Khamis, 31 Oktober 2013

TUKAR MINYAK HITAM FREE DI SUNGAI LIMAU!! YAHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

beribu ribu tania...

yes yes yes.... ini yang kumahukan.. yes yes yes... hehe.. yahooooooooooo... yabedabedu... angerea angerea... yaribba.. yiihaaa...


beribu ribu ribu ribu tania...


ps: minyak hitam free siapa tak mau... hehe.. dulu petrol sekarang minyak hitam.. hahaha.. macam-macam ada kalu!!

7 ulasan:

  1. Ni bukan rasuah ke penganut PR?

    BalasPadam
  2. Walharammu...walhalalku ! standarddddddd

    BalasPadam
  3. Kang datang la sekor penganut PAS cuba spin cerita, tak pun akan bukak tajuk lain. Macam blog ni mak bapak penganut PAS tu yang punye pulak.. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. blog ni walau mereka komen merapu admin tak kan delete kecuali carut ugut, dan keterlaluan, hehe.. tapi betul gak mereka kan suka apa benda pun buat macam mak bapak dia punya.. hahaha.. jgn mara ye..

      Padam
    2. bro HB, dah cakap dah, penganut PAS tu dah komen... tak pasal2 nak babitkan umno jugak tu.. spin jangan tak spin.. hehe

      Padam
  4. Pas/umno jika sama sama ada mengamalkan rasuah, maka elok lah berhenti, itu yang lebih baik & munasabah.

    BalasPadam
  5. minyak hitam free...akan datang semua yang hitam free...

    BalasPadam