Isnin, 7 Oktober 2013

YE LAH USTAZ AZHAR IDRUZ OI, RAKYAT MALAYSIA MEMANG BODOH!! SEBAB SOKONG NAJIB!! YE LAH YE LAH!! SOB SOB!!

YE LAH, YELAH, SEMUA BODOH, APA NAK BUAT, USTAZ JE YANG PANDAI, HEBAT, MAKSUM, BINI CUN, KETE BESO, NATANGKAN ORANG, TERER BUAT LAWAK, YE LAH YELAH...

YE LAH
YE LAH

KAMI SEDAR KEBODOHAN TU, USTAZ JE HEBAT... YES YES...

wow, ini ustaz banyak hebat.. 

wah.. bukan main dashyat ustaz azhar membodohkan najib, ye lah, power gilo ini ustaz, ngangga je orang tengok, ciri-ciri ustaz pas, biasalah, lebih ilmu, maki kan orang tara hal, sebab orang-orang yang tak berilmu macam kita ni terima je lah di perbodohkan ye... yahhoooo... hehe...!!



sumber media permatang pauh

ps: kau je lah kompom masuk syurga.. hehe.. mau marah pentabsub ustaz mcd ni kang, hehe i terkritik dia.. mcd mcd mcd mcd mcd..

21 ulasan:

  1. mu pung dah kaya

    BalasPadam
  2. biasalah ustaz cari mkn....kalau dia x bagi ceramah nanti dapur rumah dia x berasap pulak....susu anak x leh nak beli pulak...di akhir zaman ni ada pelbagai ulamak yang mencari makan dengan menjual agama...fikir-fikirkanlah..... tapi kalau nak dengar sekadar hiburan bolehlah mcm tgk maharaja lawak....untuk knolage memang xdalah....

    BalasPadam
  3. ustaz jenis apa ni?
    suruh sokong pemimpin homo
    suruh sokong parti yang menghalalkan christian guna nama ALLAH
    suruh sokong parti yang membenarkan gerakan memurtadkan orang islam di selangor

    BalasPadam
    Balasan
    1. 7 Oktober 2013 11:58 PG.....cuba-cuba lah muzakarah dengan dia, bagi dia terkedu dengan hujjah kau...

      Padam
  4. aku melayu rasis7 Oktober 2013 12:31 PTG

    "azhar mekdi" yg suka langgar api merah trafik..biasa r. bab nasihat orang dialah bagus skali.

    BalasPadam
  5. tak kang ferari paka RON 95 kottt...bisnes paling masyuk,margin juta2,,,jual air liur,,,hati2...takut2 kita jual ilmu saja,,orang ketawa berdekah dekah...karung duit berjalan...tak payahlah komen minyak naek..baik citer hal agama,yg kita sedar kita masih cetek agama...

    BalasPadam
  6. sebelum ni, dia kan artis...alah artis!!! takkan tak tau. masa tengah dok buas tak ingat tu..tak pandai lagi nak menghukum orang tapi bila terlebih alim.. semua orang jahat, bodoh, lembu. serupa la dengan artis2 yang lain abby janda yang mulutnya macam lancang kuning. sekarang ni dah kureng sikit mulut longkang dia lepas di tutup mulut dek laki muda..

    BalasPadam
  7. NI USTAZ BODOH NI...MANA ADA KERAJAAN YANG SERONOK NAK NAIKKAN HARGA BARANG...HARGA BRG DINAIKKAN OLEH PENIAGA ITU SENDIRI MELAINKAN BEBERAPA BARANG KAWALAN CAM PETROL DAN GULA.... NEGARA NI SISTEM EKONOMI CAMPURAN...BUKAN SISTEM EKONOMI BERPUSAT MACAM KOMUNIS DAN SOSIALIS....KALU KOMUNIS ATAU SOSIALIS, BOLEHLAH KERAJAAN BUAT APA SAJA MACAM YANG USTAZ MEKDI NI CADANGKAN...BODOH CAM LEMBU GAK USTAZ MEKDI NI...KATA ORANG DIA YANG LEBIH...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Skrg petrol naik, gula naik, tepung naik, elektrik naik....ko nak ckp ape? Bebal!!!!!!

      Padam
  8. Kerajaan malaysia jangan ambik hati sangat dengan ustaz ni, hapus kan semua subsidi yang ada, untuk mengajar rakyat malaysia berdikari.
    Rakyat malaysia pon kena ingat, sampai bila nak harap susidi kerajaan.
    Kalau orang melayu di tempat lain boleh, tak kan melayu malaysia tak boleh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betol. Klo bole myk seliter rm30, diesel rm28, gula rm40 sekilo, beras rm50 sekilo...hpskan semua subsidi..setiap 1km letak tol rm5 paling2 kurang. Itu baru bagussssssss

      Padam
  9. Ustaz Raja Lawak...tak sampa apa pun ilmu kepada masyarakat...ada tauliah dari Jabatan Agama ker ni nak mengajar di masjid atau surau.....! Ustaz di JAIN pun sama pun jenis AMARAN, Amaran juga

    BalasPadam
  10. 1:48ptg...elok kau pegi kuliah dia, masa dia tengah ngajor...kau 'hajar' dia cukup-cukup, bior dia sedor sikit siapa dia..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko elok dgr ceramah dia ajar bab2 mandi wajib, cara ambil air sembhyg mngikut tertib, cara solat sah dan batal solat. Benda2 plg basic org islm kne tau n fhm betol2. Yg ko g tgk bhgn lawak je knpe? Dasar bodoh tak bole d ajar

      Padam
  11. dia nak komen pasal minyak tak usah lah. minyak di Malaysia paling murah sebab ada subsidi kalau tak ada Uzstaz pun naik motor kapcai saja. Kalau nak pakai Ferrari pun dah tak mampu. Kalau dah mampu pakai sport car jangan persoal minyak lah kalau tidak, naik motor kapcai saja

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul sangat tu.
      Sepatutnya kerajaan kena naik kan harga minyak ron 95 kepada rm5 : per liter....secara tidak langsung dengan cara ini rakyat dapat membantu menambahkan pendapatan kerajaan sekali gus mengurangkan bebanan kerajaan yang selama ini gigih membantu rakyat.

      Padam
  12. Wahai ustaz, maaf dahulu dari saya ya....saya suka dengan gaya penyampaian ustaz dan ilmu hukum-hakam yang ustaz jelaskan kepada audiens....

    Firman Allah S.W.T,
    "Wahai orang-orang yang beriman! Mengapa kamu memperkatakan apa yang kamu tidak melakukannya! Amat besar kebenciannya di sisi Allah - kamu memperkatakan sesuatu yang kamu tidak melakukannya." (As-Saff: 2,3)

    Wahai ustaz, beringatlah ustaz...janganlah menjual agama kerana kebencian kamu terhadap orang-orang tertentu.....kikislah rasa hasad dalam hati yang membawa kepada kesombongan diri.....ilmu yang xseberapa tu....banyak pahala yang ustaz dapat, namun banyak pulak dosa2 yang mengikutinya.....kalau azazil yang tinggi ketaatannya pun boleh jatuh atas sebab kesombongan diri, apatah lagi manusia yang lemah macam kita....neh ustaz neh......teringin nak dengar ustaz bagi hukum2 pasal syiah, kalimah Allah mengikut keadaan di Malaysia, hukum bersahabat dengan kafir penentang Islam....neh ustaz neh....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kat you tube bersepah ustaz yang bagi jawapan segala persoalan yang engkau sebut itu.....cuma nak, atau tak nak untuk tengok!

      Padam
  13. Ostad yg paling bingai dalam sejarah. Hoi bodo...kau ingat kjaan suka2 hati ke nak penaik harga minyok? Mu cakap cam org bodo, otak lembu. Mesti kjaan doh kaji belake2 sebelum wat keputusang. Mung tu pong same je,cakap pandai tapi mulut mu bau longkang.

    BalasPadam
  14. ..maka semakin kelihatan lah kebebabalan si tua kutok ini..

    BalasPadam
  15. ha ha ha penyokong Umno lagi bodoh dari lembu....betul betul betul

    BalasPadam