Sabtu, 26 Oktober 2013

[WOW] ELIZABETH WONG HANGATKAN CERAMAH PAS!! 5,000 PENUHI TAPAK CERAMAH!!

power siut, eli wong eli kunk kunk.. hehe.. aura dia buatkan semua tak senang duduk bila berceramah di lokasi totok pas, dun sg limau, wahh hebat gilos ini eli.. tepuk tepuk.. wahhh!! suka penjilat tegar pas liberal bila tau hal ini, habis dinacangkan satu malaya... katanya ceramah bn cuma 5 orang je hadir di sana.. hehe.. yo lah kau jelah betul!!

 hehe ramainyer.. haha.

tu dia, kalau siapa tak nampak dia sah kena sawan lendir dap tau keh keh keh...

MALAM semalam, Elizabeth Wong Exco Kerajaan Negeri Selangor telah hadir di DUN Sungai Limau untuk bersama-sama dengan calon PAS berkempen. Namun kehadiran amat mengecewakan mungkin kerana majoriti di sana orang Melayu jadi mereka sudah tidak percaya lagi dengan orang Cina lebih-lebih lagi pemimpin dari pakatan haram. baca seterusnya jawa bernam

31 ulasan:

  1. Orang sg limau tak caya Pas lagi habaq hangg ! janji lama tak mampu nak tunai....nak cipta janji baru....habaq hangg !

    ~Budak Sg.Limau habaqq hanggg~~~

    BalasPadam
  2. Elizabeth wong berceramah, kita cuma setakat dengar dia membebel saja entah betul, entah kan tidak, silap silap kena keluar duit untuk derma.

    Pergi ceramah umno...makan dapat, minum pon umno bagi, stickers banyak dapat free dan yang paling best......dapat tengok video lucah secara terbuka....

    Tengok ni....

    http://www.youtube.com/watch?v=0QSddkjyphU&feature=youtube_gdata_player

    BalasPadam
  3. Sokong PAS dapat "saham" subahat hancurkan melayu dan lacurkan Islam...

    PAS terdesak sampai sanggup jual apa sahaja demi undi...tak kira melayu hancur atau Islam diperkotak katikkan PAS boleh pejam mata....Undi putrajaya lebih penting...

    BalasPadam
  4. Sokong bn pon banyak "manfaat" nya,...cuba tengok dengan mata dan lihat dengan mata hati...

    BalasPadam
  5. ramai giler penyokong yang datang, full house... sampai hutan belantara yang bersebelahan dengan tapak ceramah pun penuh tu bro. Tak pernah dalam sejarah Malaysia penyokong sebegini ramai datang mendengar ceramah politik. Lebih2 kalau yang begi ceramah sekor kera betina suka tayang hutan lendirnya pada umum..... wa caya lu Eli bogel..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu gambar time maghrib, semua kera hijau tengah masuk sarkas... eh silap.. markas la..

      Padam
    2. Nak berhujjah tak pandai.....maka macam ni je yang dia pandai....

      Padam
    3. berhujah pasal hutan belantara yang terlupa nak tebang dan tutup ke? hehe

      Padam
    4. Orang macam ni lah yang umno suka, bila2 boleh pulas telinga.

      Padam
    5. Kalau bab hutan belantara yang tak bertebas tapi suka dirodok2 oleh penebang tak kira melayu, cina atau india, itu pasti la kesukaan anwar. Yang tukang sondol hutan belantara haprak pun melayu pkr... mereka nak malu ape. LGBT pun mereka sokong je..

      Padam
  6. TAK SUDAH-SUDAH PENIPUAN TOTOK-TOTOK PAS...

    YAN 26 Oktober 2013 – Baharom Ramli, ayah kepada Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Dato’ Seri Jamil Khir kesal dan kecewa dengan tindakan Pesuruhjaya PAS Kedah, Mahfuz Omar dan Calon PAS, Azam Samad ke rumahnya kelmarin telah dijadikan ‘bahan kempen’ untuk Pilihan Raya Kecil DUN Sungai Limau.

    Baharom atau lebih dikenali sebagai Pak Ngah yang ditemui Terengganu Today dirumahnya di Ulu Sedaka hari ini, melahirkan rasa terkilan dengan tindakan pemimpin PAS yang menjadikan kunjungan itu sebagai modal politik yang boleh menimbulkan persepsi buruk dan fitnah terhadap anaknya.

    Walaupun Pak Ngah masih lagi ahli PAS, soal fahaman dan pendirian politik tidak semestinya diseret bersama dalam hal ehwal keluarga.

    Sambil menyifatkan anaknya, Jamil Khir sebagai seorang yang baik dan bertanggungjawab terhadap keluarga dan masyarakat, Pak Ngah dengan tegas berkata, tidak ada pergeseran berlaku antara mereka biarpun berbeza fahaman politik.

    “Jamil sendiri tak penah sembang pasal politik dengan Pak Ngah, Jamil baik dan bertanggungjawab, orang dia memang bagus,” ujarnya yang mengidap penyakit strok sejak tiga tahun lalu.

    Sementara itu, Baharom yang berusia 77 tahun memberitahu, calon BN, Dr. Ahmad Sohaimi Lazim juga turut melawat beliau pada hari yang sama, tetapi tidaklah pula dihebahkan di mana-mana.

    Berkait soal itu, MB Kedah, Dato’ Paduka Mukhriz Mahathir sebelum itu turut membidas serta mempersoalkan keikhlasan Mahfuz dan Azam yang mengunjungi Baharom.

    Lidah rasmi PAS, Harakah melaporkan, Mahfuz memberitahu, Baharom telah mendoakan agar PAS terus menang di DUN Sungai Limau.

    Kejujuran PAS dalam perkara ini terus dipertikaikan, apatah lagi adat menziarahi orang sakit di mana doa yang sepatutnya dibacakan adalah demi kesihatan dan kesejahteraan pesakit.

    Pak Ngah apabila ditanya mengenai calon PAS memberitahu, calon yang diletakkan masih muda dan masih banyak yang perlu dipelajari. Katanya lagi, calon berkenaan adalah pilihan ‘orang atasan’ dan bukan pilihan masyarakat setempat.

    Apabila ditanya adakah kemenangan bakal berpihak kepada PAS, beliau sekadar menjawab bahawa beliau kurang yakin dan sebenarnya tidak ambil kisah.

    Ini kerana bagi Pak Ngah, mana-mana pemimpin baik dari PAS atau BN di daerah berkenaan telah menjalankan tanggungjawab dan amanah yang diberikan kepada mereka dengan baik tanpa mengambil kira fahaman politik yang berbeza.

    “Pak Ngah memang orang PAS… Tapi undi kita tu rahsia, Pak Ngah jadi orang PAS pun bukan makna Pak Ngah tak boleh nak undi BN”, ujarnya berseloroh kepada Terengganu Today.

    Adat melawat orang sakit, penulis, jurukamera serta dua rakan wartawan sempat mendoakan bersama-sama untuk kesihatan dan kesejahteraan Pak Ngah semoga beliau pulih dari penyakit angin ahmar yang dihidapinya.

    BalasPadam
  7. mane dia lori transformer warna hijo dulu? Dah kene tarik sebab penganjur tak bayar sewa ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Botox... Ini kalilah27 Oktober 2013 10:58 PTG

      Rasuah petrol free takde kali ni, tu sebab tak cukup nak panggil Lori Transformer PAS datang.

      Padam
  8. apa yang hang bebel tu eli ooii...
    petrol naik ka
    harga gula naik kah
    atau brim janji 1k dapat 650?

    kami tak heran nooo... sekali kena tipu rwla terus ditipu

    aku janji menjadi aku kaji

    wkakkakakkakakakakkakakakakakkka kembali

    BalasPadam
    Balasan
    1. eli pun mintak brim ka? Sengkek betul pelacur PKR ni... kah kah kah kah kah

      Padam
  9. 12:52....kerajaan tetap naik kan harga gula, siapa yg tak suka, maka jangan beli. Begitu juga harga petrol, kerajaan tetap naik kan harga nya.....sapa sapa yang tidak mahu kenderaan nya bergerak, maka tak payah beli minyak petrol.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya betullll....tu batu api

      tersangatlah bahalolnya hujah kau tu.

      abes, kalau dulu janji 1,000 tetiba jadi 650,.....
      masih terima jer ke? masih undi dan masih kah kau ingat
      akujanji menjadi aku kaji


      wakakakakakkakakakakakakakakakakakaka....... kembali

      Padam
    2. masih ada lagi insan yang percaya dengan janji janji puak berkenaan....kesian nya

      Padam
    3. ye ke tanpa nama 9:19pg, cer tunjuk kenyataan najib yang dia naikkan harga br1m sampai rm1000 tu...kasi link sekali ye..

      Padam
    4. cakap batu api tak usah ambik pot sangat.. memang kene dengan nama dia pun

      Padam
    5. Kita kena yakin segala apa yg berlaku adalah suatu ketetapan, kita meti redha dengan ketetapan itu....


      Mari kita tengok & dengar apa ustaz ni cakap...

      http://www.youtube.com/watch?v=lcV1W_Qk_pc&feature=youtube_gdata_player

      Padam
    6. macam keciwa jer statement batu api.....
      redha dengan ketetapan bahawa:

      minyak naik harga
      gula naik harga
      kereta tarak turun harga
      aku janji jadi aku kaji
      brim kurang 350 dari sasaran yang terbayang waktu memangkah BN

      heheheheheheheh

      minyak naik
      gula naik
      brim janji 1000 dapat 650

      duit minyak aku juga kena tibai buat bayar BRIM

      redha woi jangan tak redha
      walau asyik kena tipu


      wakakakakakakakakakkakakakakaakkak kembali

      Padam
    7. 7;24....dah tengok lom video ustaz tu....xfaham lagi ke?

      Padam
    8. video adalah besi... kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    9. mari kita tengok besi ni pula....dengar tau, ustad ni terkenal seantero dunia

      http://www.youtube.com/watch?v=XFpvPJtxbBE

      Padam
    10. takyah tgk

      aku redha dengan ketetapan

      kena tipu pun satu ketetapan
      redha jer la

      wakakakakakakakakakkakakakakakaka....kembali

      Padam
    11. link najib cakap brim rm1k tarak jumpa ka?

      Padam
  10. kah kah kah kah kah kah... ye.. ye.. batu api, ko memang pandai menyamar dan spin. Tapi kebodohan tetap tak hilang... kah kah kah kah kah kah.. takut nak bagi link najib cakap pasal br1m tu ke batu api??? Kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  11. 11:07ptg....anda lah satu contoh orang yang bankrap hujjah....

    BalasPadam
    Balasan
    1. 11:01ptg = batu api... erk, sendiri bangkrap hujah???

      Padam
  12. woi, banyak la yang tengok tu --> banyak lalang

    BalasPadam