Isnin, 4 November 2013

DI HARI MENGUNDI PRK SG. LIMAU HARI INI!! ADA DESAS DESUS MENGATAKAN PAS KALAH TIPIS?

erm sofar tak pasti lah, sebab sg limau adalah kawasan paling tegar dan kubu kuat pas dah lama dah, tapi kalau tengok cara pas berkempen, idea-idea ektrimis banyak di lakukan, dikatakan taktik radikal gini golongan pas dari luar punya idea, cukup radikal dan tak beradab, kerana nak mempertahankan sg.limau.. ek eleh hai pas, kata kubu kuat, apasal goyang pulak... tak perlulah sampai rosak ukhwah sesama Islam dalam berkempen..

mudah-mudahan penduduk sg limau berani berhijrah, berhijrah ke arah yang lebih baik, dan paling penting sedarkan dalam diri masing-masing, setiap 1 UNDI PAS, 1 UNDI DAP... DAP LAH ABANG BESAR!!! AYUH BERUBAH!!

replika patung ustaz azizan kah itu? ades... berkempen cara apakah mereka ini.. huh

ps: InsyaAllah, bn boleh kurangkan majoriti di sg. limau, tak menang pun, dah bagi goyang sama pas cukuplah.. hehe..

3 ulasan:

  1. Aku sedih la tgk gaya PAS mai kempen bwk penyokong2 luaq yg xubah mcm HAIWAN!! rosak bumi Sungai Limau, Arwah Ust Azizan dihormati sbb dia org yg xberlebih2an dlm soal politik. Sbb tu Dia pernah kata nasib baik PAS kalah di Kedah sbb byk lg buruk akan mai klu menang.

    Sedih tgk kelaku org PAS, nama shj Islam, bwk slogan Islam tp akhlak buruk. Memalukan, lucah. semua ada!

    Semoga jntera BN ambil iktibar, jgn ikut sifat kotor PAS.. igtlah Allah SWT Maha Kuasa..

    BalasPadam
  2. Jangan bimbang dan jangan berduka cita, BN pasti menang, dan dengan menang nya BN, maka betambah lagi amanah yang dipikul oleh BN...

    BalasPadam