Ahad, 6 Oktober 2013

VISUAL EFFECT YANG SANGAT PENTING BAGI SESEBUAH FILEM!! GAMBAR!!

memang terbaek, visual effect memang wajib untuk memantapkan sesuatu filem, bayangkan tiada visual effect, hehe..

filem malaysia sepatutnya dah ke arah begini, buat filem yang betul-betul ada umph!! ada impak, filem aksi, filem fantasi, patut pengarah malaysia dah ke arah begini, fikir luar kotak, jadi macam syamsul yusof, dia punya filem serius tabik spring, anak muda yang berfikiran luas, jom semua kita tengok kl gangster2, hehe.. promot.. jangan tak promot!!









ps: yang rimau tu dasyat, keke.. guna patung ajer rupanya haha

1 ulasan:

  1. yang ni tak guna CGI...

    http://www.youtube.com/watch?v=4964pYMHenY

    soalan cepumas tentang video diatas:

    agak2 korang burung tu tak kena ngap tak pada satu hari?

    BalasPadam