Khamis, 21 November 2013

dulu dia tuduh umno seludup pengundi bangla, sekarang dia tuduh blogger umno punya pasal buat cerita!! kah kah kah

kegila babian apakah? nyanyuk? sewel? dah tensen atau memang dia mengalami tindak balas kimia keterlaluan didalam otaknya membuatkan dia terkeluar stament paling menyakitkan hati pekakas paling totok dalam pakatan.

tapi memang tak nafikan apa yang bang non spin telah membuatkan ramai dikalangan penjilat tegarnya jadi meroyan kritikal bila mengomen perihal bangla tu, kah kah kah, memang lawak siot, dulu dia siap buat himpunan blackout, siap canang satu dunia yang bn menang pilihanraya dengan membawa bangla seramai 40,000 untuk mengundi pada pru lepas. ai dah dia yang canang cerita tu, dah kantoi orang lain pulak dia salahkan, kah kah kah biol lah lu anuar brahim!!


bang non kata blogger umno yang pandai-pandai buat cerita pasal bangla seramai 40k tu, keh keh, dan dia salahkan ds najib sengaja memperbesarkan isu bangla tu, kah kah kah, oi setan kau yang buat cerita sampai jadi sewel pekakas ko tau tak!! hari-hari canang pasal bangla, lepas tu dah kantoi mangkuk 18 tingkat kau salahkan orang lain pulak, menatea punya jebon... hahahaha... walau dia tak betul pun ramai cacai tegar dia tak sedar-sedar kena kencing, dah lah 16 september kena kencing, dah ni bangla pun dia kasi kencing juga.. kah kah kah kah, shiyal lah, ptuih..

9 ulasan:

  1. Al-Hujurat 6

    [6] Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.

    BalasPadam
  2. sapa percaya dan jadi pengikut dia ni...dah memang jadi mangkuk tingkat....lawak der.....tak tahan nak gelak sebab ada member gua berapi duk marahkan bangla konon pi undi...sekali mangkuk tingkat da....ni rasa mau bagi hadiah mangkuk tingkat kat dia ni...adoi hai....

    BalasPadam
  3. Sepandai2 si peliwat membohong, dah banyak kali dah kantoi... kali ni dia putarbelit pula dah salahkan pihak lain... macai2 PR juga yg bodoh... takkan tak kenal lagi si peliwat ni kaki bohong, kaki liwat, kaki zina..

    BalasPadam
  4. Anwar dah nyanyuk sama taraf dengan Nik Aziz. Orang nyanyuk selalunya lupa apa yang dia cakap sebelumnya. Alhamdulillah, nasib baik dia tak jadi PM kita. Bagi penyokong-penyokongnya, kamu semua memang bongok.Tak pandai pilih orang yang berkaliber,bersifat benar dan amanah untuk dijadikan pemimpin negara.

    BalasPadam
  5. Tak lama lagi al-juburi ni akan kata isu blackout tu orang umno yang mulakan juga.. 16 september pun orang umno yang cipta kemudian berkonspirasi kononnya dia yang kena tipu... siap dalam ayat konspirasi tu tertulis skrip al-juburi ni minum teh tarik dengan Yang Di Pertuan agong lagi... muahahahaha

    Dah kena alzheimer ke orang tua botox ni??

    BalasPadam
  6. macai2 tu dah banyak makan taik aljuburi...tu pasal aljuburi dah terang2 bohong pun depa percaya jugak....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu bro! bukan setakat pemikiran malah maruah pun dah diperhambakan oleh Anwar, memang sampai bila2 pun takkan sedar lah jawapnya.

      P/S:- Mudah2han sedar lah korang wahai pencacai.

      Padam
  7. ini semua mmg salah UMNO....media UMNO yg memutarbelit cakap DSAI sehingga rakyat seolah2 percaya DSAI yg kata UMNO bawa 40000 bangla ke Mas utk mengundi......org keadilan yg tulis artikel tu pun UMNO bayar utk memutarbelit kenyataan DSAI.....DSAI takkan menipu, dia Al-Mahdi spt kata Ust Badrul Amin, DSAI pemimpin akhir zaman.....TAKBIRRRrrrrrrr!!!!!!!

    BalasPadam