Ahad, 3 November 2013

ISU PATUNG BIADAB!! MALAUN NI ADALAH SALAH SORANG TENTERA BLACKOPSS PAS YANG DAH KANTOI!! PADAN MUKA SHIYAL!!!

bak kata orang sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya kedebuk jatuh ke tanah juga, tersembam kau menjilat tanah, sepandai-pandai taktik kotor nak mendajalkan umno, hah ambil, penduduk kampung sendiri hauk malaun chilanat ni, apa nak jadi ni? apa kejadahnya sanggup berperangai macam cibai gini?

fikiran apakah yang menyelinap dalam minda general perang mereka? adakah niat nak melagakan kita sesama Islam sampai kronik keadaan di sana katanya, sampai petugas bn ada yang kena ugut, mereka di sana bekerja sampai tahap berhati-hati, woii pas, gila tahap apakah korang buat ni? subhanallah!!

harap pihak polis ambil tindakan ke atas manusia berhati jebon ini!! cari mastermind dia!! haram jadah sungguh perangai!!


ps: pesen gini memang cara syiah laknatullah.. perosak ukhwah.. sesat sampai kiamat!! ingat juga tagline ini, 1 undi pas, 1 undi dap, selamanya kuli batak!!

4 ulasan:

  1. Pemikiran yahudi, syiah dan khawarij !
    Perbuatan dosa bila dilakukan sesama mrk berdosa tp jika dilakukan ke atas yg bukan kumpulan mrk tidak berdosa bahkan dianggap jihad jika utk memjatuhkan golongan yg tak sehaluan dgn mrk.

    BalasPadam
    Balasan
    1. macam tu pengikut syiahlah

      Padam
    2. Kedunguan Mahfuz, kebanggaan kami.
      -PAShit

      Padam
  2. Sapa suruh main api, kan dah terbakar.....

    BalasPadam