Isnin, 11 November 2013

APA BETUL INFO INI? KALAU BETUL SEPAK TERAJANGLAH AKU UCAPKAN KEPADA PAS!!

apa nak buat, dap kan abang besar dekat selangor, dah orang melayu bijak pandai kan ramai dari pr, mereka sanggup jadi balaci ma, tahniah buat pas, ei ce ce.. suka pas.. ce ce...


pas pernah kata, mereka akan jaga Islam dengan baik di negeri selangor, kerana mereka nak peluk cium kiasu, tak pe kita jilat pun jilat lah, apa dehal.. ehehe.. kang cakap lebih-lebih kang mereka jadi jebon, so biarlah kejeboan mereka dapat membuktikan kepada kita semua mereka memang terbaik... tahniah ye pas.. ei ce ce.. hehehe

Selepas Kelantan menjadi mangsa kerakusan pembinaan patung dewa terbesar, kini Selangor juga bakal menurut perintah DAP agar patung Buddha didirikan di Selangor.

Berada di kawasan berkapasiti Cina di Pandamaran, malah masih ada lagi kampung-kampung tradisional Melayu dan masjid-masjid disekelilingnya. Tiba-tiba muncul pula sebuah patung Buddha yang lebih besar dan tinggi dari binaan masjid di kawasan tersebut
. baca seterusnya jawa bernam

13 ulasan:

  1. apa tunggu lagi wahai orang2 PAS Takbir...... nyatakan sokongan TGNA pasti akan tersenyum puas .

    BalasPadam
  2. EX PAS CANGKAT JERING SAID :

    Apa lagi sahabat2 ku yg masih taksub ! dalam Pas...TakbiRRRRRR X3 !!!!

    BalasPadam
  3. dimana ada pas disitu ada berhala budha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. di mana PAS kuat di situ agama selain Islam semakin MANTAP!

      Padam
  4. Mana mujahidin Al Maunah, KMM, JI yang dulunya berani mati. Dah kena belasah dengan Bukit Aman di Kem Kemunting sampai hilang telor. Cikgu Non Memali, whereareU

    BalasPadam
  5. Benda ni memang wujud.Datanglah kat pandamaran,dekat jalan jagong /jalan chan ah choo .Lepasni lagi meriah ada kuil 10 juta depan sekolah Lasalle klang

    BalasPadam
  6. PAS kata nak dakwah DAP agar terima Islam ...nampaknya dah terbalik kuang ... PAS pula didakwah untuk turut sokong bina berhala besar di Selangor. Tahniah...Tahniah.... Tahniah kepada PAS ... Bersiap sedialah nak bersoal jawap dengan Allah nanti.

    BalasPadam
  7. Pas pancing Undi Melayu konon nak tutup Kilang Carlbergh..........dah menang apa yang ditutup ...Nah !!! lagi besorrr punya di bina......taraguna punya Pas ...cakap berdegor degor Takbirrrr!!

    BalasPadam
  8. Takpe.. mengikut fahaman PAS ini bukti keharmonian agama berjaya dipupuk di Selangor. Dakwah PAS kepada bukan Islam menunjukkan kejayaan bila berhala ni dibina. Dengan restu PAS, tak lama lagi azan akan diperlahankan di semua surau dan masjid negeri Selangor demi menjaga perasaan dap.

    Dekat Bukit Jalil dah ada sebesar-besar gereja, takkan puak PAS tak sedar lagi. Asyik nak salahkan UMNO memnajang. Bertakbir memang juara. Ni kena nak jaga Islam dengan Melyu?

    BalasPadam
  9. haaa, macam ni kan bagus, pas di hentam umno dan umno pula dihentam pas...kalau boleh pas/umno jangan berdamai sampai bila-bila.

    BalasPadam
  10. buat apa org Islam nak kecoh2 dgn berhala2 besar yg wujud kat Kelantan n Selangor?....kalau buat masjid besar2pun seciput je org Islam yg sembahyang.....lg byk berhala besar2 dibina lagi bagus, sbb yg salah org Islam.....:)))))

    BalasPadam
  11. Takutlah kepada BALA dari ALLAH, nampak sangat Islam diperalatkan oleh PAS. Politik lebih diutamakan dari menjaga kesucian Islam. Mereka yang sayangkan Islam wajib mufarakah dari PAS.

    BalasPadam
  12. jika tak suka pada parti lawan...itu perkara biasa dalam hal politik, tapi redha nak didirikan patung berhala dan tidak redaha masjid didirikan...insan ini ada masalah iman.

    BalasPadam