Sabtu, 23 November 2013

gila gempak, muktamar pas ada konsert underground!! perghhh

selepas keluarnya video band underground di muktamar pas, di luar perkarangan stadium melawati, ramai dikalangan orang pas sendiri terkejut beruk dengan keadaan ini, aku dimaklumkan ada yang menyumpah kata ni nak lawan umno dengan cara maksiat ke? haha..

tula, mengata orang macam diri sempurna, sekarang satu dunia tau pas hipokrit je, berkawan dengan dap dan pkr ingat lagi bagus, hancur kelebur, punah ranah perjuangan, nik ajiz pun tak mampu komen hal gini, aku tak pasti, adakah ustaz azhar idruz nak komen perihal konsert underground di muktamar pas? kalau orang pas cukup hebat silalah bagi jawapan pasti apa terjadi sebenarnya?


ps: aku dengar ada ahli pas yang betul-betul frust dengan cara begini, mereka dah anggap pas dah sanggup lakukan apa saja demi kuasa, tu sebab kami dari bn sentiasa nak terangkan yang pas sekarang semakin liberal perjuangannya, anda fikirlah sendiri..

5 ulasan:

  1. Satu lagi persamaan pas/bn....bn ada k pop, pas ada underground.

    BalasPadam
  2. Islam hanya nama pada parti je...untuk mengelirukan umat...padahal semua pemimpin sedang gila kuasa dan jawatan...nak ke putrajaya konon...walaupun terpaksa menggadaikan maruah agama...

    BalasPadam
  3. Cuti mingguan Johor ditukar Jumaat,Sabtu mulai 2014

    MUAR - Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar mengumumkan pertukaran cuti mingguan bagi negeri ini kepada Jumaat dan Sabtu bermula 1 Januari tahun depan.

    Pengumuman tersebut diisytiharkan sempena Hari Keputeraannya yang ke-55 pada Majlis Pengurniaan Pingat di Dewan Jubli Intan, di sini sebentar tadi.Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1123&pub=Kosmo&sec=Terkini&pg=bt_01.htm#ixzz2lRjfYA7Y Hakcipta terpelihara 

    BalasPadam
  4. Ala nak kisah apa dengan konsert underground ni, dulu PAShit dah berkecimpung dengan konsert tunjuk bontot lagi. Takkan lupe pulak kot. Bertam nite pulak ada K-Pop... yang tu batu api mungkin sudah lupa. Biarkan dia terjun dengan labu-labunya...

    BalasPadam
  5. Karpal Singh dah kata dah,
    KAsi tukarlah itu nama ISLAM. BUAT MALU KAUM JER.

    BalasPadam