalah besi...

      Padam
    2. sebab tu lah aku tak percaya.

      Padam
    3. Kalau x pecaya, jgn sebarkan. Takut2 jd fitnah...

      Padam
    4. bukan fitnah, tapi besi...

      Padam
    5. Kalau besi jgn di sebarkn. Jd sia-sia. Tuhan x suka org buat kerja yg sia-sia.

      Padam
    6. siot je Tanpa Nama libas Batu Api.....hahaha

      ni BUKAN BESI ni tp ALUMINIUM...ok gurau2...hehe...mengikut firasat aku budak2 tu mesti KLON2 AI.....MANTAP seh KLON2 ni....saje je nak kenakan Ah Jib Gor......hahahaha

      tp kiuuut je Ah Jib Gor terpinga2....mungkin mekap KLON AI ada cair kat mana2 kot.....KANTOIIIiiiii.....tu yg Ah Jib terperanjat, terpaling2 dia nak lari.....hahahaha

      nnt musti ada yg kata.....MUSTAHIL la AI jd budak2....WOI!!!!.....bukti dpn mata, tak nampak ke AI makin tua makin TEGANG MUKAnya, MAKIN MUDA, MAKIN REMAJA?..aparaa....muaaahahahaha

      Padam