Khamis, 17 Oktober 2013

SAKA PEMIMPIN DAP YANG RAMAI TAK TAU!! BUKTI BERGAMBAR!!


Baru-baru ini kecoh di pemilihan CEC DAP apabila 'seekor pengundi hantu' kelihatan turut membuang undi bersama-sama perwakilan yang lain.

Belum sempat misteri di atas dirungkai, hari ini satu lagi fenomena SUPERNATURAL yang menyelubungi CEC DAP didedahkan. Lebih menyeramkan, ianya didedahkan sendiri oleh "hantu yang boleh mengundi" di atas!




Bagaimana Pengerusi Jawatankuasa Disiplin DAP ini boleh menandatangani surat pemecatan Janice Lee, sedangkan beliau berada di luar negara? Melalui faks? Jelas sekali surat tersebut dihantar kepada Janice Lee melalui mel biasa atau tangan. Adakah benar dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan beliau ada membela HANTU RAYA?!!

baca selanjutnya disini klik my massa

tr trr trr trr trr.. ada haaantuuuu.... ttt tttaaakottttt oooo....


3 ulasan:

  1. hahahaha.....pertempuran di alam BATIN antara Saka n Hantu berlanjutan sehinggakan berlaku penampakan di alam nyata n maya.....huuuuu...takooottttt......:)

    bab2 HANTU ni kena tanya cai2 pembangkang sbb depa pakar mengenal HANTU terutamanya Hantu Pengundi yg diupah sbbg pengundi UMNO....dah habis mengundi, hantu2 tu juga di bawa balik ke premis sendiri utk bekerja dgn mereka.

    perangai mengalahkan HANTU.....mmg patutpun boleh jd tuan kpd 40,000 hantu2 yg masih lg berkeliaran di Malaysia skrg ni.........:)

    ni pun salah Melayu/Islam juga la nampaknya.....:)

    BalasPadam
  2. saka, toyol atau apa juga jenis hantu...ini semua sembahan orang kafir untuk mengkhianati orang melayu.
    orang melayu bukan nya malas nak ke masjid, tapi orang kafir banyak sangat buat hypermarket, maka orang melayu lebih berminat kesana berbanding ke masjid.
    orang melayu bukan malas nak baca quran, tapi orang kafir suka sangat mengadakan pertandingan nyanyian, maka itu sebab utama mengapa orang melayu malas baca quran.
    orang melayu bukan tak mahu tutup aurat, oleh kerana orang kafir terlalu mahal jual kain, maka orang melayu tidak dapat menutup aurat dengan sempurna.
    orang melayu pon bukan suka sangat beli nombor ekor, oleh kerana orang kafir dah bukak kedai nombor ekor dan menjanjikan hadiah yang berlipat kali ganda, ini lah yang mempengaruhi orang melayu.

    ingat kawan2, apa keadaan pon janganlah cepat menyalahkan orang melayu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. "saka, toyol atau apa juga jenis hantu...ini semua sembahan orang kafir untuk mengkhianati orang melayu"
      ...................................................................................................................................
      hahaha....betul..betul...betul....terutamanya bila bab mengundi....yg Melayu Islampun berlambak ambik hantu, saka segala bagai ni....:)


      "ingat kawan2, apa keadaan pon janganlah cepat menyalahkan orang melayu."
      ..............................................................................................................................
      kita salahkan HANTU2 n sepupu sepapat mereka terutamanya HANTU Bangla/Nepal/Indon...hantu opera Cina OK, manyak baik......ada lg satu....HANYA HANTU YG KENAL HANTU......tu lg patut kena pelangkung......hehe

      Padam